Spot z kampanii pokazuje, jak Łukasz Fabiański z podziwem patrzy na pracownika stadionu fruwającego jak kosmonauta w stanie nieważkości. Okazuje się, że wynika to z faktu, że mężczyzna skorzystał z oferowanego przez BZ WBK kredytu gotówkowego Zero Ciążenia, który pozwala skonsolidować zobowiązania z innych banków i firm finansowych. Reklamy podkreślają, że obecni klienci BZ WBK mogą wziąć taki kredyt bez zaświadczeń o dochodach i posiadanych kredytach.
Promowany kredyt można wziąć w kwotach od 1 do 150 tys. zł, okres spłaty przy minimum 20 tys. zł wynosi do 120 miesięcy. Oprocentowanie zaczyna się od 4,99 proc. w skali roku (wskaźnik RRSO wynosi 19,23 proc.). Takie warunki będą obowiązywać w ramach promocji zaplanowanej do 19 czerwca br.
Łukasz Fabiański w reklamach BZ WBK pierwszy raz pojawił się jesienią ub.r. razem z dziennikarzem sportowym Mateuszem Borkiem. W kolejnych kampaniach promowali Konto Godne Polecenia oraz kredyt gotówkowy.
Nowa akcja reklamowa będzie realizowana m.in. w telewizji, internecie oraz oddziałach BZ WBK.
Kreacją kampanii zajęła się agencja Red8 Advertising, spot wyprodukował Propeller Film, a postprodukcją zajął się Lunapark Motion Arts Collective. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy SMG Polska.
Według danych Kantar Media w ub.r. cennikowe wydatki reklamowe BZ WBK w mediach pozainternetowych wyniosły 86,86 mln zł, o 20,6 proc. więcej niż rok wcześniej.
tw
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kredyt-zero-ciazenia-w-bz-wbk-reklama-z-lukaszem-fabianskim