1 mln zł od Ministerstwa Klimatu za spoty w Polsacie, TVP i Telewizji Puls

Spoty emitowane przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska emitowane w ostatnim czasie na antenach Telewizji Polskiej. Polsatu i Telewizji Puls kosztują blisko 1 mln zł - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Ministerstwo Klimatu opublikowało informacje na temat zamówień publicznych, których udzieliło w ramach zakupu czasu antenowego.

Chodziło o emisję 30-sek spotu. Resort nie podał, czego te spoty dotyczą. Można wywnioskować, że chodzi o promocję dodatku osłonowego, o który mogą wnioskować Polacy w ramach tzw. Tarczy Antyinflacyjnej.

I tak 21 stycznia br. resort udzielił takich zamówień: Telewizji Puls na kwotę 299 999,95 zł brutto (czyli z VAT i po uwzględnieniu rabatach; jest to kwota, którą faktycznie płaci resort nadawcy) oraz Telewizji Polskiej na kwotę 200 000 zł brutto.

Tydzień później, 28 stycznia udzielono identyczne zamówienie Telewizji Polsat na kwotę 499 999,99 zł. W sumie daje to kwotę prawie 1 mln zł.

Przypomnijmy, że za publikację artykułu sponsorowanego o dodatku osłonowym w "Gazecie Polskiej Codziennie" i w "Super Expressie" Ministerstwo Klimatu zapłaciło 42 tys. zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa