Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 6 Sierpnia 2020
 
 
 
,,Fakt" z paywallem w internecie. ,,Może zarabiać więcej na mniejszej liczbie użytkowników, internauci płacą za różne treści"
 
Ringier Axel Springer Polska wprowadził na portalu internetowym „Faktu” płatny dostęp do treści. Miesięcznie kosztuje to 14,90 zł. Zdaniem ekspertów to dobry ruch i nie można z góry zakładać, że ten model biznesowy nie sprawdzi się w przypadku serwisu tabloidowego. Początkowo może spaść jego odwiedzalność, jednak docelowo może się okazać, że wydawca zarobi więcej na mniejszej liczbie użytkowników niż na generowaniu większego zasięgu. Jak dodają "czas wreszcie rozwiać mit, że subskrypcje wiążą się z jakościowym contentem".   więcej
 
 
Discovery: wpływy w USA zmalały o 6 proc., na innych rynkach o 23 proc.
 
W drugim kwartale br. Discovery (należy do niego Grupa TVN Discovery Polska) zanotował spadek przychodów o 12 proc. do 2,54 mld dolarów oraz zysku netto z 947 do 271 mln dolarów. Dużo mocniej zmalały wpływy koncernu poza USA, przychody reklamowe poszły w dół znacznie bardziej niż z dystrybucji. więcej
 
 
"Gazeta Wyborcza" zmienia model biznesowy. "Tkwi na pozycji wojownika zepchniętego do narożnika"
 
"Gazeta Wyborcza" przechodzi na model biznesowy oparty na subskrypcjach cyfrowych, bo nie może liczyć na reklamy spółek skarbu państwa. - Nowemu modelowi musi towarzyszyć troska o to, co dzieje się na forach internetowych gazety, które są platformami rozbuchanego hejtu. Jeżeli gazeta sobie z tym nie poradzi, będzie tkwiła na pozycji wojownika, który jest zepchnięty do narożnika i nie umie udowodnić, że jest czymś więcej niż tylko propagandowym bojownikiem - mówi Wirtualnemedia.pl prof. Jan Kreft, medioznawca. więcej
 
 
Producent ,,Barw szczęścia" i ,,Na dobre i na złe": wpływy sprzedażowe 3 proc. w górę, 5 mln zł rezerwy dot. epidemii
 
W ub.r. spółka Artrama, produkująca seriale „Na dobre i na złe”, „Barwy szczęścia” i „Na sygnale” dla TVP oraz „W rytmie serca” dla Polsatu, w ub.r. zanotowała spadek przychodów o 6,4 proc. do 82,59 mln zł zysku netto z 3,72 do 2,01 mln zł, natomiast jej wpływy sprzedażowe wzrosły o 3 proc. do 85,7 mln zł. W związku z epidemią koronawirusa firma utworzyła 5 mln zł rezerwy. więcej
 
 
Sprzedaż dzienników w czerwcu skurczyła się o 17 proc., ,,Gazeta Wyborcza" najbardziej w dół
 
Średnie rozpowszechnianie płatne razem wszystkich dzienników ogólnopolskich w czerwcu br. była o 16,78 proc. niższa niż w czerwcu ub.r. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a na czele pod tym względem uplasowała się „Gazeta Wyborcza”. Pozycja najchętniej kupowanego tytułu należała do „Faktu” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
,,Wiadomości" wyprzedziły ,,Fakty" w lipcu więcej
 
TVP1 i TVN nowymi liderami w lipcu, hitem ,,Fakty" TVN. ,,Wielka czwórka" najsłabiej w historii więcej
 
Papaya Films z rekordowymi wynikami: wzrost wpływów o 46 proc., 11,9 mln zł zysku więcej
 
Prezes TVN: Zajmujemy się rzetelnym dziennikarstwem bez względu na to, kto sprawuje władzę [WYWIAD] więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Product Manager DOOH Screen Network
Head of Marketing Whites
Starszy Specjalista ds. Badań i Analiz Rynku TV CANAL+
Redaktor w serwisie Plejada.pl Ringier Axel Springer
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
WYDAWCA WPROST.PL PREMIUM/ REDAKTOR Wprost.pl
referent / specjalista ds. obsługi administracyjnej Polska Organizacja Turystyczna
specjalista/ starszy specjalisty ds. obsługi prawnej Polska Organizacja Turystyczna
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Discovery: wpływy w USA zmalały o 6 proc., na innych rynkach o 23 proc.

W drugim kwartale br. Discovery (należy do niego Grupa TVN Discovery Polska) zanotował spadek przychodów o 12 proc. do 2,54 mld dolarów oraz zysku netto z 947 do 271 mln dolarów. Dużo mocniej zmalały wpływy koncernu poza USA, przychody reklamowe poszły w dół znacznie bardziej niż z dystrybucji. więcej

Producent ,,Barw szczęścia" i ,,Na dobre i na złe": wpływy sprzedażowe 3 proc. w górę, 5 mln zł rezerwy dot. epidemii

W ub.r. spółka Artrama, produkująca seriale „Na dobre i na złe”, „Barwy szczęścia” i „Na sygnale” dla TVP oraz „W rytmie serca” dla Polsatu, w ub.r. zanotowała spadek przychodów o 6,4 proc. do 82,59 mln zł zysku netto z 3,72 do 2,01 mln zł, natomiast jej wpływy sprzedażowe wzrosły o 3 proc. do 85,7 mln zł. W związku z epidemią koronawirusa firma utworzyła 5 mln zł rezerwy. więcej

Disney z mniejszymi przychodami i stratą netto. Disney+ ma 57,5 mln użytkowników, Star wystartuje w 2021 roku

W trzecim kwartale obecnego roku fiskalnego The Walt Disney Company zanotował przychody w wysokości ponad 11,7 mld dolarów, co oznacza spadek rok do roku o 42 procent. Koncern miał kwartalną stratę netto przekraczającą 4,7 mld dolarów, najgorzej wypadł segment parków rozrywki Disneya zamkniętych w dobie koronawirusa. Jednocześnie liczba użytkowników serwisu Disney+ wzrosła do 57,5 mln. Na 2021 rok zaplanowano premierę nowej platformy VoD o nazwie Star. więcej

W grudniu w zmienionej formule odbędzie się w Gdyni 45. Festiwal Polskich Filmów Fabularnych

45. Festiwal Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni odbędzie się w terminie 8-12 grudnia - postanowił Komitet Organizacyjny podczas środowego posiedzenia. W zmienionej formule imprezy obok konkursu głównego odbędą się konkursy filmów krótkometrażowych i mikrobudżetowych. więcej

Rynek reklamy telewizyjnej w lipcu stopniał o 1 proc., liczba spotów wzrosła o 2 proc. (raport)

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w lipcu 2020 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszyły się o 1,38 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Unilever. więcej

,,Kopalnia Historii. Nasza droga do Niepodległej" nowym programem TVS

TVS emituje nowy program „Kopalnia Historii. Nasza droga do Niepodległej”. więcej

Sześć nowych bohaterek w drugiej odsłonie projektu "Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą" marki Patrizia Aryton

Rozpoczęła się druga odsłona kampanii „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą”, w której marka odzieżowa Patrizia Aryton promuje kolekcję na sezon jesień-zima 2020. Firma rezygnuje z udziału modelek w reklamach, zaś w kolekcji nie będzie naturalnych futer i futrzanych dodatków. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Marcin Kubat i Roch Siciński odchodzą z Radia Zet. ,,Czas na przewartościowanie zawodowych spraw"

Reporterzy Radia Zet (Eurozet) Marcin Kubat i Roch Siciński odeszli z rozgłośni. Siciński ma rozpocząć pracę w Polskim Radiu, a Kubat skupi się w najbliższym czasie na pracy w radiu UJOT FM, któremu szefuje razem z Beatą Sabała-Zielińską od 2014 roku. więcej

 
RMF FM na czele słuchalności w Białymstoku w I półroczu, Trójka i Radio ZET na podium

Pozycja lidera rynku radiowego w Białymstoku w pierwszym półroczu br. należała do RMF FM. Na podium uplasowały się jeszcze: Trójka i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Marcin Mroczek: z Havas Warsaw do Life on Mars

Marcin Mroczek dołączył do zespołu agencji kreatywnej Life on Mars (Brand New Galaxy), gdzie pokieruje działem kreacji. Ostatnio był dyrektorem kreatywnym Havas Warsaw. więcej

Maciej Orłoś w kampanii Media Expert

Prezenter i dziennikarz Maciej Orłoś występuje w nowej kampanii sieci elektromarketów Media Expert. Wspiera ona akcję sprzedażową urządzeń Galaxy Note 20. Za kreację i produkcję odpowiada Berry Kolektyw Kreatywny. więcej

Greg Joswiak nowym szefem marketingu Apple. Phil Schiller odchodzi ze stanowiska starszego wiceprezesa

Greg Joswiak został mianowany starszym wiceprezesem koncernu Apple odpowiedzialnym za globalny marketing firmy. Zastąpił na stanowisku Phila Schillera, który będzie zarządzał sklepem App Store oraz eventami organizowanymi przez Apple i podlegał bezpośrednio Timowi Cookowi, szefowi koncernu. więcej

Mediacap w II kwartale ze spadkiem wpływów o 22 proc. Grupa S/F i IQS dużo mocniej w dół niż LTTM

Według szacunkowych danych holding marketingowo-badawczy Mediacap w II kwartale zanotował spadek przychodów sprzedażowych o 22 proc. do ok. 24 mln zł i 0,7 mln zł zysku EBITDA. O 41 proc. zmalały wpływy pionu badawczego IQS, natomiast najmniejszy spadek zanotowała grupa LTTM. więcej

Audi przeprasza za reklamę z dzieckiem przed maską auta

Niemiecka marka samochodowa Audi przeprosiła za reklamę, na której widać małą dziewczynkę z bananem w dłoni tuż przed maską samochodu.  więcej

Rynek reklamy telewizyjnej w lipcu stopniał o 1 proc., liczba spotów wzrosła o 2 proc. (raport)

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w lipcu 2020 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszyły się o 1,38 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Unilever. więcej

Ewa Liszcz: z Inforu do Total Fitness

Ewa Liszcz w sierpniu rozpoczęła pracę jako head of digital marketing w sieci siłowni Total Fitness. Wcześniej przez 12 lat była związana z Wydawnictwem Infor (wydającym "Dziennik Gazetę Prawną"). więcej

VMLY&R wypromuje w internecie nową linię produktów Hartmann

VMLY&R odpowiada za launch w digitalu nowej linii produktów Hartmann - przeznaczonych dla młodzieży plastrów z opatrunkiem DermaPlast oraz Tiritas. więcej

Maciej Turkawski group account managerem w Schulz brrand friendly

Maciej Turkawski po dwóch latach pracy w agencji Schulz brand friendly awansował na stanowisko group account managera. więcej

Prowokacyjna kampania wegemarki Meatless Farm

Producent bezmięsnych produktów Meatless Farm postawił na zwracającą uwagę promocję na outdoorze. więcej

,,Bosman dla regionu". Piwna marka spiera lokalne inicjatywy społeczne

Na etykietach piwa Bosman (Carlsberg Polska) pojawią się informacje o projektach społecznych, realizowanych w ramach programu grantowego „Bosman dla regionu”. więcej

Papaya Films Londyn z teledyskiem Finna Askew

Londyński oddział studia produkcyjnego Papaya Films odpowiada za realizację teledysku do nowego singla Finna Askew pt. "Roses". więcej

Josh Krichefski globalnym dyrektorem operacyjnym MediaComu

Josh Krichefski, dotychczasowy dyrektor generalny regionu EMEA w MediaCom objął dodatkowo stanowisko globalnego dyrektora operacyjnego. więcej

Żywiec Zdrój nową loterią promuje Żywiecczyznę

Rozpoczęła się loteria produktowa marki wody niegazowanej Żywiec Zdrój (Grupa Danone). Akcja zachęca Polaków do odwiedzania Żywiecczyzny. Loterię przygotowała i realizuje agencja Smolar. więcej

,,Z odwagi zrodzeni" - nowe stroje Valencii od Pumy

Puma zaprezentowała stroje Valencii na sezon 2020/21, które powstały pod hasłem „z odwagi zrodzeni” (Born from Bravery). więcej

Grupa American Heart of Poland ma nową identyfikację wizualną

American Heart of Poland - sieć oddziałów szpitalnych wyspecjalizowanych w leczeniu układu sercowo-naczyniowego prezentuje nową, ujednoliconą identyfikację wizualną. Docelowo będzie ona wdrożona we wszystkich podmiotach należących do Grupy. więcej

UOKiK: 3,5 mln zł kary dla Comfort Med+ za wprowadzanie w błąd przy pokazach handlowych

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył 3,53 mln zł kary na firmę Comfort Med+ za wprowadzanie klientów w błąd przy pokazach handlowych, m.in. co do możliwości odstępowania od zawartych umów. więcej

Digitree Group: wpływy zmalały o 15 proc., wynik netto 1 mln zł w górę

Według wstępnych danych w pierwszej połowie br. zajmująca się marketingiem internetowym grupa kapitałowa Digitree Group zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 14,6 proc. do 24,56 mln zł oraz wzrost wyniku netto z 0,7 mln zł straty do 0,3 mln zł zysku. więcej

Performante w kampanii wizerunkowej o odświezonym wizerunku (wideo)

Agencja Performante ruszyła z nową kampanią wizerunkową pod hasłem "Say Big Yes", której towarzyszy odświeżenie komunikacji firmy.  więcej

Sześć nowych bohaterek w drugiej odsłonie projektu "Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą" marki Patrizia Aryton

Rozpoczęła się druga odsłona kampanii „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą”, w której marka odzieżowa Patrizia Aryton promuje kolekcję na sezon jesień-zima 2020. Firma rezygnuje z udziału modelek w reklamach, zaś w kolekcji nie będzie naturalnych futer i futrzanych dodatków. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
,,Fakt" z paywallem w internecie. ,,Może zarabiać więcej na mniejszej liczbie użytkowników, internauci płacą za różne treści"

Ringier Axel Springer Polska wprowadził na portalu internetowym „Faktu” płatny dostęp do treści. Miesięcznie kosztuje to 14,90 zł. Zdaniem ekspertów to dobry ruch i nie można z góry zakładać, że ten model biznesowy nie sprawdzi się w przypadku serwisu tabloidowego. Początkowo może spaść jego odwiedzalność, jednak docelowo może się okazać, że wydawca zarobi więcej na mniejszej liczbie użytkowników niż na generowaniu większego zasięgu. Jak dodają "czas wreszcie rozwiać mit, że subskrypcje wiążą się z jakościowym contentem".   więcej

"Gazeta Wyborcza" zmienia model biznesowy. "Tkwi na pozycji wojownika zepchniętego do narożnika"

"Gazeta Wyborcza" przechodzi na model biznesowy oparty na subskrypcjach cyfrowych, bo nie może liczyć na reklamy spółek skarbu państwa. - Nowemu modelowi musi towarzyszyć troska o to, co dzieje się na forach internetowych gazety, które są platformami rozbuchanego hejtu. Jeżeli gazeta sobie z tym nie poradzi, będzie tkwiła na pozycji wojownika, który jest zepchnięty do narożnika i nie umie udowodnić, że jest czymś więcej niż tylko propagandowym bojownikiem - mówi Wirtualnemedia.pl prof. Jan Kreft, medioznawca. więcej

Sprzedaż dzienników w czerwcu skurczyła się o 17 proc., ,,Gazeta Wyborcza" najbardziej w dół

Średnie rozpowszechnianie płatne razem wszystkich dzienników ogólnopolskich w czerwcu br. była o 16,78 proc. niższa niż w czerwcu ub.r. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a na czele pod tym względem uplasowała się „Gazeta Wyborcza”. Pozycja najchętniej kupowanego tytułu należała do „Faktu” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Fotograf Kacper Kowalski o zdjęciu plaży we Władysławowie: nie mam wpływ na to, co się dzieje z moimi zdjęciami

Cieszę się, że moje zdjęcie jest punktem wyjścia do dyskusji. Nie mam jednak wpływu na to, co świat zrobi z moją twórczością - powiedział fotograf Kacper Kowalski, autor zdjęcia zatłoczonej plaży we Władysławowie. więcej

Biskup grozi procesem ks. Isakowicz-Zaleskiemu za tekst o bierności diecezji wobec księdza oskarżanego o pedofilię

Kuria Diecezji Tarnowskiej zapowiedziała skierowanie do sądu pozwu przeciwko ks. Tadeuszowi Isakowicz-Zaleskiemu za tekst na blogu dotyczący działań, jakie bp Wiktor Skworc podejmował względem kapłana, oskarżanego o wieloletnie molestowanie dorosłego już mężczyzny. - To będzie pierwszy przypadek procesu biskupa przeciw księdzu za wpis, ale nie ulęknę się i nie wycofam notki - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl ks. Isakowicz-Zaleski. więcej

Agora przesuwa o ponad miesiąc raport za II kwartał, w połowie sierpnia tylko wstępne dane

Sprawozdanie Agory za drugi kwartał i pierwszą połowę br. zostanie opublikowany 25 września, a nie 14 sierpnia, jak wcześniej zapowiadano - poinformowała firma. więcej

Prokuratura prowadzi postępowanie ws. nieumyślnego spowodowania śmierci łódzkiego dziennikarza Bohdana Gadomskiego

Są okoliczności, które spowodowały, że prowadzone jest postępowanie w sprawie nieumyślnego spowodowania śmierci znanego łódzkiego dziennikarza muzycznego Bohdana G. - przekazano w Prokuraturze Okręgowej w Łodzi. więcej

,,Fakt" z paywallem w internecie: 14,90 zł miesięcznie za dostęp do treści

Na portalu internetowym „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) wprowadzono płatny dostęp do treści. Miesięczna subskrypcja kosztuje 14,90 zł. To kolejny po „Newsweeku” i „Forbesie” tytułu prasowy RASP z taką ofertą. więcej

 
 
 
INTERNET
 
,,Fakt" z paywallem w internecie. ,,Może zarabiać więcej na mniejszej liczbie użytkowników, internauci płacą za różne treści"

Ringier Axel Springer Polska wprowadził na portalu internetowym „Faktu” płatny dostęp do treści. Miesięcznie kosztuje to 14,90 zł. Zdaniem ekspertów to dobry ruch i nie można z góry zakładać, że ten model biznesowy nie sprawdzi się w przypadku serwisu tabloidowego. Początkowo może spaść jego odwiedzalność, jednak docelowo może się okazać, że wydawca zarobi więcej na mniejszej liczbie użytkowników niż na generowaniu większego zasięgu. Jak dodają "czas wreszcie rozwiać mit, że subskrypcje wiążą się z jakościowym contentem".   więcej

Disney z mniejszymi przychodami i stratą netto. Disney+ ma 57,5 mln użytkowników, Star wystartuje w 2021 roku

W trzecim kwartale obecnego roku fiskalnego The Walt Disney Company zanotował przychody w wysokości ponad 11,7 mld dolarów, co oznacza spadek rok do roku o 42 procent. Koncern miał kwartalną stratę netto przekraczającą 4,7 mld dolarów, najgorzej wypadł segment parków rozrywki Disneya zamkniętych w dobie koronawirusa. Jednocześnie liczba użytkowników serwisu Disney+ wzrosła do 57,5 mln. Na 2021 rok zaplanowano premierę nowej platformy VoD o nazwie Star. więcej

300gospodarka.pl z 1,7 mln zł wpływów i 471 tys. zł zysku netto

Wydawca serwisu 300gospodarka.pl przez pierwsze 15 miesięcy działania zanotował 1,69 mln zł przychodów, a przy 1,49 mln zł kosztów operacyjnych i 361,2 tys. zł pozostałych wpływów miała 470,8 tys. zł zysku netto. więcej

Trzy czwarte Polaków obawia się utraty danych osobowych w internecie

Trzy czwarte Polaków obawia się utraty danych osobowych w wyniku działalności oszustów w internecie - wynika z badania Krajowego Rejestru Długów i serwisu ChronPESEL.pl. Jednocześnie, jak wskazano, prawie 20 proc. nie używa programów antywirusowych. więcej

Amazon bogaci się w czasie pandemii. Ponad 5 miliardów zysku w drugim kwartale roku

W drugim kwartale br. Amazon osiągnął przychody ze sprzedaży w wysokości 88,91 mld dolarów - najwięcej w historii firmy. Mimo pandemii koronawirusa zyski netto wyniosły 5,2 mld dol. wobec 2,6 mld dol. rok wcześniej. więcej

WP Pilot z odnowioną aplikacją na Samsung Smart TV

Grupa Wirtualna Polska udostępniła nową wersję aplikacji WP Pilot dla użytkowników Samsung Smart TV. więcej

Serwis Wizaz.pl w nowej odsłonie

Z okazji 20. urodzin serwis modowo-urodowy Wizaz.pl (Edipresse Polska) zyskał odświeżony layout, nową formę wyświetlania treści i nawigację oraz nowe formaty materiałów redakcyjnych. więcej

Sześć nowych bohaterek w drugiej odsłonie projektu "Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą" marki Patrizia Aryton

Rozpoczęła się druga odsłona kampanii „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą”, w której marka odzieżowa Patrizia Aryton promuje kolekcję na sezon jesień-zima 2020. Firma rezygnuje z udziału modelek w reklamach, zaś w kolekcji nie będzie naturalnych futer i futrzanych dodatków. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Trzy czwarte Polaków obawia się utraty danych osobowych w internecie

Trzy czwarte Polaków obawia się utraty danych osobowych w wyniku działalności oszustów w internecie - wynika z badania Krajowego Rejestru Długów i serwisu ChronPESEL.pl. Jednocześnie, jak wskazano, prawie 20 proc. nie używa programów antywirusowych. więcej

Co drugi Polak chętny na szczepienie przeciw SARS-COV-2

Ponad połowa Polaków chce zaszczepić się na SARS-COV-2, gdyby pojawiła się taka możliwość - wynika z cyklicznego sondażu, jaki prowadzi wśród Polaków podczas epidemii koronawirusa Centrum Badawczo-Rozwojowe BioStat. Prawie połowa ankietowanych obawia się pogorszenia swojego stanu zdrowia z powodu ograniczeń związanych z epidemią koronawirusa. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Jarosław Kaczyński zapowiedział rekonstrukcję rządu. "Polityka rodem z piaskownicy"

Prezes Prawa i Sprawiedliwości Jarosław Kaczyński przedstawił plan rekonstrukcji rządu, który zostanie zrealizowany zaraz po wakacjach. Eksperci są zdania, że to nie poprawi wizerunku obozu władzy, a może spowodować poważne perturbacje, m.in. z powodu nasilającej się pandemii koronawirusa i sprzeciwu koalicjantów. - Być może manewr ze zmianami w rządzie ma być przykryciem tematu wzrostu liczby zakażeń koronawirusem w Polsce. Ale bez wątpienia jest to przejęcie narracji w polityce - komentuje Michał Raszka, członek zarządu w agencji public relations Grupa PRC Holding. więcej

Agencja Lighthouse przy spadku wpływów o 21 proc. podwoiła zysk

W ub.r. agencja public relations Lighthouse (należąca do sieci Edelman) zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 21,4 proc. do 4,06 mln zł. Jednocześnie jej koszty operacyjne zmalały o 23 proc., dzięki czemu zysk netto poszedł w górę ze 125,6 do 291,8 tys. zł. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Centrum Nauki Kopernik uruchomi projekt SOWA. 32 lokalne pracownie naukowe dla młodzieży
Greg Joswiak nowym szefem marketingu Apple. Phil Schiller odchodzi ze stanowiska starszego wiceprezesa
mBank rozesłał masowo testowe komunikaty push, przeprasza za pomyłkę
Xiaomi i Samsung liderami polskiego rynku smartfonów. Apple z największymi wzrostami
Samsung: nowe smartfony Galaxy Note20 (wideo)
Samsung: nowe tablety Galaxy Tab S7 i S7+ za 3199-4999 zł (wideo)
Samsung przedstawia zegarek Galaxy Watch3 i słuchawki Galaxy Buds Live
WP Pilot z odnowioną aplikacją na Samsung Smart TV
Tajemnicze przesyłki z Chin. Zidentyfikowano część nasion
SARS-CoV-2 ma co najmniej sześć szczepów, ale wykazuje niewielką zmienność
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj