Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 18 Września 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Urszula Chincz przechodzi z TVP2 do TVN

Urszula Chincz, dotąd współprowadząca „Pytania na śniadanie” w TVP2, dołączy do zespołu „Dzień dobry TVN”. Będzie przygotowywać relacje na żywo i przeprowadzać wywiady z gwiazdami - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
TVP Kultura i TVP Historia będą kodowane na satelicie. "Więcej arcydzieł z zagranicy"

TVP twierdzi, że rezygnuje z emisji na satelicie Astra, bo planuje zakodować sygnał satelitarny TVP Kultura oraz TVP Historia i dzięki temu wzbogacić ich ramówki. SES Astra cały czas liczy na zmianę decyzję. - Została już podjęta - wyjaśnia rzecznik TVP. więcej

 
"Kuba Wojewódzki" stracił 400 tys. widzów. Hitem Tomasz Terlikowski

Najnowszą serię talk-show “Kuba Wojewódzki” ogląda średnio 1,14 mln osób, o 400 tys. mniej niż serię emitowaną rok temu. Mimo spadku TVN w czasie emisji programu pozostał liderem rynku telewizyjnego. Najwięcej widzów zgromadził odcinek z Tomaszem Terlikowskim. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

RMF poszukuje osoby na stanowisko
Prowadzący Program Radiowy

Firma z branzy zdrowia poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Public Relations

Polcast Television poszukuje osoby na stanowisko
Prezenter / ka

IDMnet poszukuje osoby na stanowisko
Junior Account Manager

IDMnet poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Analityk ds. Produktu Reklamowego

Mamadu / naTemat poszukuje osoby na stanowisko
Account

Radio Plus poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz / Reporter

Wirtualnemedia.pl poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz

Sony Music poszukuje osoby na stanowisko
Coordination & Support Manager

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor w Serwisie Wiadomości

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Można już pobrać iOS 8. Oto lista nowości i zmian

Usprawniony system wysyłania wiadomości, wygodniejsze zarządzanie zdjęciami, monitorowanie funkcji życiowych i klawiatury zewnętrznych producentów - to niektóre nowości zastosowane w nowym systemie iOS 8 firmy Apple. więcej

 
,,Magazyn Ekspresu Reporterów" stracił 520 tys. widzów

W obecnym sezonie „Magazyn Expresu Reporterów” ogląda średnio 2,09 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. program stracił 520 tys. widzów, ale nadająca go Dwójka i tak jest liderem rynku telewizyjnego. więcej

 
"Grazia" staje się bardziej luksusowa. Joanna Liszowska na okładce

Od najnowszego wydania, który w czwartek trafiło na rynek, dwutygodnik “Grazia” (Wydawnictwo Bauer) zyskał bardziej luksusową szatę graficzną. Ponadto tytuł poszerzył część lifestylową. - Luksus. Ludzie. Lifestyle - tak brzmi nowe hasło magazynu. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Blisko 100 tys. osób kupiło dostęp do mundialu w kablówkach

Blisko 100 tys. abonentów największych sieci kablowych wykupiło już dostęp do Mistrzostw Świata w siatkówce mężczyzn - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Polsat nie chce podać żadnych danych, ale zapewnia, że mundial cieszy się popularnością. więcej

Wirtualna Polska, Allegro i Onet przechodzą na nowe odsłony w Megapanelu. Interia niezadowolona

Grupa Wirtualna Polska, Allegro z GG oraz Murator i Time w ramach badania Megapanel wprowadziły już pomiar ruchu w swoich serwisach oparty na nowej definicji odsłony, a w najbliższym czasie zrobią to Grupa Onet i Filmweb. - Zmiana w definicji odsłony to ulepszona metoda pomiaru, która nie wprowadza żadnych zmian w rozumieniu samego wskaźnika - przekonuje Emil Pawłowski z Gemiusa. więcej

Orange Sport w rękach Romana Młodkowskiego. "Ambitne wyzwanie"
Marcin Bisiorek szefem programowym Radia PiN, Radosław Kietliński w zarządzie
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Urszula Chincz przechodzi z TVP2 do TVN

Urszula Chincz, dotąd współprowadząca „Pytania na śniadanie” w TVP2, dołączy do zespołu „Dzień dobry TVN”. Będzie przygotowywać relacje na żywo i przeprowadzać wywiady z gwiazdami - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
TVP Kultura i TVP Historia będą kodowane na satelicie. "Więcej arcydzieł z zagranicy"

TVP twierdzi, że rezygnuje z emisji na satelicie Astra, bo planuje zakodować sygnał satelitarny TVP Kultura oraz TVP Historia i dzięki temu wzbogacić ich ramówki. SES Astra cały czas liczy na zmianę decyzję. - Została już podjęta - wyjaśnia rzecznik TVP. więcej

 
"Kuba Wojewódzki" stracił 400 tys. widzów. Hitem Tomasz Terlikowski

Najnowszą serię talk-show “Kuba Wojewódzki” ogląda średnio 1,14 mln osób, o 400 tys. mniej niż serię emitowaną rok temu. Mimo spadku TVN w czasie emisji programu pozostał liderem rynku telewizyjnego. Najwięcej widzów zgromadził odcinek z Tomaszem Terlikowskim. więcej

 
,,Magazyn Ekspresu Reporterów" stracił 520 tys. widzów

W obecnym sezonie „Magazyn Expresu Reporterów” ogląda średnio 2,09 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. program stracił 520 tys. widzów, ale nadająca go Dwójka i tak jest liderem rynku telewizyjnego. więcej

 
,,Poszukiwacze" jesienną nowością Polsat Play

W październiku na antenie Polsat Play będzie miał premierę cykl „Poszukiwacze”, w którym dwóch naukowców będzie odkrywać historyczne znaleziska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Prawo Agaty" z mniejszą widownią. TVN przegrywa z TVP2

Pierwsze trzy odcinki nowego sezonu „Prawa Agaty” oglądało 2,12 mln osób. Serial TVN względem serii emitowanej rok temu stracił 220 tys. widzów. Produkcja zapewnia stacji drugie miejsce w całym rynku i pozycję lidera w grupie komercyjnej. więcej

 
Reklamy w TVP w górę, ,,M jak miłość" za 100 tys. zł

W cenniku reklamowym TVP1 i TVP2 na październik spoty są o 0,7 proc. droższe niż rok wcześniej. Prawie 100 tys. zł trzeba wydać na reklamę przy „M jak miłość” oraz po niedzielnym wydaniu „Wiadomości”. więcej

 
Trzeci sezon programu ,,Domy gwiazd" w Domo+. Prowadzącą Omenaa Mensah

5 października 2014 roku Domo+ rozpocznie emisję trzeciego sezonu programu „Domy gwiazd”. Tę serię produkcji poprowadzi Omenaa Mensah. więcej

 
Marcin Roszkowski: TVP oszczędza, przez co kilka milionów Polaków straci dostęp do jej kanałów

Telewizja Polska tylko do końca roku będzie płacić za wynajem miejsca na satelicie Astra. TVP swoją decyzję, która może utrudnić dostęp do kanałów telewizji publicznej nawet kilku milionom Polaków, szczególnie tym mieszkającym poza granicami Polski, uzasadnia chęcią likwidacji niepotrzebnych kosztów. więcej

 
 
Radio  
 
RMF FM traci w Krakowie, ale nadal dystansuje konkurencje

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od marca do sierpnia 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Krakowie w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Joanna Bosakirska: z Havas Worldwide Warsaw do Isobar Poland

Joanna Bosakirska objęła funkcję group account managera w agencji Isobar Poland (należącej do Dentsu Aegis Network Polska). Wcześniej pracowała w Havas Worldwide Warsaw, OS3 i GoldenSubmarine. więcej

 
Reklamy w TVP w górę, ,,M jak miłość" za 100 tys. zł

W cenniku reklamowym TVP1 i TVP2 na październik spoty są o 0,7 proc. droższe niż rok wcześniej. Prawie 100 tys. zł trzeba wydać na reklamę przy „M jak miłość” oraz po niedzielnym wydaniu „Wiadomości”. więcej

 
Słowiakowska-Polak, Szydłowski i Gruba w dziale kreacji Gong

Do działu kreacji agencji Gong dołączyli Anna Słowiakowska-Polak (obejmując funkcję senior copywritera), Piotr Szydłowski (jako digital creative) i Piotr Gruba (jako junior copywriter). więcej

 
,,Piękno jest decyzją" w kampanii kosmetyków Perfecta (wideo)

W telewizji i sklepach wystartowała kampania reklamowa nowych serii kosmetyków marki Perfecta (produkowanych przez Dax Cosmetics). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Piękno jest decyzją”, przygotowały firmy Walk Creative i Media On. więcej

 
,,Myśl pozytywnie" - Bakalland reklamuje bakalie BA!

Rozpoczęła się kampania reklamowa produktów bakaliowych BA! produkowanych przez Bakalland. Akcja, prowadzona pod hasłem „BA! ...i myśl pozytywnie”, obejmuje telewizję, radio, internet, outdoor i sklepy. więcej

 
Zdasz.to reklamowany jako pomoc dla maturzystów (wideo)

Zaczęła się kampania reklamowa serwisu e-learningowego i serii repetytoriów Zdasz.to, oferowanych przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne. Akcję przygotowały agencje Walk Creative i Walk Digital. więcej

 
,,25 lat niesamowitości" w jubileuszowej kampanii Asusa

W internecie zaczęła się kampania z okazji 25-lecie istnienia firmy Asus. Akcja, pod hasłem „25 lat niesamowitości”, jest prowadzona w serwisach społecznościowych i we współpracy z portalem Gazeta.pl. więcej

 
Value Media promuje Showroom.pl w Google

Dom mediowy Value Media (należący do Group One) rozpoczął obsługę odzieżowego sklepu internetowego Showroom.pl w zakresie marketingu w Google. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
nXpress: Protect your shipment Nordstrom: Shopping bags are the new goodie bags. Peugeot: Drives any business Kri Kri: Frozen yogurt Zdasz.to: Panowanie nad światem? Zacznij od opanowania materiału do matury!
 
Prasa  
 
"Grazia" staje się bardziej luksusowa. Joanna Liszowska na okładce

Od najnowszego wydania, który w czwartek trafiło na rynek, dwutygodnik “Grazia” (Wydawnictwo Bauer) zyskał bardziej luksusową szatę graficzną. Ponadto tytuł poszerzył część lifestylową. - Luksus. Ludzie. Lifestyle - tak brzmi nowe hasło magazynu. więcej

 
,,Tele Tydzień" i ,,Przyjaciółka" najchętniej czytane (zestawienie tygodników i dwutygodników)

W okresie od lutego do lipca 2014 roku liderem czytelnictwa tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Z kolei wśród dwutygodników na pierwsze miejsce awansowała „Przyjaciółka” - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Dziennikarze najczęściej kasują słabe i rozległe komunikaty prasowe

73 proc. polskich dziennikarzy bez zastanowienia kasuje słabe merytorycznie informacje prasowe, natomiast zbyt obszerny email jest usuwany przez 37 proc. respondentów - wynika z badania firm pr.co i d*fusion communication. więcej

 
,,Frankfurter Allgemeine Zeitung" zwolni 200 pracowników

W ciągu najbliższych trzech lat jedna piąta pracowników dziennika „Frankfurter Allgemeine Zaeitung” ma zostać zwolnionych. To efekt fatalnej sytuacji finansowej gazety. więcej

 
,,Dziennik Gazeta Prawna" liderem sprzedaży e-wydań wśród dzienników

W lipcu br. najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród gazet codziennych osiągnął „Dziennik Gazeta Prawna”, a najwięcej zyskał „Parkiet”. Natomiast wśród dzienników regionalnych pierwsze miejsce zajął „Gazeta Wrocławska”. więcej

 
Marcin Cejrowski szefem rubryki towarzyskiej w magazynie "Gala"

Do zespołu magazynu "Gala" dołączył Marcin Cejrowski, który został nowym szefem rubryki towarzyskiej (Galaktyka) i autorem cyklu felietonów z serii "koniec z plotkami". więcej

 
,,Financial Times" zmienia wydanie drukowane

Nowa czcionka, zmiana wyglądu i układu kolumn - te zmiany mają dostosować drukowane wydanie „Financial Times” do oczekiwań cyfrowego czytelnika. więcej

 
Jedynki  
 
 
Glamour - 2014-09-17 Burda - 2014-09-17 Tesco Magazyn - 2014-09-17 Bravo Sport - 2014-09-17 Rewia - 2014-09-17
 
Internet  
 
Glamki.pl bez własnej redakcji. Murator zmienia strategię w internecie

Spółka Murator rozwiązała redakcję lifestylowego serwisu internetowego Glamki.pl - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Strona nadal jest jednak aktualizowana, a jej dotychczasowi dziennikarze pozostają w firmie. więcej

 
Pies-pająk Wardęgi najpopularniejszym polskim klipem w historii YouTube'a

Klip „Mutan Giant Spider Dog” Sylwestra Wardęgi w ciągu 12 dni zanotował 87,7 mln odtworzeń, wyprzedzając teledysk „Ona tańczy dla mnie” i stając się najchętniej oglądanym polskim wideo na YouTubie. Wardęga jest zdecydowanie najpopularniejszym youtuberem zarówno na tym portalu, jak i Facebooku. więcej

 
Facebook testuje Moments - aplikację do prywatnego udostępniania treści

Pełna kontrola użytkownika nad tym komu i jakiego rodzaju pliki udostępnia na Facebooku - taka będzie funkcja nowego narzędzia o kodowej nazwie Moments. więcej

 
Polskie marki na Facebooku najczęściej publikują posty w godzinach roboczych

Aktywność administratorów polskich stron komercyjnych na Facebooku wciąż skupia się w ciągu tradycyjnych godzin pracy - wynika z analizy firmy Sotrender. więcej

 
Ruszył e-sąd arbitrażowy Lewiatana

Sąd Arbitrażowy przy Konfederacji Lewiatan uruchomił elektroniczny system mający usprawnić prowadzenie postępowań arbitrażowych - Intranet Sądu Arbitrażowego Lewiatan (ISAL). więcej

 
Emil Pawłowski: Zmiana w definicji odsłony to ulepszona metoda pomiaru

O nowej definicji odsłony w ramach badania Megapanel rozmawiamy z Emilem Pawłowskim, dyrektorem ds. metodologii w Gemiusie. więcej

 
Ruszył serwis internetowy Żyjesz.pl

Żyjesz.pl to nowy internetowy serwis informacyjny, który publikuje materiały dotyczące kultury, urody, sportu i technologii. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Kawiarnie sieciowe mają coraz więcej lojalnych klientów, Starbucks przed Coffeeheaven

W ciągu ostatniego roku znacząco zwiększyła się liczba klientów kawiarni sieciowych deklarujących, że odwiedzają tylko kawiarnie jednej sieci. Głównym kryterium ich wyboru jest smak kawy i napojów. Nadal najpopularniejszą kawą jest latte, a coraz częściej klienci kawiarni sieciowych zamawiają ciastka. Najbardziej znaną siecią kawiarni po raz pierwszy jest Starbucks - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
Michał Kot i Beata Łukawska w Grupie IQS

Michał Kot dołączył do zespołu Grupy IQS, gdzie objął stanowisko new business directora. Z kolei Beata Łukawska rozpoczęła pracę jako business unit manager i kierownik zespołu jakościowego. Z firmą współpracują również Monika Wleciał, Grażyna Kulik oraz Piotr Kamiński. więcej

 
Spada liczba osób źle oceniających Donalda Tuska i jego rząd

Dobrze pracę rządu ocenia 24 proc., niezadowolonych z niej jest 66 proc. badanych - wynika z sondażu TNS. Zdaniem 60 proc. Donald Tusk źle wypełnia obowiązki premiera, dobrze ocenia go 30 proc. Ponad połowa (56 proc.) pozytywnie ocenia prezydenta Komorowskiego. więcej

 
Połowa firm rodzinnych rozważa wpuszczenie prywatnego inwestora

58 proc. firm rodzinnych na świecie poszukuje zewnętrznych źródeł finansowania, a w zależności od perspektywy czasowej nawet połowa dopuszcza sprzedanie udziałów bogatemu inwestorowi prywatnemu - wynika z raportu firmy doradczej KPMG. więcej

 
Emil Pawłowski: Zmiana w definicji odsłony to ulepszona metoda pomiaru

O nowej definicji odsłony w ramach badania Megapanel rozmawiamy z Emilem Pawłowskim, dyrektorem ds. metodologii w Gemiusie. więcej

 
Public Relations  
 
Dziennikarze najczęściej kasują słabe i rozległe komunikaty prasowe
 
Virgin Mobile Polska postawił na On Board PR
 
Pitera Communications wypromuje program ,,Jeżdżę z głową"
 
Technologie  
 
Można już pobrać iOS 8. Oto lista nowości i zmian
 
Najtańszy iPhone 6 za 2949 zł, najdroższy iPhone 6 Plus za 4299 zł
 
W październiku Apple pokaże nowe iPady i OS X
 
Darmowe Wi-Fi od T-Mobile w kolejnych pociągach PKP Intercity
 
Prestigio Grace - 5-calowy smartfon za 1249 zł
 
Orange: bezpieczny starter dla dzieci
 
Z10PE-D8 WS - nowa płyta główna dla stacji roboczych od Asusa
 
Gospodarka  
 
Przybyło 155 nowych miliarderów. Na czele Stany Zjednoczone i Chiny
 
Polską gospodarkę czeka recesja? "Słaby sierpień w przemyśle źle wróży wzrostowi PKB"
 
Stopy procentowe spadną o 25 czy 50 punktów? "RPP będzie dyskutować o skali obniżki"
 
Połowa firm rodzinnych rozważa wpuszczenie prywatnego inwestora
 
Mariusz Grendowicza odwołany z Polskich Inwestycji Rozwojowych. "Nowy prezes musi zwiększyć elastyczność i szybkość finansowania"
 
Rośnie wiedza o udzielaniu pierwszej pomocy, ale Polacy wciąż są głównie biernymi świadkami wypadków
 
OFE nie poprawią niskiej płynności rynku, tylko zwiększą popyt na obligacje korporacyjne
 
Duże firmy stawiają na bonusy pozapłacowe dla pracowników
 
Jakie są oblicza publicznych emisji obligacji
 
Kultura/Rozrywka  
 
Beyoncé i Jay Z nagrają razem płytę
 
Paul Simon i Sting zagrają 13 marca w Krakowie
 
Metallica wyda 27 koncertowych płyt
 
"Big Fat Lie" - nowa płyta Nicole Scherzinger. Premiera 20 października
 
Judd Apatow przygotowuje serial "Love" dla Netfliksa
 
"The Way" - nowa płyta Buzzcocks. Promują ją "It's Not You"
 
K. Michelle pokazała "Love 'Em All"
 
Blog  
 
Jeszcze a propos dziennikarzy... - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Program III Ogólnopolskiego Festiwalu Filmu Niezależnego ,,OKNO" w Pszczynie - Krzysztof Czabański
 
Meczyk? Niech podatnik płaci - Mirosław Usidus
 
Obraz czy słowo? - ks. Artur Stopka
 
Mediq - 10 punktów styku i 5 porad dla każdego usługodawcy - Janusz Kamieński
 
Nasz gość  
 
Emil Pawłowski: Zmiana w definicji odsłony to ulepszona metoda pomiaru

O nowej definicji odsłony w ramach badania Megapanel rozmawiamy z Emilem Pawłowskim, dyrektorem ds. metodologii w Gemiusie. więcej

 
TVN postawi na aplikacje social TV. "Sukces przy formacie Mam talent!"
 
,,To siła, jakiej nie da marketing, YouTube czy Instagram" - Jarosław Kuźniar o Twitterze
 
Kwestionariusz  
 
Piotr Cedzyński: niezastąpieni są tylko ludzie

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Piotr Cedzyński, executive creative director w Cheil Poland. więcej

 
Mateusz Hładki: Internet to dla mnie okno z widokiem na lepszy świat
 
Bartłomiej Koprowski: Codziennie po pracy mam poczucie rozpoczynającego się weekendu
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl