Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 2 września ub.r. do 9 czerwca br. średnia oglądalność programu „Świat się kreci” wyniosła 1,19 mln widzów. Przełożyło się to na 9,37 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 5,38 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Magazyn oglądać można było na antenie TVP1 w dni powszednie o godz. 18.30.
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadziło wydanie z 12 lutego br., które zainteresowało 1,77 mln osób. Było ono poświęcone wiosennej ramówce Jedynki.
TVP1 w czasie nadawania magazynu zajęła czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem był Polsat nadający wówczas „Pierwszą miłość” i „Wydarzenia”, który osiągał w tym paśmie 20,56 proc. udziału. Drugie miejsce zajął TVN („Wawa non stop”, „Szpital” i „Fakty”; 18,68 proc.), a trzecia była TVP2 (gł. „Pogoda”, „Sport”, „Jeden z dziesięciu” i „Tylko ty”; 11,28 proc.). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Konkurencja w czasie emisji magazynu
Wpływy reklamowe z odcinków pierwszego sezonu „Świat się kręci” wyniosły 61,11 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Nowe odcinki programu „Świat się kręci” widzowie TVP1 zobaczą we wrześniu br. Na razie nie wiadomo, czy jedyną prowadzącą magazyn pozostanie Agata Młynarska, która w ostatnich tygodniach przebywała na urlopie zdrowotnym. Zastępował ją wówczas Maciej Kurzajewski. Producentem wykonawczym talk-show jest Rochstar.











