Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 2 Czerwca 2023
 
 
 
Koniec serialu ,,Lulu". Produkcja Polsatu bez drugiego sezonu
 
Telewizja Polsat nie planuje nakręcenia drugiego sezonu serialu „Lulu” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Emitowana wiosną w telewizji produkcja nie cieszyła się dużą popularnością, a Polsat ma inne plany serialowe. więcej
 
 
W Trójce nadawano zbyt mało audycji publicystycznych
 
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji sprawdziła, czy Polskie Radio realizuje zapisy z karty powinności na lata 2020-2024 oraz planów programowo-finansowych na 2022 rok. Okazało się, że w Trójce udział audycji publicystycznych był niezgodny z określonym w dokumencie minimum, a w Polskim Radiu 24 zbyt mało czasu przeznaczono na programy poświęcone kulturze - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
UKE zwleka z przeniesieniem MUX-8 do MUX-5. ,,Ustalenia WRC-23 będą pomocne"
 
Szef KRRiT zaproponował, żeby przenieść MUX-8 naziemnej telewizji cyfrowej do pasma UHF. Zwolnione częstotliwości posłużyłyby multipleksom cyfrowego radia DAB+. Choć minęło półtora roku, to prezes UKE zwleka z decyzją w tej sprawie. Rzecznik instytucji sugeruje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że wpływ na to ma jesienna konferencja WRC-23. więcej
 
 
Nadawca TOK FM odwołuje się od kary finansowej nałożonej przez KRRiT
 
Nadająca Radio TOK FM spółka Inforadio złożyła w czwartek do Sądu Okręgowego w Warszawie odwołanie od decyzji przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji nakładającej na stację 80 tys. zł grzywny za wypowiedź Piotra Maślaka porównującą książkę "Historia i Teraźniejszość" prof. Wojciecha Roszkowskiego do podręcznika dla Hitlerjugend. W piśmie nadawca wskazał m.in., że Maciej Świrski ukarał rozgłośnię za coś innego, niż zapowiadał. więcej
 
 
Facebook i Instagram sprzedały w Polsce reklamy za prawie 1,5 mld zł. Zysk dwukrotnie w górę
 
W ub.r. spółka Facebook Poland, należąca do koncernu Meta Platforms, zwiększyła przychody brutto z 1,17 d 1,46 mld zł, a jej zysk netto poszedł w górę z 23 do 44,9 mln zł - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Spot PiS ze zdjęciami z Auschwitz. "Padają ostatnie symbole" więcej
 
Ruch bez 10 proc. przychodów. Już 86 mln zł straty więcej
 
Ekspert IAB Europe: Żyjemy w czasie polikryzysu. Pora na redefinicje w marketingu? więcej
 
Abonenci Canal+, UPC, Orange i Vectry bez współdzielenia Netfliksa. ,,Nie mieliśmy wpływu" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Key Accout Manager Forum Media Polska
Specjalista ds. sprzedaży reklam SPORT W REGIONIE
WYDAWCA RADIOWY Twoja Telewizja Morska
Account Manager/ Senior Account Manager Adrino Mobile
Client Partner Adrino Mobile
Redaktor/ Redaktorka serwisu Onet Lifestyle i Ofeminin Ringier Axel Springer
Kierownik Postprodukcji / Postproduction Manager Smakjam
Copywriter (-ka) Kreatywny (-a) Społeczny Instytut Wydawniczy ZNAK sp. z o.o.
Copywriter Peppermint powered by Quad
Sales Manager LTTM
Direct Sales Manager Screen Network
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Koniec serialu ,,Lulu". Produkcja Polsatu bez drugiego sezonu

Telewizja Polsat nie planuje nakręcenia drugiego sezonu serialu „Lulu” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Emitowana wiosną w telewizji produkcja nie cieszyła się dużą popularnością, a Polsat ma inne plany serialowe. więcej

UKE zwleka z przeniesieniem MUX-8 do MUX-5. ,,Ustalenia WRC-23 będą pomocne"

Szef KRRiT zaproponował, żeby przenieść MUX-8 naziemnej telewizji cyfrowej do pasma UHF. Zwolnione częstotliwości posłużyłyby multipleksom cyfrowego radia DAB+. Choć minęło półtora roku, to prezes UKE zwleka z decyzją w tej sprawie. Rzecznik instytucji sugeruje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że wpływ na to ma jesienna konferencja WRC-23. więcej

TVP1 liderem w 4+, TVN na czele w 16-49. Stacje newsowe z dużymi spadkami

Pozycję lidera oglądalności rynku telewizyjnego w maju 2023 roku wśród wszystkich widzów zajęła TVP1. W grupach 16-49 i 16-59 pierwszy był TVN. Wyraźne spadki w czołówce zanotowały TVN24, TVP Info i Polsat News - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Prezenterka odeszła z TVP Info na dyrektorskie stanowisko

Z kanałem informacyjnym TVP Info pożegnała się prezenterka Emilia Ziemnicka. Objęła stanowiska dyrektora w Gabinecie Głównego Inspektora Transportu Drogowego. więcej

TVP zmienia zdanie: finał Ligi Mistrzów także na antenie TVP2

Telewizja Polska zdecydowała, że finał piłkarskiej Ligi Mistrzów UEFA transmitować będzie nie tylko w TVP Sport, ale też w TVP2. To reakcja na ruch Telewizji Polsat, która spotkanie zamierza pokazać w otwartym Polsacie. więcej

35 kanałów telewizyjnych na żywo w aplikacji TVP VOD

Telewizja Polska wreszcie dołączyła kanały linearne do serwisu streamingowego TVP VOD. Tym samym posiadacze telewizorów Smart TV mogą oglądać 35 stacji nadawcy publicznego bez anteny. W niektórych przypadkach do poprawnego odbioru, konieczna jest aktualizacja aplikacji TVP VOD. więcej

Aktualizacja oprogramowania dekoderów Polsat Box

Abonenci Polsat Box od 1 czerwca otrzymują nowe oprogramowanie na dekodery Polsat Box 4K z systemem kodowania Irdeto. Soft jest wdrażany na urządzenia najpopularniejszej platformy cyfrowej w Polsce stopniowo. Oznaczono go wersją 1.8.60. więcej

Rochstar znów z zyskiem, wpływy 12 proc. w dół

Przychody producenta telewizyjnego Rochstar w ub.r. zmalały o 12,4 proc. do 30,26 mln zł. Firma osiągnęła przy tym pierwszy zysk netto od czterech lat. więcej

,,Nago. Głośno. Dumnie", czyli o polskiej kulturze drag i burlesce. Recenzja dokumentu HBO Max

Na HBO Max dość niepostrzeżenie pojawił się polski dokument przedstawiający sylwetki osób tworzących rodzimą kulturę drag i burleskę. Dla widzów niezaznajomionych z tematem będzie to krótki przewodnik zawierający biogramy, definicje i mapę miejsc wartych odwiedzenia. więcej

TVN Warner Bros. Discovery angażują się w Pride Month, m.in. specjalne sekcje w serwisach VOD i wydarzenia wewnętrzne

Z okazji obchodów miesiąca dumy Grupa TVN Warner Bros. Discovery przygotowała szereg wydarzeń wewnętrznych dla swoich pracowników oraz propozycje programowe dla widzów - m.in. kolekcje i premiery filmów i seriali związanych ze społecznością LGBTQ+ na Player.pl, HBO Max, VOD.pl oraz TVN24 GO. więcej

Polsat nowym liderem. ,,M jak miłość", Polsat SuperHit Festiwal i ,,Na dobre i na złe" hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, Polsat SuperHit Festiwal oraz „Na dobre i na złe”. Wśród stacji na pozycję lidera oglądalności awansował Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Emitel kupił firmę z 65 wieżami nadawczymi

Emitel nabył spółkę zależną American Tower Corporation w Polsce. W skład ATC Polska wchodzi 65 nowoczesnych wież, które są wynajmowane największym operatorom telefonii komórkowej na podstawie długoterminowych umów. więcej

Telewizja Trwam straciła ponad 20 proc. widzów. Drugi rok ze spadkiem

W ub.r. średnia oglądalność minutowa Telewizji Trwam wynosiła 24 732 widzów, o 23 proc. mniej niż przed rokiem. To dla stacji drugi z rzędu spadkowy rok. więcej

,,Demaskatorzy" kolejną nowością w TVP Info, gospodarzami Mucha i Pokora

W sobotę na antenie TVP Info zadebiutuje program „Demaskatorzy”, w którym Wojciech Mucha i Wojciech Pokora będą prowadzić „przegląd toksycznych narracji obecnych w polskiej, europejskiej i transatlantyckiej przestrzeni informacyjnej”. więcej

Danny Masterson, gwiazdor ,,Różowych lat 70.", uznany winnym dokonania dwóch gwałtów

Aktor znany z „Różowych lat 70.” i sitcomu Netfliksa „The Ranch” został uznany za winnego popełnienia dwóch gwałtów. Ława przysięgłych w ponownym procesie Danny’ego Mastersona ogłosiła, że dowody zgromadzone w toku śledztwa potwierdzają jego winę w większości stawianych zarzutów. więcej

Dokument ,,Propaganda. Sztuka tworzenia kłamstw" w Vodylli (wideo)

W serwisie Vodylla oglądać można nowy film dokumentalny „Propaganda. Sztuka tworzenia kłamstw”. więcej

Liberty i Warner Bros. Discovery przyglądają się umowie z All3Media

Liberty Global i Warner Bros. Discovery rozważają swoje przyszłe zaangażowanie w All3Media, wiodącą niezależną firmę produkcyjną w Wielkiej Brytanii. więcej

Kim Cattrall wraca na plan kontynuacji "Seksu w wielkim mieście"

Kim Cattrall, odtwórczyni roli Samanthy Jones  w "Seksie w wielkim mieście", pojawi się w nowym sezonie kontynuacji kultowej produkcji, pod tytułem "I tak po prostu". Aktorka jako jedyna z czterech głównych bohaterek serialu nie wróciła na plan po latach z powodu ostrego konfliktu z Sarah Jessicą Parker. więcej

Bank Pekao S.A. wprowadza pierwsze Family Office w banku w Polsce

Family Office to wsparcie przy kompleksowym zarządzaniu prywatnymi majątkami rodzinnymi. Ułatwia m.in. przekazywanie firm kolejnym pokoleniom oraz powoływanie fundacji rodzinnych. Pekao S.A. jako pierwszy bank w Polsce wprowadza tę usługę dla klientów bankowości prywatnej i firm rodzinnych. Wyróżnikiem oferty są narzędzia do nowoczesnego zarządzania filantropią pozwalającą na budowanie silnej marki w obszarze dobroczynności. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
W Trójce nadawano zbyt mało audycji publicystycznych

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji sprawdziła, czy Polskie Radio realizuje zapisy z karty powinności na lata 2020-2024 oraz planów programowo-finansowych na 2022 rok. Okazało się, że w Trójce udział audycji publicystycznych był niezgodny z określonym w dokumencie minimum, a w Polskim Radiu 24 zbyt mało czasu przeznaczono na programy poświęcone kulturze - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Nadawca TOK FM odwołuje się od kary finansowej nałożonej przez KRRiT

Nadająca Radio TOK FM spółka Inforadio złożyła w czwartek do Sądu Okręgowego w Warszawie odwołanie od decyzji przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji nakładającej na stację 80 tys. zł grzywny za wypowiedź Piotra Maślaka porównującą książkę "Historia i Teraźniejszość" prof. Wojciecha Roszkowskiego do podręcznika dla Hitlerjugend. W piśmie nadawca wskazał m.in., że Maciej Świrski ukarał rozgłośnię za coś innego, niż zapowiadał. więcej

 
Kontrole KRRiT w mniejszych rozgłośniach. Ponad połowa nie realizuje zapisów koncesyjnych

Za mało tematyki lokalnej i audycji słownych - to główne zarzuty Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji do mniejszych nadawców. Na 15 skontrolowanych rozgłośni ponad połowa naruszyła obowiązki programowe zapisane w koncesji. więcej

 
RMF FM liderem w Lublinie, Eska awansowała na podium

Liderem słuchalności w Lublinie w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. było RMF FM. Podium w tej fali uzupełniają Eska i VOX FM - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Bank Pekao na trzecie urodziny PeoPay Kids przedstawia grę edukującą o finansach

Aplikacja bankowa dla dzieci PeoPay Kids Banku Pekao ma już trzy lata. Z tej okazji bank prezentuje raport poświęcony edukacji finansowej oraz prezentuje nową funkcjonalność - grę edukacyjną z elementami grywalizacji.  Gra wesprze dzieci w odkrywaniu i zrozumieniu skomplikowanego świata finansów, nauczy oszczędzania i zarządzania wydatkami. PeoPay Kids Banku Pekao promuje nowa linia komunikacyjna z claimem "Jak nie teraz, to kiedy". więcej

Mariusz Ryciak szefem marketingu Answear.com

Mariusz Ryciak objął w Answear.com stanowisko chief marketing officera na Europę Środkową i Wschodnią - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej pracował m.in. w takich firmach, jak Colian, Oshee czy FoodCare. więcej

Porsche ma nowe logo

Z okazji 75. urodzin kultowa mara motoryzacyjna Porsche pokazała nowe logo, a w zasadzie herb. Prace nad projektem zajęły trzy lata. więcej

Rusza Loteria Jubileuszowa LINK4, do wygrania samochody. W reklamie ,,Cała sala śpiewa z nami"

Z okazji swojego dwudziestolecia LINK4 organizuje Loterię Jubileuszową. Do wygrania są samochody Toyota Yaris Cross Hybrid oraz karty paliwowe o wartości 400 złotych. W kampanii reklamowej loterii wykorzystano hit Jerzego Połomskiego „Cała sala śpiewa z nami”. więcej

Ambasada BC: dzięki nowym klientom wpływy 60 proc. w górę

W ub.r. agencja reklamowa Ambasada BC osiągnęła wzrost przychodów o 59,7 proc. do 8,51 mln zł, a jej zysk netto poszedł w górę ze 163,7 do 524,9 tys. zł. Zwiększyły się też wyniki jej siostrzanej agencji Cztery Czwarte. więcej

PGE podkreśla w reklamach, ile klienci oszczędzą dzięki rządowej tarczy

W nowej kampanii PGE Polska Grupa Energetyczna podkreśla, że w ramach wsparcia Rządowej Tarczy Solidarnościowej w 2023 roku przekaże łącznie 10 mld zł. więcej

"Przebojowa świeżość" w nowej kampanii marketingowej Kauflandu

Sieć sklepów Kaufland Polska w nowej kampanii marketingowej zwraca uwagę na świeżość produktów, w szczególności artykułów wrażliwych (owoców, warzyw). Działania prowadzone są pod hasłem „Gdzie przebojową świeżość mam”. więcej

Pepsi oddaje swoje przestrzenie reklamowe młodemu pokoleniu

Marka Pepsi, w ramach swojej najnowszej kampanii Pepsi Space, postanawia oddać przestrzenie reklamowe młodym. Ambasadorem kampanii jest raper Bedoes 2115. więcej

Słynna amerykańska restauracja otwiera pierwszy lokal w Polsce

Już w lipcu we wrocławskim centrum handlowym Pasaż Grunwaldzki otworzy się pierwsza w Polsce restauracja pod szyldem Popeyes. To kultowa amerykańska sieć lokali szybkiej obsługi, pochodząca z Nowego Orleanu. Jej właścicielem jest firma, do której należy też m.in. marka Burger King. więcej

Joanna Dziwisińska w zespole Mediahub

Do zespołu agencji mediowej Mediahub dołączyła Joanna Dziwisińska, obejmując nowo utworzone stanowisko PR managerki. Poprzednio związana była z Mediabrands (UM, Initiative). więcej

Intermarche rusza z drugą edycję akcji "Intrekasa"

Sieć supermarketów Intermarché wystartowała z drugą edycją akcji promocyjnej „Interkasa”. Klienci, którzy spełnią jej warunki, otrzymają e-bony o wartości 5 zł, 10 zł lub 15 zł do wykorzystania w wybranej placówce sieci. więcej

Bracia Kacperczyk w nowej kampanii whisky Grant's

Marka whisky Grant's (Maspex) rusza z nową odsłona kampanii "Ekipa na Życie" wraz z udziałem utalentowanych, młodych muzyków - braci Kacperczyk, którzy podbijają serca polskiej sceny muzycznej. więcej

UOKiK sprawdzi producentów frytek i chipsów

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowania wyjaśniające dotyczące współpracy sześciu producentów frytek i chipsów z dostawcami ziemniaków. Regulator zamierza sprawdzić, czy producenci nie wykorzystują nieuczciwie swojej przewagi kontraktowej. więcej

Wystartowała kampania mBanku dla nastolatków

Wystartowała kampania mBanku wprowadzająca nowe pozycjonowanie segmentu młodzieży w wieku 13-19 lat. więcej

Pierwszy w Polsce mural marki Breitling w ścisłym centrum Warszawy - realizacja Braughman Group Media

Mural luksusowej i jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek zegarków na świecie - Bretling zrealizowany w maju 2023 przez Braughman Group Media jest  pierwszym w historii muralem tej marki w Polsce. Spektakularne dzieło powstało w sercu nowej biznesowej Woli – na skrzyżowaniu ul. Grzybowskiej i Żelaznej w otoczeniu Fabryki Norblina oraz Browarów Warszawskich. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
Joachim Brudziński pozywa ,,Gazetę Wyborczą" i Czuchnowskiego za tekst o remoncie mieszkania

Wiceprezes PiS Joachim Brudziński poinformował w czwartek, że złożył w sądzie pozew przeciwko „Gazecie Wyborczej” i Wojciechowi Czuchnowskiemu, który opisał remont warszawskiego mieszkania Brudzińskiego wskazując, iż był on przeprowadzany z udziałem i pomocą Polskiego Holdingu Mieszkaniowego. Polityk żąda przeprosin, zakazu pisania przez „GW” o jego prywatnym życiu oraz wpłaty 30 tys. zł na cel charytatywny. - Bez trudu udowodnię w sądzie, że tezy pozwu są kłamliwe - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Wojciech Czuchnowski. więcej

Startuje bezpłatny dwutygodnik ,,Punkt dla Wawra"

Na rynku pojawił się bezpłatny dwutygodnik „Punkt dla Wawra” (Green Light), który będzie rozchodził się na terenie warszawskiej dzielnicy Wawer. Na razie gazeta ma osiem stron, ale wydawnictwo chce tę liczbę zwiększać wraz z rozwojem projektu. więcej

Temat dezinformacji jest bieżący i wciąż aktualny. "Najlepsza dezinformacja opiera się na informacjach prawdziwych"

Temat dezinformacji jest bieżący i wciąż aktualny. W zasadzie codziennie mamy do czynienia z nowymi środkami aktywnie wprowadzającymi nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie rosyjską dezinformację - powiedział prezes PAP Wojciech Surmacz. więcej

PTWP ma wypłacić najwyższą dywidendę od lat

Zarząd Polskiego Towarzystwa Wspierania Przedsiębiorczości (PTWP), wydającego branżowe magazyny drukowane i serwisy internetowe, proponuje, żeby spółka z zeszłorocznego zysku wypłaciła 7 mln zł dywidendy, po 5,66 zł na akcję. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Facebook i Instagram sprzedały w Polsce reklamy za prawie 1,5 mld zł. Zysk dwukrotnie w górę

W ub.r. spółka Facebook Poland, należąca do koncernu Meta Platforms, zwiększyła przychody brutto z 1,17 d 1,46 mld zł, a jej zysk netto poszedł w górę z 23 do 44,9 mln zł - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Jakub Stolarczyk szefem SEO w Interia.pl

Jakub Stolarczyk od czerwca kieruje zespołem SEO portalu Interia.pl (Grupa Polsat-Interia). Wcześniej przez osiem lat pracował w strukturach Grupy RASP, w tym w Onecie. więcej

Viaplay z ofertą licencji dla lokali gastronomicznych

Platforma streamingowa Viaplay wprowadza ofertę licencji do publicznego odtwarzania jej transmisji w restauracjach, barach i innych lokalach gastronomicznych. Do 30 czerwca będzie obwiązywała promocja  50-procentową zniżką. więcej

Bartosz Bartosik redaktorem naczelnym Więź.pl

Od 1 czerwca portal Więź.pl ma nowego redaktora naczelnego. Decyzją zarządu Towarzystwa „Więź” został nim Bartosz Bartosik. Zastępuje w tej roli Jakuba Halcewicza-Pleskaczewskiego, który kierował internetowym serwisem „Więzi” przez ostatnie siedem lat. więcej

Shoper otwiera nowe biuro w Bydgoszczy

Właściciel platformy e-commerce na abonament Shoper otwiera kolejny oddział – tym razem w Bydgoszczy. Nowa lokalizacja skupia zespół specjalistów z dziedziny marketingu internetowego. więcej

Dorota Bawołek prowadzi program w Onecie

W czwartek 1 czerwca na stronie głównej Onet.pl (Ringier Axel Springer Polska) pokazano premierowy odcinek programu „Onet Europa”, którego autorką jest dziennikarka Dorota Bawołek. W cyklicznym programie poruszane będą ważne kwestie europejskie, istotne z polskiego punktu widzenia. Gośćmi programu będą europarlamentarzyści oraz unijni urzędnicy. więcej

Relacja win-win między markami a graczami

Po złapaniu postcovidowej równowagi marketing powoli wraca do formy, a wraz z nim obserwujemy, które działania reklamowe najlepiej zwracają wydane złotówki. Eventy gamingowe to przestrzeń, gdzie dobra zabawa wpływa na budowanie love brandów i przekłada się na wysokie efekty względem określonych KPI, a co za tym idzie - ta zabawa się opłaca. materiał reklamowywięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Piotr Ciąćka w Kantar Polska, odpowiada za projekty partnerskie

Do struktur commercial i new business development w Kantar Polska dołączył Piotr Ciąćka na stanowisku client business & kantar partnerships director. więcej

Sondaż parlamentarny: ZP - 34,8 proc.; KO - 28,1 proc.; Trzecia Droga - 11,8 proc.

Gdyby wybory do Sejmu odbywały się w najbliższą niedzielę, ZP mogłaby liczyć na 34,8 proc. głosów; KO na 28,1 proc., a Trzecia Droga Polska 2050 i PSL na 11,8 proc. - wynika z sondażu Research Partner. W Sejmie zasiadłyby  także Lewica oraz Konfederacja. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Big Picture wygrywa przetarg na obsługę marki Garnier

Do portfolio klientów agencji Big Picture dołącza kosmetyczna marka Garnier. więcej

Joanna Dziwisińska w zespole Mediahub

Do zespołu agencji mediowej Mediahub dołączyła Joanna Dziwisińska, obejmując nowo utworzone stanowisko PR managerki. Poprzednio związana była z Mediabrands (UM, Initiative). więcej

Aneta Jóźwicka odpowiada za corporate affairs w zarządzie Provident Polska

Od 1 czerwca kierownictwo nad corporate affairs Provident Polska i funkcję członkini zarządu obejmie Aneta Jóźwicka. W nowej roli będzie odpowiedzialna za obszary mające strategiczne znaczenie dla Pionu Korporacyjnego oraz całej firmy  - regulacje, reputację oraz komunikację. więcej

Trzy awanse w agencji Good One PR

W strukturach Good One PR awansowały trzy osoby - Marta Paczka objęła funkcję account managera, Jakub Macyszyn senior account executive’a. Na stanowisko account executive awansowała natomiast Angelika Zarzycka. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Emitel kupił firmę z 65 wieżami nadawczymi
Play łączy siły z Exatelem. Będzie wspólna oferta dla biznesu
Z aplikacji do pomiaru spalonych kalorii korzysta 50 proc. Polaków
Gorsze życie seksualne to słabsza pamięć na starość
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj