Filip Chajzer prowadzącym talk-show „18:45 Czas na zasady” w Onecie, sponsorem Okocim (wideo)

Dziennikarz TVN Filip Chajzer będzie gospodarzem nowego programu Onetu „18:45 Czas na zasady” realizowanego wspólnie z producentem piwa Okocim.

„18:45. Czas na zasady” to talk-show, w którym Filip Chajzer będzie rozmawiał ze znanymi ludźmi o ich pasjach, życiowych zasadach i wartościach. Gośćmi programu będą m.in. Mateusz Borek, Muniek Staszczyk, Robert Makłowicz, Marysia Sadowska i Michał Pol.

- „18:45. Czas na zasady” to mój pierwszy talk-show - cieszę się, że otwarcie i bez retuszu będę mógł porozmawiać z moimi gośćmi o zasadach, które wyznają w codziennym życiu. Emocje moich gości będą autentyczne, a w programie nie zabraknie zaskoczeń. Wyjątkowym smaczkiem każdego odcinka będzie sztuka warzenia piwa w wykonaniu Pawła, prawdziwego piwowara, dzięki któremu niejeden smakosz piwa będzie mógł wiele dobrego nawarzyć - opisuje dziennikarz.

Program zadebiutuje w Onecie w czwartek 15 marca o godz. 18:45. Kolejne odcinki będą udostępniane co tydzień na portalu, jego profilach na Facebooku i YouTubie oraz na VoD.pl. Obecny sezon składa się z 12 odcinków.

Talk-show jest realizowany we współpracy z firmą Carlsberg Polska, która od kilku lat reklamuje piwo Okocim pod hasłem „Tu się warzy z zasadami” (niedawno rozpoczęła się kampania promująca Okocim Mistrzowski Porter). W programie widzowie poznają laureatów konkursu na najlepszego domowego piwowara i postawy promowane przez markę Okocim.

- Program jest pierwszym internetowym projektem typu video branded content zrealizowanym z takim rozmachem. Robimy program rozrywkowy oparty na ciekawych rozmowach z wyjątkowymi ludźmi o życiowych wartościach, łącząc je z informacjami związanymi z brandem partnera, które co ważne, są kolejną porcją ciekawostek dla widza, a nie tylko reklamowym tłem. Jest to projekt, w którym w pełni wykorzystujemy jako duża grupa medialna kompetencje redakcyjne, dystrybucyjne, produkcyjne, sprzedażowe i promocyjne - opisuje Sabina Lipska, dyrektor wideo w Grupie Onet-RAS Polska.

- Jest to dla nas pierwszy tego typu innowacyjny projekt w digital. Kluczowe jest jednak to, że poza nową, ciekawą formułą, program wyrasta ze strategii i platformy komunikacyjnej marki - podkreśla Maciej Banaszkiewicz, senior brand manager marki Okocim. - Tematyka programu jest bliska marce, jej korzeniom i postaci założyciela Browaru Okocim, który w życiu i pracy kierował się zasadami takimi jak „najlepsze z najlepszego” i „pracą i prawdą”. Do dzisiaj te wartości są żywe w browarze i na co dzień pielęgnowane. Zależało nam by widzowie mogli lepiej poznać okocimskich piwowarów, ich pasję i wiedzę o piwowarstwie, a także chcieliśmy pokazać, że w życiu po prostu warto mieć zasady - dodaje Aleksandra Koszewska, junior brand manager marki Okocim.

Program zapowiadano już jesienią ub.r., miał go prowadzić Piotr Najsztub. Wycofano się jednak ze współpracy.

Filip Chajzer od kilku lat jest reporterem „Dzień dobry TVN”. Obecnie prowadzi też w TVN program „Hipnoza”, a w TVN Style - „Instrukcję obsługi kobiety”. W ostatnich latach był też gospodarzem dwóch edycji „Małych gigantów”. W latach 2014-2015 prowadził cotygodniową audycję „Piątek, piąteczek, piątunio” w Polskim Radiu 24.

Według badania Gemius/PBI w lutym br. strony Grupy Onet-RAS Polska zanotowały 21,44 mln realnych użytkowników i 2,99 mld odsłon, a sam portal Onet.pl - 17,65 mln użytkowników i 1,75 mld odsłon.

tw