Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 30 Września 2020
 
 
 
Ewa Rosiewicz za Andrzeja Matuszyńskiego prezesem Eurozetu, zmienia się też dyrektor finansowy spółki
 
Członek zarządu Eurozetu, Ewa Rosiewicz została we wtorek nowym prezesem spółki. - Tak zdecydował akcjonariusz większościowy - informuje portal Wirtualnemedia.pl Małgorzata Kozieł, rzeczniczka prasowa spółki. Dotychczasowy prezes, Andrzej Matuszyński, odchodzi z firmy. więcej
 
 
87 nominacji do Effie 2020, najwięcej dla Wavemaker, Isobar i McDonald's
 
W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards przyznano 87 nominacji. Wśród agencji mediowych najwięcej otrzymał Wavemaker, z agencji marketingowych - Isobar, a wśród reklamodawców - McDonald’s. więcej
 
 
Time ze wzrostem wpływów w reklam radiowych. 93 mln zł z ,,Super Expressu", czasopism i książek
 
W ub.r. firma Time osiągnęła 304,53 mln zł wpływów i 33,42 mln zł zysku netto. Przychody z reklam radiowych zwiększyły się ze 133,99 do 137,04 mln zł, a 93,05 mln zł przyniosła sprzedaż egzemplarzowa i oferty reklamowej „Super Expressu”, czasopism i książek. W br. spółka prognozuje spadek wpływów w związku z recesją reklamową. więcej
 
 
Koniec kadencji władz TVP, Polskiego Radia i PAP. Propozycja wyboru w trybie konkursów
 
Rada Mediów Narodowych obradowała na temat upływu kadencji i wygaśnięcia mandatów członków zarządów i rad nadzorczych spółek publicznej radiofonii i telewizji. Członek RMN Juliusz Braun zaproponował podczas posiedzenia, aby wrócić do formuły konkursów na najważniejsze stanowiska we władzach mediów publicznych. więcej
 
 
Szósty sezon ,,Leśniczówki" śledzi 1,22 mln widzów, TVP1 wiceliderem
 
Szósty sezon „Leśniczówki” ogląda średnio 1,22 mln osób. W porównaniu do początku czwartego sezonu produkcja straciła 120 tys. widzów. TVP1 w czasie nadawania telenoweli zajmuje drugie miejsce w rynku tzw. „wielkiej czwórki” i ostatnie w grupie 16-49. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Butik Moliera2 krytykowany za promowanie się w akcji charytatywnej #DzienSzpilek więcej
 
Kolejni dziennikarze żegnają się z Trójką, nie widzą dla siebie miejsca w Polskim Radiu więcej
 
Pandemia zwiększyła stratę Agory. "Segment kinowy powoli się odbudowuje, poprawa na rynku reklamy" więcej
 
Radio ZET świętuje 30-lecie nadawania. ,,Dobrze nadąża za trendami, jest ważnym graczem" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
DZIENNIKARZ Telewizja Polsat
Dziennikarz (polski show biznes) Super Express
Redaktor - Projekt Manager ds. rozwoju nowego portalu dot. fotowoltaiki Marketing Relacji
PR Unit Director Komunikacja Plus
Account Manager Wirtualna Polska Media
Redaktor Serwisu dziendobry.tvn.pl TVN
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Koniec kadencji władz TVP, Polskiego Radia i PAP. Propozycja wyboru w trybie konkursów

Rada Mediów Narodowych obradowała na temat upływu kadencji i wygaśnięcia mandatów członków zarządów i rad nadzorczych spółek publicznej radiofonii i telewizji. Członek RMN Juliusz Braun zaproponował podczas posiedzenia, aby wrócić do formuły konkursów na najważniejsze stanowiska we władzach mediów publicznych. więcej

Szósty sezon ,,Leśniczówki" śledzi 1,22 mln widzów, TVP1 wiceliderem

Szósty sezon „Leśniczówki” ogląda średnio 1,22 mln osób. W porównaniu do początku czwartego sezonu produkcja straciła 120 tys. widzów. TVP1 w czasie nadawania telenoweli zajmuje drugie miejsce w rynku tzw. „wielkiej czwórki” i ostatnie w grupie 16-49. więcej

,,V4 Info" nowym programem TVP Info, poprowadzi go Przemysław Adamski

W październiku na antenie TVP Info zadebiutuje program „V4 Info”. Tworzyć go będą dziennikarze stacji, ale pojawiać się też mają tam materiały z zagranicznych telewizji. Prowadzącym ma być dziennikarz stacji Przemysław Adamski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Teatr Telewizji w TVP1 śledzi 319 tys. widzów. ,,Warszawa" hitem

Trzy pierwsze spektakle Teatru Telewizji w sezonie 2020/2021 oglądało średnio 319 tys. widzów. W analizowanym okresie hitem był spektakl „Warszawa”, który zgromadził 336 tys. oglądających. więcej

Firmy Zygmunta Solorza zbudują największą farmę fotowoltaiczną w Polsce

Firma Esoleo przejęta w br. przez Cyfrowy Polsat i spółka zależna kontrolowanego przez Zygmunta Solorza Zespołu Elektrowni Pątnów-Adamów-Konin odpisały umowę dotyczącą budowy farmy fotowoltaicznej o mocy 70 MWp. więcej

1,22 mln widzów ,,Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2020" w TVP2

Program „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2020” oglądało średnio 1,22 mln osób, o 360 tys. widzów mniej niż rok temu. TVP2 w czasie emisji muzycznego widowiska nadal była zdecydowanym liderem rynku. więcej

Gala KSW 55 w PPV w Cyfrowym Polsacie i Ipli. Dostęp kosztuje 40 zł

Abonenci Cyfrowego Polsatu oraz użytkownicy Ipli mogą już zamawiać dostęp do KSW 55. Dostęp do gali realizowanej w systemie „pay-per-view” kosztuje 40 zł. więcej

Dagmara Drzazga zwyciężyła w konkursie dziennikarskim Silesia Press

Dagmara Drzazga z TVP Katowice zwyciężyła w 15. regionalnym konkursie dziennikarskim Silesia Press. Zenon Nowak, prezes śląskiego oddziału Polska Press dostał nagrodę specjalną za wprowadzenie "Dziennika Zachodniego" w świat cyfrowy. więcej

Jakub Oworuszko w Polsatnews.pl

Dziennikarz Jakub Oworuszko, który w połowie września po 4 latach rozstał się z redakcją "Polska Times" (Polska Press Grupa) od października rozpocznie pracę w Polsatnews.pl. więcej

Adform FLOW: Nowoczesna platforma pozwalająca na wygodne kierowanie działań marketingowych

Adform – uznany przez Gartner za lidera branży adtech, opracował pierwszą na świecie w pełni niezależną i całkowicie zintegrowaną platformę technologiczną pozwalającą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym na osiągnięcie jeszcze lepszych wyników biznesowych. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Ewa Rosiewicz za Andrzeja Matuszyńskiego prezesem Eurozetu, zmienia się też dyrektor finansowy spółki

Członek zarządu Eurozetu, Ewa Rosiewicz została we wtorek nowym prezesem spółki. - Tak zdecydował akcjonariusz większościowy - informuje portal Wirtualnemedia.pl Małgorzata Kozieł, rzeczniczka prasowa spółki. Dotychczasowy prezes, Andrzej Matuszyński, odchodzi z firmy. więcej

 
Time ze wzrostem wpływów w reklam radiowych. 93 mln zł z ,,Super Expressu", czasopism i książek

W ub.r. firma Time osiągnęła 304,53 mln zł wpływów i 33,42 mln zł zysku netto. Przychody z reklam radiowych zwiększyły się ze 133,99 do 137,04 mln zł, a 93,05 mln zł przyniosła sprzedaż egzemplarzowa i oferty reklamowej „Super Expressu”, czasopism i książek. W br. spółka prognozuje spadek wpływów w związku z recesją reklamową. więcej

 
Koniec kadencji władz TVP, Polskiego Radia i PAP. Propozycja wyboru w trybie konkursów

Rada Mediów Narodowych obradowała na temat upływu kadencji i wygaśnięcia mandatów członków zarządów i rad nadzorczych spółek publicznej radiofonii i telewizji. Członek RMN Juliusz Braun zaproponował podczas posiedzenia, aby wrócić do formuły konkursów na najważniejsze stanowiska we władzach mediów publicznych. więcej

 
W październiku premiera książki "Głos". Wojciech Mann o pracy w radiu i o życiu prywatnym

W środę, 14 października ukaże się książka „Głos” nakładem wydawnictwa Znak. Dziennikarz radiowy Wojciech Mann - przez wiele lat związany z Trójką Polskiego Radia, a obecnie z Radiem Nowy Świat - rozmawia w niej z Katarzyną Kubisiowską o pracy w radiu oraz o życiu prywatnym. więcej

 
Opozycja chce likwidacji Rady Mediów Narodowych

Senat debatował we wtorek nad nowelizacją ustawy o Radzie Mediów Narodowych wprowadzającą procedurę powoływania przez prezydenta członka Rady w przypadku wygaśnięcia członkostwa przed upływem kadencji. Opozycja zapowiedziała projekt likwidujący Radę. więcej

 
Tok FM i Radio Zet z największym wzrostem wpływów reklamowych. W dół RMF Classic i Eska (Top10)

W okresie od stycznia do sierpnia br. wydatki reklamowe w radiu wzrosły w porównaniu do tego samego okresu ub.r. o 3,7 proc. Największe wzrosty odnotowały w tym okresie Tok FM i Radio Zet. Mniej na reklamach zarobiły z kolei RMF Classic, Eska Poznań i Eska Warszawa. więcej

 
RMF FM na czele rynku radiowego w Częstochowie. Twoja Polska Stacja wiceliderem

Liderem rynku radiowego w Częstochowie jest RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze Twoja Polska Stacja i Radio ZET - wynika z fali badań słuchalności radia za okres od marca do sierpnia 2020 roku. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
87 nominacji do Effie 2020, najwięcej dla Wavemaker, Isobar i McDonald's

W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards przyznano 87 nominacji. Wśród agencji mediowych najwięcej otrzymał Wavemaker, z agencji marketingowych - Isobar, a wśród reklamodawców - McDonald’s. więcej

Agencja reklamowa Brain przy spadku wpływów o 21 proc. zwiększyła zysk

W ub.r. przychody agencji reklamowej Brain zmalały o 20,8 proc. do 10,27 mln zł, a przy ograniczeniu kosztów operacyjnych o 27,1 proc. do 9,08 mln zł jej zysk netto poszedł w górę z 514,8 tys. zł do 1,19 mln zł. więcej

Oppo zapowiada polską premierę nowych smartfonów. Marcin Prokop ambasadorem marki?

Oppo, producent smartfonów i innych urządzeń mobilnych na 1 października 2020 r. zapowiedział polską premierę nowych modeli telefonów. Odbędzie się ona w formie wydarzenia online, będzie to talk show prowadzony przez Marcina Prokopa z udziałem Karola Wójcickiego, Mikołaja Komara i Zulu Kuki. Premiera smartfonów zostanie wsparta szeroką kampanią promocyjną. Według nieoficjalnych informacji Marcin Prokop będzie ambasadorem Oppo w Polsce. więcej

Tok FM i Radio Zet z największym wzrostem wpływów reklamowych. W dół RMF Classic i Eska (Top10)

W okresie od stycznia do sierpnia br. wydatki reklamowe w radiu wzrosły w porównaniu do tego samego okresu ub.r. o 3,7 proc. Największe wzrosty odnotowały w tym okresie Tok FM i Radio Zet. Mniej na reklamach zarobiły z kolei RMF Classic, Eska Poznań i Eska Warszawa. więcej

Orange w nowej kampanii namawia, by dać drugie życie starym telefonom (wideo)

Agencja reklamowa Publicis Conseil przygotowała dla Orange kampanię "Giving your old phone a second life is child's play", w której zachęca by dać drugie życie starym, nieużywanym już telefonom. Kampania ma pojawić się również w Polsce. więcej

Digitree Group ze spadkiem przychodów w pierwszym półroczu do 25,3 mln zł, niecałe 17 tys. zł straty netto

Zajmująca się marketingiem internetowym Grupa Kapitałowa Digitree Group w pierwszym półroczu 2020 roku wykazała stratę netto w wysokości 16,8 tys. zł. W raportowanym okresie przychody grupy spadły o 12 proc. do 25,3 mln zł. więcej

Grzegorz Miecznikowski head of growth w Sharebee

Z początkiem października Grzegorz Miecznikowski obejmie stanowisko head of growth w Sharebee, zajmującej się prowadzeniem programów social sellingowych, employee advocacy i employer branding w firmach. więcej

Sklepy ABC z nowym logo i kolorystyką. Rusza rebranding

Sieć sklepów ABC (Grupa Eurocash) rozpoczyna proces rebrandingu. Placówki będą mieć m.in. nowe logo i odmienioną identyfikację wizualną. więcej

ING promuje leasing dla firm

ING rusza z kampanią leasingu dla firm w mediach społecznościowych. Działania przygotowały Gong i Brain. więcej

Berlinki z konkursem w sieci Polomarket

Pod hasłem „I kto to mówi w sieci Polomarket” w sklepach Polomarket rozpoczął się konkurs marki Berlinki (Animex). To kolejna akcja marki zaplanowana do końca roku w sieciach supermarketów. więcej

Disney sprzedaje ad-techowe aktywa firmie Gimbal

Koncern Disney sprzedał swoją spółkę technologiczno-marketingową TrueX firmie Gimbal, zajmującej się analityką danych marketingowych. więcej

Costa Coffee wprowadza nowe warianty kaw w wersji do domu

Sieć kawiarni Costa Coffee rozszerza swoją ofertę kaw do domu Costa Coffee Home Edition. Produkty odstępne są w osiedlowych sklepach, dużych sieciach handlowych, kawiarniach Costa Coffee oraz przez internet z dostawą do domu. Launch wspiera kampania przygotowana przez agencję Kalicińscy, MediaCom i Big Picture. więcej

Douglas wchodzi na TikToka z promocją "Brands We Love"

Sieć perfumerii Douglas wraz z polskim zespołem TikTok przygotowała promocyjną akcję specjalną "Brands We Love". Kampania potrwa 2 tygodnie. więcej

Adform FLOW: Nowoczesna platforma pozwalająca na wygodne kierowanie działań marketingowych

Adform – uznany przez Gartner za lidera branży adtech, opracował pierwszą na świecie w pełni niezależną i całkowicie zintegrowaną platformę technologiczną pozwalającą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym na osiągnięcie jeszcze lepszych wyników biznesowych. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Time ze wzrostem wpływów w reklam radiowych. 93 mln zł z ,,Super Expressu", czasopism i książek

W ub.r. firma Time osiągnęła 304,53 mln zł wpływów i 33,42 mln zł zysku netto. Przychody z reklam radiowych zwiększyły się ze 133,99 do 137,04 mln zł, a 93,05 mln zł przyniosła sprzedaż egzemplarzowa i oferty reklamowej „Super Expressu”, czasopism i książek. W br. spółka prognozuje spadek wpływów w związku z recesją reklamową. więcej

CMWP protestuje przeciw usunięciu tekstu o strefach LGBT z portalu Gazety Wyborczej. ,,To narusza wolność słowa"

Centrum Monitoringu Wolności Prasy przy SDP zaprotestowało przeciwko usunięciu z portalu Wyborcza.pl felietonu Piotra Głuchowskiego o strefach LGBT. Szczególnie bulwersujące zdaniem organizacji jest skasowanie tekstu w momencie "ostrego sporu ideologicznego, toczonego w związku z promocją ideologii LGBT". więcej

Małgorzata Plawgo współpracuje z Polska Press. Przygotowuje magazyn ,,Strona Kobiet" w Lublinie

W środę, 30 września, ukaże się pierwsze wydanie specjalnego dodatku do „Kuriera Lubelskiego” (Polska Press Grupa), pt. „Strona Kobiet”. Redaktor prowadzącą magazynu jest Małgorzata Plawgo, która we wrześniu br. dołączyła do lubelskiego oddziału Polska Press jako współpracownik. więcej

Dagmara Drzazga zwyciężyła w konkursie dziennikarskim Silesia Press

Dagmara Drzazga z TVP Katowice zwyciężyła w 15. regionalnym konkursie dziennikarskim Silesia Press. Zenon Nowak, prezes śląskiego oddziału Polska Press dostał nagrodę specjalną za wprowadzenie "Dziennika Zachodniego" w świat cyfrowy. więcej

Dziennik "L'Osservatore Romano" znów w wersji papierowej

Watykański dziennik "L'Osservatore Romano" będzie znów, począwszy od niedzieli 4 października, ukazywać się w wersji papierowej. Przez pół roku z powodu pandemii koronawirusa gazeta wydawana była tylko w formie elektronicznej. więcej

Większość Amerykanów uważa, że debaty prezydenckie nie mają większego wpływu na ich preferencje

Ponad 70 proc. Amerykanów twierdzi, że debaty nie będą miały większego wpływu na ich decyzję w wyborach prezydenckich – wynika z sondażu dla dziennika "Wall Street Jorunal" i stacji NBC. Jednocześnie niezdecydowany jest nawet co dziesiąty amerykański wyborca. więcej

,,Burda Style" ze specjalnym numerem na 70-lecie

Z okazji 70-lecia magazynu „Burda Style” październikowy numer jego polskiej edycji ma jubileuszowy charakter. Na facebookowym fanpage’u pisma ruszył konkurs „Burda Łączy Pokolenia”. więcej

 
 
 
INTERNET
 
eSky zatrudniło z powrotem ponad 30 osób, od czerwca wzrosty rezerwacji

Platforma eSky, oferująca głównie bilety samolotowe i noclegi w hotelach, od czerwca notuje duże wzrosty rezerwacji od klientów w ujęciu miesiąc do miesiąca. Przy czym w całym trzecim kwartale sprzedaż firmy będzie o ok. połowę niższa niż przed rokiem. Po dużych zwolnieniach wiosną firma w lipcu z powrotem przyjęła do pracy ponad 30 osób. więcej

Szefowe Ofeminin.pl: Kobiety potrzebują wzajemnego wsparcia, ważna jakość przekazu

Serwis Ofeminin.pl to miejsce dla dynamicznych młodych Polek, które są świadome otaczającej je rzeczywistości, także w czasach pandemii i związanych z nią konsekwencji. Wprowadzamy nowy rodzaj treści i formaty, aby sprostać coraz bardziej wymagającej grupie naszych odbiorów – zdradzają w wywiadzie dla Wirtualnemedia.pl Magdalena Ignatowicz, kierownik ds. rozwoju Ofeminin & Noizz Segment Onet Lifestyle oraz Martyna Wyrzykowska, redaktor naczelna Ofeminin.pl. więcej

Agata Zając, Łukasz Zając, Oskar Netkowski i Maciej Siemiątkowski odchodzą z Wirtualnej Polski

Z Grupy WP (Wirtualna Polska Media) w ostatnim czasie odeszli dziennikarze: Agata Zając, Łukasz Zając i Oskar Netkowski, a w sierpniu br. Krzysztofa Jurowskiego na stanowisku zastąpiła Marzena Suchan. Natomiast z WP Sportowe Fakty odchodzi Maciej Siemiątkowski. więcej

Wyższe ceny w Netfliksie? Analityk: to możliwe

W nadchodzącym czasie Netflix może podnieść ceny subskrypcji za dostęp do treści - wynika z analiz eksperta banku Jefferies. Podwyżki miałyby dotyczyć w pierwszej kolejności USA oraz rynków europejskich, będą spowodowane coraz większymi inwestycjami w oryginalne produkcje i chęcią zwiększenia przychodów przez platformę. więcej

43 zł za akcję Allegro. Firma warta 44 mld zł, na giełdzie od 12 października

Allegro po rozmowach z inwestorami instytucjonalnymi ustaliło cenę swoich akcji w debiucie giełdowym na 43 zł za sztukę. Oznacza to, że kapitalizacja firmy wyniesie 44 mln zł. Jej oferta będzie warta 10,6 mld zł, o ile Morgan Stanley w całości kupi przysługujący mu pakiet stabilizujący walorów. To największy debiut w historii warszawskiej giełdy więcej

Domiporta z 807 tys. zł straty, Mateusz Nowak wiceprezesem

Spółka Domiporta, do czerwca br. należąca do Agory, w ub.r. zanotowała spadek przychodów o 4 proc. do 9,27 mln zł oraz wyniku netto z 348 tys. zł zysku do 807 tys. zł straty. Na początku czerwca, po sprzedaży zorganizowanej części działalności spółki (jej nazwę z Domiporta zmieniono na Plan D) jej wiceprezesem został Mateusz Nowak. więcej

Ujawniono zdjęcia z planu nowego sezonu serialu ,,The Crown". ,,Change is coming"

Netflix pokazał we wtorek pierwsze zdjęcia z planu czwartego sezonu swojego serialu „The Crown”. Światowa premiera serialu – 15 listopada. W roli tytułowej występuje Olivia Colman, Margaret Thatcher odtwarza Gilian Anderson. więcej

Nowy sezon programu "Rodzaj męski" Piotrem Kędzierskim, Tomaszem Karolakiem i Zbigniewem Zamachowskim w Onecie

Od 30 września w Onecie (Ringier Axel Springer Polska) ruszy nowy sezon programu "Rodzaj męski" z Piotrem Kędzierskim, Tomaszem Karolakiem i Zbigniewem Zamachowskim. więcej

25-lecie Wirtualnej Polski, w urodzinowej loterii do wygrania 25 tys. zł

Wirtualna Polska, która działa na rynku od 1995 roku obchodzi 25-lecie swojej działalności. Rozpoczynała jako katalog stron internetowych, z tej okazji organizuje urodzinową loterię. Jej uczestnicy mogą w niej wygrać 25 tys. złotych, a łączna pula nagród to ponad 260 tys. złotych. więcej

Disney+ wprowadza GroupWatch. Wspólne oglądanie filmów w grupie do siedmiu użytkowników

Należący do Disneya serwis Disney+ zaczął udostępniać na swojej platformie opcję o nazwie GroupWatch. Pozwala ona na wspólne oglądanie tych samych treści przez grupę użytkowników o wielkości do siedmiu osób. W trakcie korzystania z GroupWatch możliwe są interakcje online pomiędzy widzami. więcej

Douglas wchodzi na TikToka z promocją "Brands We Love"

Sieć perfumerii Douglas wraz z polskim zespołem TikTok przygotowała promocyjną akcję specjalną "Brands We Love". Kampania potrwa 2 tygodnie. więcej

Adform FLOW: Nowoczesna platforma pozwalająca na wygodne kierowanie działań marketingowych

Adform – uznany przez Gartner za lidera branży adtech, opracował pierwszą na świecie w pełni niezależną i całkowicie zintegrowaną platformę technologiczną pozwalającą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym na osiągnięcie jeszcze lepszych wyników biznesowych. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Nastroje polskich konsumentów dołują. Boimy się drugiego lockdownu i fali pandemii Covid-19

Wrześniowy odczyt Barometru Nastrojów Konsumenckich GfK wskazuje na możliwe pogłębianie się tendencji spadkowej klimatu konsumenckiego w Polsce. Ponadto wzmagają się obawy przed drugą falą pandemii i kolejnym lockdownem. więcej

60 proc. Polaków boi się zarażenia koronawirusem, 39 proc. nie podziela tych obaw

60 proc. Polaków boi się zarażenia się koronawirusem, 39 proc. nie podziela tych obaw – wynika z sierpniowego sondażu CBOS. W ciągu niemal półrocza poziom deklarowanych obaw zmieniał się w niewielkim zakresie, zmieniła się za to sfera zachowań w kontakcie z innymi ludźmi. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
369 zł za godzinę pracy agencji Hill&Knowlton, 120 zł - Lions Public Relations

W prowadzonym przez Fundację Platforma Przemysłu Przyszłości przetargu na obsługę public relations agencje miały zaproponować stawki godzinowe za swoją pracę. Najwyższą przedstawiła agencji Hill&Knowlton Strategies, a najniższą - Lions Public Relations - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Škoda kolejny rok z Q&A Communications

Marka samochodowa Škoda Polska (należąca do Volkswagen Group) wybrała w przetargu na obsługę komunikacyjną agencję Q&A Communications. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Firmy Zygmunta Solorza zbudują największą farmę fotowoltaiczną w Polsce
Oppo zapowiada polską premierę nowych smartfonów. Marcin Prokop ambasadorem marki?
Orange w nowej kampanii namawia, by dać drugie życie starym telefonom (wideo)
T-Mobile zbuduje w Chocianowie system smart city. Monitoring i miejska sieć Wi-Fi
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj