Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 4 Czerwca 2020
 
 
 
TVN po 9 latach reaktywuje ,,Usta usta". Trwają prace na planie, emisja jesienią
 
Telewizja TVN jesienią pokaże czwarty sezon serialu „Usta usta”, produkcja na antenę stacji powróci po 9 latach przerwy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W rolach głównych widzowie ponownie zobaczą Pawła Wilczaka, Sonię Bohosiewicz, Wojciecha Mecwaldowskiego, Magdalenę Popławską i Marcina Perchucia. Zdjęcia rozpoczęły się pod koniec maja. więcej
 
 
Ernest Zozuń o aktualnościach w Trójce: muszę odbudować redakcję, ,,Za, a nawet przeciw" raczej bez Strzyczkowskiego
 
- To co dzieje się obecnie w Trójce jest łataniem anteny, obliczonym na przeczekanie do jesiennej ramówki - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Ernest Zozuń, nowy szef redakcji aktualności Trójki. Zdradza też, że w najbliższym czasie wróci na antenę „Za, a nawet, przeciw”, przy czym raczej bez Kuby Strzyczkowskiego. - O innych powrotach na razie nie słyszę, choć przyznam, ze każdy z nas, dziennikarzy, codziennie rozmawia z kolegami, którzy odeszli i zachęcamy ich do wracania do radia - zaznacza. więcej
 
 
Wydawnictwo Polityka ze wzrostem wpływów, dzięki spadkowi kosztów 1,4 mln zł zysku
 
Firma Polityka, wydająca m.in. tygodnik „Polityka” i dwutygodnik „Forum”, w ub.r. zanotowała wzrost przychodów o 1,4 proc. do 37,29 mln zł, a przy spadku kosztów operacyjnych o 5,5 proc. zysk netto poszedł w górę z 388,7 tys. zł do 1,44 mln zł. więcej
 
 
Cyfrowy Polsat chce wypłacić rekordową dywidendę. Z 639 mln zł Zygmunt Solorz dostanie 367 mln zł
 
Zarząd i rada nadzorcza Cyfrowego Polsatu chcą, żeby firma wypłaciła w br. akcjonariuszom 639,55 mln z dywidendy, po 1 zł na akcję. To rekordowa dywidenda w historii firmy. Spółka zapewnia, że taka dywidenda „nie zaburza koncepcji dalszego rozwoju Grupy, umożliwiając równocześnie kontynuację sukcesywnego jej oddłużania”. więcej
 
 
Sprzedaż dzienników w kwietniu skurczyła się o 19 proc. ,,Przegląd Sportowy" z 9 tys. egz., a ,,Gazeta Wyborcza" z 66 tys. egz.
 
Średnia sprzedaż ogółem wszystkich dzienników ogólnopolskich w kwietniu br. była o 19,17 proc. niższa niż w kwietniu ub.r. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a na czele pod tym względem uplasował się „Przegląd Sportowy”. Pozycja najchętniej kupowanego tytułu należała do „Faktu” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
W optymistycznym scenariuszu rynek reklamowy w Polsce spadnie w tym roku o 7,3 proc. więcej
 
,,Fakty" liderem w maju, ,,Wiadomości" zyskały 600 tys. widzów więcej
 
Zmiana częstotliwości naziemnej telewizji cyfrowej więcej
 
Nielsen powiększył panel o 540 gospodarstw. ,,Pierwszy etap" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Online Artists Platige Image S.A.
Junior Business Owner | Departament Styl Życia Wirtualna Polska Media
Redaktor Wydań / Serwisant Radio ZET
Media Operations Coordinator ViacomCBS Networks International
Language Operations Coordinator ViacomCBS Networks International
Creative El Padre
Wydawca Serwisu Zdrowie TVN (zdrowie.tvn.pl) TVN
Specjalista ds. Zakupów Programowych Kino Polska TV SA
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVN po 9 latach reaktywuje ,,Usta usta". Trwają prace na planie, emisja jesienią

Telewizja TVN jesienią pokaże czwarty sezon serialu „Usta usta”, produkcja na antenę stacji powróci po 9 latach przerwy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W rolach głównych widzowie ponownie zobaczą Pawła Wilczaka, Sonię Bohosiewicz, Wojciecha Mecwaldowskiego, Magdalenę Popławską i Marcina Perchucia. Zdjęcia rozpoczęły się pod koniec maja. więcej

Cyfrowy Polsat chce wypłacić rekordową dywidendę. Z 639 mln zł Zygmunt Solorz dostanie 367 mln zł

Zarząd i rada nadzorcza Cyfrowego Polsatu chcą, żeby firma wypłaciła w br. akcjonariuszom 639,55 mln z dywidendy, po 1 zł na akcję. To rekordowa dywidenda w historii firmy. Spółka zapewnia, że taka dywidenda „nie zaburza koncepcji dalszego rozwoju Grupy, umożliwiając równocześnie kontynuację sukcesywnego jej oddłużania”. więcej

,,Fakty" najchętniej oglądane na Śląsku, ,,Wiadomości" na Podkarpaciu, a ,,Wydarzenia" na Lubelszczyźnie

Analizując dane oglądalności „Faktów”, „Wydarzeń” i „Wiadomości” w rozbiciu na województwa wynika, że program informacyjny TVN jest najchętniej oglądany w regionie śląskim, małopolskim i łódzkim, TVP1 - świętokrzyskim, lubelskim i podkarpackim, a Polsatu - lubelskim i podlaskim. więcej

Polsat pokaże jesienią szesnasty sezon serialu ,,Przyjaciółki", Paweł Małaszyński w obsadzie. Terentiew: nowa ważna postać

Telewizja Polsat rozpoczyna zdjęcia do „Przyjaciółek 16”, premiera nowych odcinków odbędzie się jesienią w dotychczasowym paśmie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że do obsady serialu dołączy Paweł Małaszyński. - To nowa ważna postać, która namiesza w życiu jednej z naszych głównych bohaterek - mówi nam Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat. więcej

Skargi na TVP za sposób informowania o przebiegu kampanii wyborczej

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyjęła 15 skarg na sposób prezentowania kampanii wyborczej w mediach publicznych - informuje Rzecznik Praw Obywatelskich. Wśród nich znalazła się m.in. skarga Juliusza Brauna, członka Rady Mediów Narodowych, na trzy wydania „Wiadomości” TVP. Cztery skargi rozpatrzono, pozostałe są w toku. więcej

Krzysztof Kozłowski szefem działu technologii TVN

Od połowy sierpnia br. Krzysztof Kozłowski ma zostać dyrektorem ds. technologii, będzie odpowiadać za połączone obszary technologii i architektury IT - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.   więcej

UKE monitoruje proces przełączania częstotliwości naziemnej telewizji cyfrowej. Problem z czterema nadajnikami

Urząd Komunikacji Elektronicznej rozpoczął monitorowanie procesu przełączania przez operatorów częstotliwości naziemnej telewizji cyfrowej w ośmiu województwach. W akcję zaangażowanych jest 33 pracowników oraz ruchome stacje pomiarowe. Monitoring potrwa do piątku, na razie stwierdzono problemy z czterema nadajnikami.   więcej

Mateusz Borek wznawia współpracę z Eurosportem, skomentuje mecz Pucharu Niemiec

Eurosport pokaże 9 i 10 czerwca mecze półfinałowe piłkarskiego Pucharu Niemiec. Mecze komentował będzie m.in. Mateusz Borek. Tym samym po trzech lata przerwy wznawia współpracę z Eurosportem. więcej

Rynek reklamy telewizyjnej w maju skurczył się o 20 proc., liczba spotów spadła o 29 proc. (raport)

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w maju 2020 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszyły się o 19,50 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

TVP1 wznowiła zdjęcia do ,,Korony królów", nowe odcinki od września

We wrześniu telewizyjna Jedynka rozpocznie emisję nowych odcinków „Korony królów”, do których wystartowały zdjęcia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

TVN wznawia zdjęcia do produkcji, rusza z pracami do 3. sezonu ,,Chyłki"

Telewizja TVN z powodu pandemii koronawirusa zaprzestała emisji niektórych seriali, wstrzymała także wszystkie prace produkcyjne. Teraz rusza ze zdjęciami do 3. części „Chyłki”, który będzie nosić tytuł „Rewizja”. więcej

Anna Starmach w dubbingu kreskówki "Jabłko i Szczypior" w Cartoon Network

Anna Starmach pojawi się w dubbingu kreskówki "Jabłko i Szczypior". Będzie ona emitowana od 15 czerwca na antenie Cartoon Network. Głosu użyczy postaci – Tarcie Migdałowej. więcej

Najlepszy notebook dla biznesu

Prawdziwy sprawdzian dla laptopa biznesowego rozpoczyna się, kiedy przestaje udawać komputer stacjonarny. Z daleka od biura i biurka sprzęt, na którym pracujemy, wreszcie może udowodnić swoją wartość - tak jak notebook Prestige 15 firmy MSI, który z powodzeniem przeszedł ponad 30 testów jakości. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Ernest Zozuń o aktualnościach w Trójce: muszę odbudować redakcję, ,,Za, a nawet przeciw" raczej bez Strzyczkowskiego

- To co dzieje się obecnie w Trójce jest łataniem anteny, obliczonym na przeczekanie do jesiennej ramówki - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Ernest Zozuń, nowy szef redakcji aktualności Trójki. Zdradza też, że w najbliższym czasie wróci na antenę „Za, a nawet, przeciw”, przy czym raczej bez Kuby Strzyczkowskiego. - O innych powrotach na razie nie słyszę, choć przyznam, ze każdy z nas, dziennikarzy, codziennie rozmawia z kolegami, którzy odeszli i zachęcamy ich do wracania do radia - zaznacza. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności. Radio ZET wyprzedziło Radio Olszyn

Najchętniej słuchaną stacją radiową w Olsztynie w okresie od września ub.r. do lutego br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Radio ZET i Radio Olsztyn - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Dariusz Maciołek, szef marketingu BNP Paribas: Reklama w prasie wciąż ma sens, koronawirus zmienia zachowania użytkowników

Pandemia koronawirusa ma wpływ na większość dziedzin polskiej gospodarki, także na sektor bankowy wymuszając na bankach nowe sposoby dotarcia do użytkowników, także zakresie rozwiązań marketingowych. - Skutki pandemii są jeszcze trudne do kompleksowej oceny, ale widać pewne zmiany w sposobach korzystania klientów z oferowanych produktów. Obecna sytuacja wymusza elastyczność i pomysłowość w działaniach promocyjnych, zaś reklama prasowa pomimo niektórych opinii ma wciąż sens i potencjał - ocenia w wywiadzie dla Wirtualnemedia.pl Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający Pionu Marketingu, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego w Banku BNP Paribas. więcej

Rynek reklamy telewizyjnej w maju skurczył się o 20 proc., liczba spotów spadła o 29 proc. (raport)

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w maju 2020 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszyły się o 19,50 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

9 ofert w przetargu na obsługę medialną NFOSiGW, w tym od PHD Media Direction i MullenLowe MediaHub

W odpowiedzi na przetarg dotyczący obsługi medialnej, promocyjnej i informacyjnej Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej wpłynęło 9 ofert. Złożyły je m.in. agencje dsk, Fabryka Komunikacji Społecznej, MSL, MullenLowe MediaHub i PHD Media Direction - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Nextbike Polska zaczyna przyspieszone postępowanie układowe. ,,Nie wpływa negatywnie na bieżącą działalność"

Sąd przychylił się do wniosku firmy Nextbike Polska, zarządzającej systemami rowerów miejskich, o rozpoczęcie przyspieszonego postępowania układowego. Firma zapewnia, że jej bieżąca działalność operacyjna będzie kontynuowana na dotychczasowych zasadach. więcej

MIXX Awards Europe 2020: sześć nagród dla polskich kampanii

W tegorocznym konkursie IAB MIXX Awards Europe 2020 projekty z Polski otrzymały sześć nagród - złotą, trzy srebrne i dwie brązowe. Srebro w IAB Europe Research Awards zdobył Gemius. więcej

Temat pandemii niemal nieobecny w polskich reklamach

Tylko 7 proc. marek reklamujących się w okresie od połowy marca do połowy maja w telewizji odwoływało się w reklamach do trwającej pandemii Covid-19. O koronawirusie wspominały marki tzw. "pierwszej potrzeby" - sieci handlowe czy telekomy. To wnioski z raportu domu mediowego Wavemaker. więcej

,,Mamy klimat" - Małgorzata Kożuchowska w akcji promującej fotowoltaikę (wideo)

Ruszyła kampania pod hasłem „Mamy klimat” zachęcająca do instalacji paneli fotowoltaicznych na dachach domów jednorodzinnych. Akcję - z udziałem aktorki Małgorzaty Kożuchowskiej - organizują Ministerstwo Klimatu, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz PKO Bank Polski. więcej

Plakat "Black Mirror" jako rzeczywistość roku 2020

W Hiszpanii powstała "reklama" nowego sezonu serialu Netfliksa "Black Mirror". więcej

Kancelaria Premiera wyda na badania społeczne 2,3 mln zł

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów prowadzi przetarg na realizację badań społecznych. Chce na to przeznaczyć ponad 2,3 mln zł - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Grupa Interia, Wirtualna Polska i inni w przetargu POT na kampanię pod hasłem ,,Odpoczywaj w Polsce - bezpiecznie"

7 ofert wpłynęło w odpowiedzi na przetarg Polskiej Organizacji Turystycznej dotyczący przeprowadzenia działań promocyjnych pod hasłem „Odpoczywaj w Polsce-bezpiecznie”. Wśród nich są m.in. Grupa Interia i Wirtualna Polska. więcej

Kampania Przeciw Homofobii świętuje Miesiąc Dumy akcją "Trzydzieści twarzy dumy"

Z okazji obchodzonego w czerwcu Miesiąca Dumy Kampania Przeciw Homofobii startuje w mediach społecznościowych z kampanią "Trzydzieści twarzy dumy". więcej

Agora i Ringier Axel Springer z nagrodami na INMA Global Media Awards

W tegorocznej edycji konkursu INMA Global Media Awards nagrodzono trzy projekty, w które zaangażowane były media z Polski. Agora otrzymała nagrodę za akcję "Ostatni Twój Weekend" serwisu Gazeta.pl, Onet za format #zostajewdomu z Małgorzatą Ohme, a Noizz za "Arkę 2.0". więcej

Radosław Gołąb odpowiada za rozwój produktów digital AMS

Do zespołu firmy reklamy zewnętrznej AMS dołączył Radosław Gołąb, obejmując stanowisko dyrektora ds. rozwoju produktów digital. Poprzednio pracował w firmie Gemius. więcej

Małgorzata Lubelska w 10 Team

Do zespołu agencji eventowo-komunikacyjnej 10 Team dołączyła Małgorzata Lubelska, obejmując stanowisko business development directora. więcej

Papaya Films z kolejną realizacją dla RB w Wielkiej Brytanii

Papaya Films London i Havas London przygotowały europejską kampanię dla marki odświeżaczy powietrza AirWick (Reckitt Benckiser).  więcej

Biuro reklamy TVN Discovery Polska oferuje rozwiązania w HbbTV

W ramach oferty reklamowej TVN Discovery Polska powstało portfolio interaktywnych rozwiązań, gotowych do emisji HbbTV (telewizji hybrydowej) na kanale TVN i TVN HD. Przeznaczone ma być dla klientów, którzy prowadzą działania o charakterze wizerunkowym. więcej

PGE zachęca do kupowania polskich produktów

Pod hasłem „Polskie - kupuję to!" ruszyła kampania informacyjna PGE Polskiej Grupy Energetycznej, zachęcająca Polaków do kupowania krajowych produktów. więcej

PKP Intercity kampanią ,,Wszystko dobrze się ułoży" dziękuje kolejarzom za służbę w czasie epidemii

Spółka PKP Intercity w ramach podziękowań kolejarzom za służbę w czasie epidemii zleciła wykonanie muralu z hasłem Wszystko dobrze się ułoży”. Obraz trafi także na jedną z lokomotyw przewoźnika. więcej

Aneta Kuć: z OMD do One Horizon

Aneta Kuć wzmocniła zespół agencji One Horizon obejmując stanowisko junior media plannera. Poprzednio pracowała w OMD. więcej

Decathlon oferuje nagrody sportowe do konkursów i programów lojalnościowych

Jak zdobyć lojalność konsumenta, wzmocnić pozytywne doświadczenia związane z marką i wesprzeć sprzedaż? W odpowiedzi na te pytania działy marketingu decydują się na konkursy i programy lojalnościowe. Przy okazji muszą odpowiedzieć na pytanie, po jakie nagrody najlepiej sięgnąć w przypadku akcji marketingowych, żeby przyciągnąć uczestników i zaspokoić ich oczekiwania. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Wydawnictwo Polityka ze wzrostem wpływów, dzięki spadkowi kosztów 1,4 mln zł zysku

Firma Polityka, wydająca m.in. tygodnik „Polityka” i dwutygodnik „Forum”, w ub.r. zanotowała wzrost przychodów o 1,4 proc. do 37,29 mln zł, a przy spadku kosztów operacyjnych o 5,5 proc. zysk netto poszedł w górę z 388,7 tys. zł do 1,44 mln zł. więcej

Sprzedaż dzienników w kwietniu skurczyła się o 19 proc. ,,Przegląd Sportowy" z 9 tys. egz., a ,,Gazeta Wyborcza" z 66 tys. egz.

Średnia sprzedaż ogółem wszystkich dzienników ogólnopolskich w kwietniu br. była o 19,17 proc. niższa niż w kwietniu ub.r. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a na czele pod tym względem uplasował się „Przegląd Sportowy”. Pozycja najchętniej kupowanego tytułu należała do „Faktu” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Tomasz Lis zachęca do zbierania podpisów na Rafała Trzaskowskiego. Prawo obywatela czy przekraczanie roli dziennikarza?

Redaktor naczelny tygodnika „Newsweek Polska” Tomasz Lis zamieścił twitta, w którym zachęca do zbierania podpisów poparcia dla kandydata Koalicji Obywatelskiej na prezydenta, Rafała Trzaskowskiego. Portalowi Wirtualnemedia.pl dziennikarz przekazuje, że podpisze się pod listą kandydata, lecz sam podpisów zbierał nie będzie. - Ma prawo zachęcać do podpisywania, dziennikarz też obywatel - komentuje Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika „Rzeczpospolita”. więcej

Alior Bank kupił Ruch za złotówkę od firmy Igora Chalupca

Spółka zależna Alior Banku za symboliczną złotówkę kupiła 100 proc. akcji Ruchu od firmy Lurena Investments kontrolowanej przez Igora Chalupca, byłego prezesa Ruchu. Docelowo 65 proc. akcji Ruchu ma objąć PKN Orlen. więcej

Położna, maszynistka i sprzedawczyni na okładce brytyjskiego "Vogue"

Czytelniczki, przyzwyczajone do gwiazd na okładce brytyjskiego magazynu "Vogue", mogą być nieco zaskoczone nowym wydaniem. Na okładce licowego numeru znalazły się bohaterki pandemii koronawirusa - położna, maszynistka metra i sprzedawczyni w supermarkecie. Wyjątkowe wydanie magazynu będzie w sprzedaży już 5 czerwca. więcej

 
 
 
INTERNET
 
TikTok pokazuje protesty w USA oczami zwykłych Amerykanów. "Dla platformy to może być przełomowy moment"

TikTok w ostatnich dniach stał się jednym z głównych źródeł wiedzy o tym, jak wyglądają protesty w Stanach Zjednoczonych. Świat obserwuje sytuację z perspektywy zwykłych Amerykanów, którzy na TikToku zamieszczają nagrania pokazujące zachowania uczestników manifestacji i służb mundurowych. Zdaniem ekspertów zajmujących się mediami społecznościowymi, to może być bardzo ważny, a nawet przełomowy moment dla rozwoju platformy, gdzie do tej pory dominowały treści rozrywkowe. więcej

MIXX Awards Europe 2020: sześć nagród dla polskich kampanii

W tegorocznym konkursie IAB MIXX Awards Europe 2020 projekty z Polski otrzymały sześć nagród - złotą, trzy srebrne i dwie brązowe. Srebro w IAB Europe Research Awards zdobył Gemius. więcej

Google oskarżony o śledzenie użytkowników w internecie. Może zapłacić 5 miliardów dolarów

Google został oskarżony przed amerykańskim sądem o to, że narusza prywatność użytkowników przeglądających internet w trybie incognito zbierając informacje na temat odwiedzanych przez nich stron. Google się broni, jednak w wypadku przegranego procesu może zapłacić karę w wysokości 5 mld dolarów. więcej

TikTok najpopularniejszą mobilną aplikacją maja, Zoom przed WhatsAppem i Facebookiem (TOP 10)

Nie uwzględniając gier, TikTok był najczęściej pobieraną na świecie aplikacją mobilną na platformy Android i iOS w maju 2020 roku - wynika z danych firmy analitycznej Sensor Tower. więcej

Pracownicy Facebooka otwarcie krytykują politykę firmy i składają wypowiedzenia

Z Facebooka odchodzi dwóch programistów, a inni pracownicy odeszli na jeden dzień od komputerów. W taki sposób zaprotestowali przeciwko akceptowaniu przez platformę społecznościową kontrowersyjnych wpisów prezydenta Donalda Trumpa. Mark Zuckerberg nie ustępuje i podtrzymuje swoją decyzję o nieingerowaniu w wypowiedzi przywódcy Stanów Zjednoczonych. więcej

Plakat "Black Mirror" jako rzeczywistość roku 2020

W Hiszpanii powstała "reklama" nowego sezonu serialu Netfliksa "Black Mirror". więcej

Agora i Ringier Axel Springer z nagrodami na INMA Global Media Awards

W tegorocznej edycji konkursu INMA Global Media Awards nagrodzono trzy projekty, w które zaangażowane były media z Polski. Agora otrzymała nagrodę za akcję "Ostatni Twój Weekend" serwisu Gazeta.pl, Onet za format #zostajewdomu z Małgorzatą Ohme, a Noizz za "Arkę 2.0". więcej

Facebook usprawni zarządzanie kontem. Łatwiejsze usuwanie i archiwizowanie wpisów

Facebook zapowiedział zmiany w sposobie w jaki użytkownicy mogą zarządzać swoją aktywnością na koncie. W serwisie pojawią się nowe opcje umożliwiające szybsze i wygodniejsze niż obecnie usuwanie konkretnych wpisów oraz przenoszenie ich do archiwum. Nowość pojawi się w pierwszej kolejności w mobilnej aplikacji Facebooka i wersji Lite. więcej

Patrick Pichette nowym prezesem zarządu Twittera. Jack Dorsey pozostaje na stanowisku CEO

Patrick Pichette, były dyrektor finansowy Google został nowym prezesem zarządu Twittera. Zastąpił na stanowisku Omida Kordestaniego, który pozostaje w kierownictwie firmy. Jack Dorsey, założyciel Twittera będzie nadal pełnił funkcję dyrektora wykonawczego. więcej

Miranda Ekiert: z RMF FM do agencji SEO4.net

Miranda Ekiert, była dyrektorka serwisów internetowych w RMF.FM, objęła stanowisko content managera w krakowskiej agencji SEO4.net. więcej

Skąpiec.pl nawiązał współpracę z LeaseLink, oferuje usługę leasingową

Porównywarka cen Skąpiec.pl należąca do Ringier Axel Springer Polska nawiązała współpracę z LeaseLink, usługą leasingową. Dzięki temu użytkownicy platformy mogą przy poszczególnych ofertach skorzystać z opcji „Weź leasing” i w kilkanaście minut zakończyć e-proces kredytowy. więcej

Adamed uruchamia nowy serwis internetowy

Koncern farmaceutyczno-biotechnologiczny Adamed uruchomił nową stronę internetową w 10 wersjach językowych. Serwis powstał we współpracy ze spółką e-point. więcej

Najlepszy notebook dla biznesu

Prawdziwy sprawdzian dla laptopa biznesowego rozpoczyna się, kiedy przestaje udawać komputer stacjonarny. Z daleka od biura i biurka sprzęt, na którym pracujemy, wreszcie może udowodnić swoją wartość - tak jak notebook Prestige 15 firmy MSI, który z powodzeniem przeszedł ponad 30 testów jakości. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Kancelaria Premiera wyda na badania społeczne 2,3 mln zł

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów prowadzi przetarg na realizację badań społecznych. Chce na to przeznaczyć ponad 2,3 mln zł - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Marki w czasie pandemii mają być wobec konsumenta uczciwe

Konsumenci w czasie koronawirusowego kryzysu oczekują od marek przede wszystkim bycia fair, zrozumienia ich sytuacji, również finansowej, ułatwiania korzystania z produktów i usług oraz zadbania o ich bezpieczeństwo - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
ITBC Communication: wpływy wzrosły o 42 proc., wynik netto o 165 tys. zł

W ub.r. agencja public relations ITBC Communication osiągnęła wzrost przychodów o 41,9 proc. do 5,38 mln zł, a jej wynik netto poszedł w górę z 16,5 tys. zł straty do 148,1 tys. zł zysku. więcej

Gazeta Wyborcza: Rzecznik Amiki miał pisać hejterskie komentarze w internecie

Według „Gazety Wyborczej” rzecznik Amiki Tomasz Pietrzyk miał stać za hejterskimi wpisami na temat dziennikarki Anny Wilk-Baran, redaktor naczelnej „Gazety Powiatowej”. Opisywała ona sprawę mobbingu jaki - według jej tekstów - miał mieć miejsce w firmie oraz samobójstwa jednej z pracownic - Ilony Pujanek. Spółka nie komentuje sprawy. więcej

Ks. Rytel-Andrianik kończy kadencję jako rzecznik prasowy Konferencji Episkopatu Polski

Ksiądz Paweł Rytel-Andrianik zakończył w środę pięcioletnią pracę na stanowisku rzecznika Konferencji Episkopatu Polski. Jak informuje na Twitterze – od lipca będzie dyrektorem ds. komunikacji zagranicznej w Sekretariacie Episkopatu. - Kościół w Polsce ma wiele treści do przekazania za granicę - komentuje abp Stanisław Gądecki, przewodniczący KEP. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
UKE monitoruje proces przełączania częstotliwości naziemnej telewizji cyfrowej. Problem z czterema nadajnikami
TikTok najpopularniejszą mobilną aplikacją maja, Zoom przed WhatsAppem i Facebookiem (TOP 10)
Hyundai pokazał nową wersję SUV-a Santa Fe (wideo)
Inea i T-Mobile z najszybszym internetem w maju. 5G w Plusie ze średnią 244 Mb/s
Kluczowe dla rozwoju polskiej gospodarki jest wytwarzanie nowych technologii
BMW: nowa seria 4 Coupé (wideo)
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj