Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 22 Sierpnia 2019
 
 
 
Broker Demotywatorów i Mistrzowie.org ze spadkiem wpływów o 34 proc. Pewex.pl szuka inwestora
 
Spółka Monster Media Group, obsługująca jako broker reklamowy ok. 20 serwisów ze śmiesznymi treściami na czele z Demotywatory.pl, Joemonster.org i Mistrzowie.org, zanotował w ub.r. spadek przychodów o 34,1 proc. do 1,54 mln zł oraz zysku netto z 201,3 do 61,2 tys. zł. Natomiast powiązany z nią sklep internetowy Pewex.pl przy 878,7 tys. zł wpływów miał 287,9 tys. zł straty netto. więcej
Marketerzy w obliczu wyzwania - wyniki badania CMO Survey 2019
 
Klientocentryczność staje się powszechnym wzorem modelu biznesowego. Dział marketingu jest jednym z tych, który ma za zadanie widzieć, rozumieć i adaptować swoje działania tak by najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Jak więc zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej
 
 
Ewa Drzyzga poprowadzi program "Raport Life", a Agata Młynarska "Bez tabu" w Discovery Life
 
Od czwartku, 22 sierpnia br. ruszyła nowa odsłona kanału Discovery Life (TVN Discovery Polska). W nowej formule stacja postawi na tematy związane ze zdrowiem. Gwiazdami i ambasadorkami kanału będą Agata Młynarska, która poprowadzi program "Bez tabu" oraz Ewa Drzyzga - z programem "Raport life". więcej
 
 
RMN nie wybrała prezesa Radia Wrocław. Marcin Rosiński z TVP tylko z dwoma głosami
 
Ani dziennikarz TVP Info Marcin Rosiński, ani jego kontrkandydat Henryk Koczan nie został w środę wybrany na stanowisko prezesa Radia Wrocław. Żaden nie uzyskał wymaganych trzech głosów członków Rady Mediów Narodowych. więcej
 
 
Płaszcze w roli głównej w jubileuszowej kampanii marki Patrizia Aryton
 
Marka odzieżowa Patrizia Aryton rozpoczęła nową kampanię, która z jednej strony promuje kolekcję jesień-zima 2019/2020, a z drugiej związana jest z obchodami 30-lecia istnienia marki. więcej
 
 
Sprzedaż ,,Twojego Stylu" w I półroczu spadła o 35 tys. egz. ,,Zwierciadło" zyskało najwięcej
 
W pierwszym półroczu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych utrzymał się „Twój Styl. Najwięcej stracił „Joy”, a liderem wśród wzrostów było „Zwierciadło” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Apple TV+ wystartuje w listopadzie 2019 roku. Miesięczna opłata ma wynosić 9,99 dol. więcej
 
,,Szkło kontaktowe" TVN24 zwiększa przewagę nad ,,W tyle wizji" TVP Info więcej
 
,,Gazeta Polska" i ,,Wprost" z największymi spadkami w I półroczu 2019 roku więcej
 
Grupa naTemat: wpływy wzrosły o 14 proc., 513 tys. zł zysku netto. ASZdziennik z lepszymi wynikami od MamaDu więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista Programmatic TVP
Programming Manager - Poland Sony Pictures Television Central Europe
Senior Media Planning Manager - CEE Viacom International Media Networks
Media Planning Specialist - CEE Viacom International Media Networks
Handlowiec Agencja Filmowa Revolver Media Group
główny specjalista KRRiT
Specjalista ds. SEM/PPC Ringier Axel Springer Media
Project Sales Specialist / Manager Media Impact Polska
WYDAWCA STRONY GŁÓWNEJ ONET.PL Ringier Axel Springer Media
Senior Key Account Manager (Biuro Reklamy Wnętrza) Grupa ZPR Media
Dziennikarz Ekonomiczny Super Express
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Ewa Drzyzga poprowadzi program "Raport Life", a Agata Młynarska "Bez tabu" w Discovery Life

Od czwartku, 22 sierpnia br. ruszyła nowa odsłona kanału Discovery Life (TVN Discovery Polska). W nowej formule stacja postawi na tematy związane ze zdrowiem. Gwiazdami i ambasadorkami kanału będą Agata Młynarska, która poprowadzi program "Bez tabu" oraz Ewa Drzyzga - z programem "Raport life". więcej

Pogoda i serwis sportowy najdroższe we wrześniowym cenniku reklamowym Polsatu

W opublikowanym na wrzesień cenniku reklamowym Polsatu najwyższe ceny reklam mają spoty emitowane przy prognozie pogody i serwisie sportowym - kosztują ponad 90 tys. zł.   więcej

Rusza nowy kanał tematyczny o zdrowiu i medycynie Studiomed TV

Od 27 sierpnia ruszy kanał Studiomed TV, który w całości będzie poświęcony zagadnieniom profilaktyki zdrowotnej i medycynie. Na początek będzie dostępna dla klientów platformy satelitarnej nc+ oraz operatora telekomunikacyjnego JMDI. więcej

,,The Voice of Poland 10" od 7 września w TVP2. Adam Zdrójkowski wśród gospodarzy

Od 7 września TVP2 rozpocznie emisję dziesiątej edycji „The Voice of Poland”. Talent-show będzie pokazywany w soboty o godz. 20.05. W gronie prowadzących znajdzie się również Adam Zdrójkowski. więcej

TVN International w kolejnych sześciu krajach także z treściami VoD

W sierpniu br. TVN International został wzbogacony o treści VoD i udostępniony w sześciu kolejnych państwach z Europy. Dotychczas można było go oglądać (za pośrednictwem platformy Player.pl) w dwunastu krajach, nie licząc Polski. więcej

Nadia Jóźwiak: z Radia Września do TVN24

Nadia Jóźwiak zaczęła współpracę z TVN24 jako reporterka w Wielkopolsce. Poprzednio była związana z Radiem Września. więcej

Transmisje z Vuelta a Espana w Eurosport 1 i Eurosport Playerze

W sobotę 24 sierpnia zaczyna się tegoroczny wyścig kolarski Vuelta a Espana. Zmagania pokaże kanał Eurosport 1, będzie można je też oglądać na Eurosport Playerze. więcej

,,Paras: jednostka specjalna" w BBC Brit

Od 16 września kanał BBC Brit będzie emitować nowy serial „Paras: jednostka specjalna”. więcej

Zapoluj na emocje konsumenta. IQS przedstawia Hajp Hunting

Czego pragną konsumenci? To pytanie spędza sen z powiek wielu marketerom. Z pomocą przychodzi Hajp Hunting - projekt badawczy IQS. Jak to dokładnie działa? materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
RMN nie wybrała prezesa Radia Wrocław. Marcin Rosiński z TVP tylko z dwoma głosami

Ani dziennikarz TVP Info Marcin Rosiński, ani jego kontrkandydat Henryk Koczan nie został w środę wybrany na stanowisko prezesa Radia Wrocław. Żaden nie uzyskał wymaganych trzech głosów członków Rady Mediów Narodowych. więcej

 
Jacek Łęski prowadzącym wywiady w ,,Sygnałach Dnia" Jedynki

Dziennikarz Telewizji Polskiej Jacek Łęski zaczął prowadzić wywiady o tematyce politycznej w „Sygnałach Dnia” w radiowej Jedynce. więcej

 
Rada programowa nie otrzymała odpowiedzi ws. odwołania Marka Mądrzejewskiego z funkcji wicedyrektora radiowej Jedynki

W środę rada programowa Polskiego Radia chciała poznać powody odwołania Marka Mądrzejewskiego z funkcji wicedyrektora oraz zastępcy redaktora naczelnego Jedynki. Pytała również o losy trójki dziennikarzy: Agaty Kasprolewicz, Ernesta Zozunia oraz Sylwii Zadrożnej. Nie otrzymała jednak odpowiedzi, ponieważ prezes rozgłośni Andrzej Rogoyski nie pojawił się na posiedzeniu. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności we Wrocławiu. Eska wyprzedziła Trójkę

Liderem rynku radiowego we Wrocławiu w okresie od lutego do lipca br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Eska i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Płaszcze w roli głównej w jubileuszowej kampanii marki Patrizia Aryton

Marka odzieżowa Patrizia Aryton rozpoczęła nową kampanię, która z jednej strony promuje kolekcję jesień-zima 2019/2020, a z drugiej związana jest z obchodami 30-lecia istnienia marki. więcej

Mondelez konsoliduje globalną obsługę reklamową w holdingach WPP i Publicis

Firma Mondelez, właściciel takich marek słodyczy, jak Milka, Oreo, Halls zakończył przetarg na globalną obsługę reklamową i zdecydował się skonsolidować ją w grupach reklamowych WPP i Publicis Groupe. Wcześniej pracował z IPG Mediabrands, Dentsu Aegis Network i Havas. więcej

Lena Stryjewska zarządza Feeders Agency

Lena Stryjewska objęła stanowisko managing direcora w Feeders Agency. Analogiczną funkcję sprawuje dalej w 2012 Agency. więcej

Zwijanie się promuje McWrapa w McDonald's (wideo)

W nowej kampanii sieci gastronomicznej McDonald’s reklamowane są kanapki McWrap. Akcję przygotowały agencja DDB Warszawa i dom mediowy OMD. więcej

Agencja Warszawa z USP Zdrowie

Agencja Warszawa wygrała przetarg i rozpoczyna współpracę z USP Zdrowie w obszarze social media i digital. więcej

Cut The Mustard wypromuje serwis Morizon

Do grona klientów agencji Cut The Mustard dołączył serwis z nieruchomościami Morizon. więcej

Dzieci i młodzież z zespołem Downa bohaterami wystawy "Nie jestem z innej bajki"

W Poznaniu na Starym Rynku pojawiła się wystawa „Nie jestem z innej bajki", której głównymi bohaterami zostały dzieci i młodzież z zespołem Downa. więcej

,,Nie musisz się ograniczać" w reklamach bezalkoholowej Perły (wideo)

Wystartowała internetowa kampania reklamowa bezalkoholowej wersji piwa Perła (produkowanego przez Browary Lubelskie Perła). Spoty do akcji, realizowanej pod hasłem „Nie musisz się ograniczać”, przygotowało Please Productions. więcej

Od 1 września wszystkie torby foliowe będą płatne

Minister środowiska Henryk Kowalczyk zapowiedział, że od 1 września każda torba foliowa wydawana w sklepach (oprócz tzw. zrywek) będzie kosztowała 20 groszy plus podatek VAT. więcej

Nike App wchodzi do Polski

Na polskim rynku dostępna jest już platforma zakupowa Nike App. Jej użytkownicy otrzymują m.in. pierwszeństwo zakupu nowych produktów oraz zaproszenia na wydarzenia. więcej

Noizz i Fundacja DKMS ponownie z kampanią "Historie, które uskrzydlają"

Portal Noizz (Ringier Axel Springer Polska) i Fundacja DKMS ruszyły z kolejną wspólną kampanią promującą dawstwo szpiku kostnego. W nowej edycji kampania "Historie, które uskrzydlają" jest oparta na relacjach dawców, które będą publikowane w portalu Noizz oraz na stronie projektu. więcej

Oreo będzie sprzedawać ciastka polizane przez Lewisa Capaldi'ego (wideo)

Należąca do koncernu Mondelez marka ciastek Oreo rozpoczęła nową kampanię z udziałem muzyka Lewisa Capaldi’ego, szkockiego piosenkarza znanego z utworu „Someone you loved”. Chce nią dotrzeć do osób w wieku 18-45 lat. W ramach akcji na aukcję w Ebay zostaną wystawione ciastka, które muzyk polizał podczas kręcenia reklamy. więcej

We Wrocławiu pojawią się ruchome murale

We wrześniu wrocławskie Nadodrze zamieni się w wielkoformatową galerię sztuki - a to za sprawą projektu Kinomural. Na dwunastu ścianach ośmiu kamienic pojawią się ruchome murale. więcej

Red Bull klientem Whites

Marka Red Bull dołącza do grona klientów Whites. Współpraca dotyczy działań SEO. więcej

Rusza internetowy cykl "Profesjonaliści Wólczanka"

Wólczanka promuje swoją najnowszą kolekcję jesień-zima cyklem "Profesjonaliści Wólczanka". Jego bohaterami będą przedstawiciele różnych zawodów, na co dzień wybierający do pracy koszule Wólczanki. więcej

Wycieczka do Abu Dhabi w konkursie Stock Prestige

Marka Stock Prestige Vodka (Stock Polska) wystartowała z konkursem konsumenckim na Facebooku. Nagroda główna to wyjazd na Grand Prix Formuły 1 do Abu Dhabi. Konkurs jest elementem akcji „Stock Prestige Abu Dhabi”. więcej

Reserved przedstawia kolekcję "back to school"

Reserved przygotował nową dziecięcą kolekcję z myślą o powrocie do szkoły. Inspiracją do powstania sesji zdjęciowej był klimat retro. więcej

Aleksandra Opala senior communication plannerem w Digital Resolution

Aleksandra Opala awansowała na stanowisko senior communication plannera w agencji Digital Resolution (Grupa OMD). więcej

innogy Polska promuje ekologiczne rozwiązania programem ,,innogy goes green"

Koncern energetyczny innogy Polska rozpoczyna wdrażanie programu „innogy goes green”. Chce w ten sposób promować proekologiczne rozwiązania w firmie i poza nią. więcej

Marketerzy w obliczu wyzwania - wyniki badania CMO Survey 2019

Klientocentryczność staje się powszechnym wzorem modelu biznesowego. Czyli takim, u którego podstaw leży kierowanie się oczekiwaniami, potrzebami i preferencjami klienta jako najważniejszymi kryteriami decyzji biznesowych – od formułowania strategii po tworzenie szczegółowych instrukcji operacyjnych. Dział marketingu jest jednym z tych, który ma za zadanie widzieć, rozumieć i adaptować swoje działania tak by najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Jak więc zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? więcej

Zapoluj na emocje konsumenta. IQS przedstawia Hajp Hunting

Czego pragną konsumenci? To pytanie spędza sen z powiek wielu marketerom. Z pomocą przychodzi Hajp Hunting - projekt badawczy IQS. Jak to dokładnie działa? materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Sprzedaż ,,Twojego Stylu" w I półroczu spadła o 35 tys. egz. ,,Zwierciadło" zyskało najwięcej

W pierwszym półroczu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych utrzymał się „Twój Styl. Najwięcej stracił „Joy”, a liderem wśród wzrostów było „Zwierciadło” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Tomasz Piątek przegrał z Dorotą Kanią i ,,Gazetą Polską" proces dot. tekstu krytykującego książkę o Macierewiczu

Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił powództwo Tomasza Piątka wobec Doroty Kani i wydawcy „Gazety Polskiej”. Pisarz domagał się przeprosin i w sumie 100 tys. złotych za naruszenie dóbr osobistych w artykule Kani. więcej

Ewa Ivanova o wpisie Kasta Watch: to obrzydliwa próba dyskredytacji, ,,Gazeta Wyborcza" podjęła kroki prawne

Twitterowe konto Kasta Watch opublikowało informację, że dziennikarka „Gazety Wyborczej”, Ewa Ivanova próbowała skontaktować się internautką Emilią współpracującą z wiceministrem sprawiedliwości przy oczernianiu sędziów, by nakłonić ją do zbiórki na walkę „z sędziowską kastą”. Opublikowano też numer telefonu dziennikarki. - To forma nękania i obrzydliwa próba dyskredytacji. Redakcja podjęła już kroki prawne - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Ewa Ivanova. więcej

Mariusz Janik: z INNpoland.pl do ,,Parkietu"

Dziennikarz Mariusz Janik dołączył do redakcji dziennika „Parkiet Gazeta Giełdy” (Gremi Media). Poprzednio pracował w INNpoland.pl, a wcześniej m.in. we „Wprost”, „Dzienniku Gazecie Prawnej”, „Pulsie Biznesu” i „Dzienniku”. więcej

Wrześniowe ,,Wysokie Obcasy Extra" z pakietem zniżek do sklepów

W czwartek 22 sierpnia ukaże się nowe wydanie miesięcznika „Wysokie Obcasy Extra” (Agora). W numerze znajdą się kupony zniżkowe na zakupy w jeden z wrześniowych weekendów. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Broker Demotywatorów i Mistrzowie.org ze spadkiem wpływów o 34 proc. Pewex.pl szuka inwestora

Spółka Monster Media Group, obsługująca jako broker reklamowy ok. 20 serwisów ze śmiesznymi treściami na czele z Demotywatory.pl, Joemonster.org i Mistrzowie.org, zanotował w ub.r. spadek przychodów o 34,1 proc. do 1,54 mln zł oraz zysku netto z 201,3 do 61,2 tys. zł. Natomiast powiązany z nią sklep internetowy Pewex.pl przy 878,7 tys. zł wpływów miał 287,9 tys. zł straty netto. więcej

TVN International w kolejnych sześciu krajach także z treściami VoD

W sierpniu br. TVN International został wzbogacony o treści VoD i udostępniony w sześciu kolejnych państwach z Europy. Dotychczas można było go oglądać (za pośrednictwem platformy Player.pl) w dwunastu krajach, nie licząc Polski. więcej

Unia Europejska bierze pod lupę projekt Libra. Powodem obawy o zmonopolizowanie rynku

Unia Europejska rozpocznie dochodzenie w sprawie planów wprowadzenia przez Facebook jego kryptowaluty Libra - wynika z nieoficjalnych informacji. Unijne instytucje regulacyjne mają zbadać czy realizacja tego projektu nie ograniczy konkurencji w branży cyfrowych finansów, a także w segmencie przetwarzania danych użytkowników. więcej

Internetowe kasyno Total Casino z 2,24 mld zł przychodów w osiem miesięcy. Do końca 2019 r. ma być 3,8 mld

W okresie od początku grudnia 2018 do końca lipca 2019 roku Total Casino, jedyne legalne internetowe kasyno w Polsce prowadzone przez Totalizator Sportowy zanotowało przychody w wysokości 2,24 mld złotych odpowiadając za 40 proc. wszystkich wpływów firmy. Według przewidywań do końca roku przychody Total Casino mogą sięgnąć 3,8 mld złotych, a łączne wpływy Totalizatora dojść do kwoty 9 mld. więcej

Wiktor Świetlik felietonistą WP.pl, Łukasz Warzecha przeszedł do Onetu

Dyrektor radiowej Trójki Wiktor Świetlik zaczął współpracę z Wirtualną Polską jako felietonista. Z publikowania na WP.pl zrezygnował natomiast Łukasz Warzecha, który przeniósł się z felietonami do Onetu. więcej

naTemat.pl z nową szatą graficzną, w mobile'u opcja Story

Portal naTemat.pl (należący do Glob360) został udostępniony w zmienionej odsłonie. W wersji mobilnej pojawiła się funkcjonalność podobna do opcji Story na Instagramie. więcej

Mieszkańcy Krakowa kupią bilety komunikacji miejskiej w aplikacji Jakdojade

Mieszkańcy Krakowa otrzymali możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej za pośrednictwem mobilnej aplikacji Jakdojade. To kolejne polskie miasto w którym pasażerowie mogą opłacić przejazd autobusem czy tramwajem za pomocą tej platformy. więcej

Deweloper Media uruchomiło IMOsports.pl. Szefem Matusiak, w redakcji Godlewski, Klemba i Oliwa

Należąca do Cavatina Holding spółka Deweloper Media uruchomiła serwis IMOsports.pl. Jego szefem jest Jarosław Matusiak, poprzednio prezes spółki Whizz wydającej dziennik „Sport”, a redakcję tworzą m.in. Adam Godlewski, Łukasz Żurek, Krzysztof Oliwa (przeszli ze „Sportu”) i Andrzej Klemba (wcześniej w Widzewie Łódź i „Gazecie Wyborczej”). więcej

Facebook wprowadza opcję Off-Facebook Activity. Zablokuje śledzenie użytkowników przez serwis Zuckerberga

Facebook zapowiedział wprowadzenie nowej funkcji o nazwie Off-Facebook Activity, która ma pozwolić użytkownikom na większą kontrolę nad danymi na ich temat. Opcja umożliwia przejrzenie informacji, które zewnętrzne serwisy i aplikacje przesyłają do Facebooka w celach reklamowych. W przyszłości każdy właściciel konta na Facebooku będzie mógł zablokować przesyłanie tych danych i ograniczyć śledzenie jego aktywności. Na początek funkcja zostanie wprowadzona w wybranych krajach. więcej

Ponad 21 mln fałszywych kont usuniętych z LinkedIn w ciągu pół roku. 98 proc. zablokowały automaty

Od początku stycznia do końca czerwca 2019 roku z LinkedIn usunięto 21,6 mln fałszywych kont. 98 proc. takich profili zostało zablokowanych przez automatyczne systemy oparte na sztucznej inteligencji. więcej

Światłowód Orange najlepszy do korzystania z Netfliksa. Plus wygrywa wśród dostawców mobilnych

W Polsce do odtwarzania treści z Netfliksa najlepiej nadaje się łącze światłowodowe oferowane przez Orange Polska - wynika z najnowszego rankingu opublikowanego przez serwis. Wśród dostawców mobilnych wygrywa Plus z przesyłem na poziomie 2,46 Mb/s. więcej

Storytel ma ponad milion abonentów

Storytel, platforma umożliwiająca streaming audiobooków i e-booków, ogłosiła, że ma już ponad 1 milion płacących użytkowników. więcej

Zapoluj na emocje konsumenta. IQS przedstawia Hajp Hunting

Czego pragną konsumenci? To pytanie spędza sen z powiek wielu marketerom. Z pomocą przychodzi Hajp Hunting - projekt badawczy IQS. Jak to dokładnie działa? materiał partnerski więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Apple Card dostępna dla wszystkich użytkowników w USA. 3 procent rabatu w Uber i Uber Eats
Mieszkańcy Krakowa kupią bilety komunikacji miejskiej w aplikacji Jakdojade
Usługa Too Good To Go startuje w Krakowie
Nike App wchodzi do Polski
Światłowód Orange najlepszy do korzystania z Netfliksa. Plus wygrywa wśród dostawców mobilnych
LG łączy technologię ThinQ z usługą Amazon Dash Replenishment. Automatyczne uzupełnianie zapasów w pralkach i zmywarkach
Platforma Bird wchodzi do Krakowa. Do dyspozycji 100 nowych hulajnóg nowego modelu Bird One
Netia z promocyjną ofertą ,,Światłowód z Tidal lub HBO GO"
Klienci stacji PKN Orlen mogą skorzystać z usługi eParagon
 
 
 
GOSPODARKA
 
Płaszcze w roli głównej w jubileuszowej kampanii marki Patrizia Aryton
Internetowe kasyno Total Casino z 2,24 mld zł przychodów w osiem miesięcy. Do końca 2019 r. ma być 3,8 mld
Apple Card dostępna dla wszystkich użytkowników w USA. 3 procent rabatu w Uber i Uber Eats
Usługa Too Good To Go startuje w Krakowie
Od 1 września wszystkie torby foliowe będą płatne
Poczta Polska wybrała auta elektryczne Nissana
Klienci stacji PKN Orlen mogą skorzystać z usługi eParagon
Biba Konieczna-Sano dyrektorem generalnym Brown-Forman w Polsce
Prokuratura wszczyna śledztwo ws. wypadku Piotra Woźniaka-Staraka "ze skutkiem prawdopodobnie śmiertelnym"
innogy Polska promuje ekologiczne rozwiązania programem ,,innogy goes green"
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
"No Time to Die" - oto tytuł 25. filmu o agencie 007
Keanu Reeves i Carrie-Anne Moss zagrają w filmie "Matrix 4". Reżyserem Lana Wachowski
Netflix zapowiada film "Historia małżeńska". Zagrają Scarlett Johansson i Adam Driver
We wrześniu premiera filmu "Rambo: Ostatnia krew"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj