SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Łukasz Fabiański z fruwającym pracownikiem reklamują kredyt Zero Ciążenia w BZ WBK (wideo)

Bank Zachodni zaczął kampanię reklamującą wprowadzony właśnie do oferty kredyt gotówkowy Zero Ciążenia. Akcję, której głównym bohaterem jest bramkarz piłkarskiej reprezentacji Polski Łukasz Fabiański, przygotowały firmy Red8 Advertising, Propeller Film, Lunapark Motion Arts Collective i SMG Polska.

Article

Spot z kampanii pokazuje, jak Łukasz Fabiański z podziwem patrzy na pracownika stadionu fruwającego jak kosmonauta w stanie nieważkości. Okazuje się, że wynika to z faktu, że mężczyzna skorzystał z oferowanego przez BZ WBK kredytu gotówkowego Zero Ciążenia, który pozwala skonsolidować zobowiązania z innych banków i firm finansowych. Reklamy podkreślają, że obecni klienci BZ WBK mogą wziąć taki kredyt bez zaświadczeń o dochodach i posiadanych kredytach.

Promowany kredyt można wziąć w kwotach od 1 do 150 tys. zł, okres spłaty przy minimum 20 tys. zł wynosi do 120 miesięcy. Oprocentowanie zaczyna się od 4,99 proc. w skali roku (wskaźnik RRSO wynosi 19,23 proc.). Takie warunki będą obowiązywać w ramach promocji zaplanowanej do 19 czerwca br.

Łukasz Fabiański w reklamach BZ WBK pierwszy raz pojawił się jesienią ub.r. razem z dziennikarzem sportowym Mateuszem Borkiem. W kolejnych kampaniach promowali Konto Godne Polecenia oraz kredyt gotówkowy.

Nowa akcja reklamowa będzie realizowana m.in. w telewizji, internecie oraz oddziałach BZ WBK.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Red8 Advertising, spot wyprodukował Propeller Film, a postprodukcją zajął się Lunapark Motion Arts Collective. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy SMG Polska.

Według danych Kantar Media w ub.r. cennikowe wydatki reklamowe BZ WBK w mediach pozainternetowych wyniosły 86,86 mln zł, o 20,6 proc. więcej niż rok wcześniej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Łukasz Fabiański z fruwającym pracownikiem reklamują kredyt Zero Ciążenia w BZ WBK (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing