„1 proc. - wybierz mądrze” w kampanii organizacji pozarządowych (wideo)

Ruszyła kampania „1 proc. - wybierz mądrze”, w której grupa organizacji pozarządowych zachęca do rozważnego wyboru celu społecznego, na który przekazuje się 1 proc. swojego podatku dochodowego.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Spot „1 proc. - wybierz mądrze” wskazuje cztery ważne społecznie cele, na które można przekazać 1 proc. podatku dochodowego.

- Kampania powstała jako odpowiedź na nieprzychylną atmosferę wokół przekazywania 1% podatków na rzecz organizacji pożytku publicznego, która była efektem nieodpowiedzialnych działań szefów niektórych z nich. Chcieliśmy zwrócić uwagę na fakt, iż większość fundacji i stowarzyszeń posiadających status OPP działa na rzecz ważnych społecznie celów i warto je wspierać - opisuje Paweł Prochenko, szef Fabryki Komunikacji Społecznej, która zajęła się kreacją i produkcją kampanii.

Spot będzie emitowany w kanałach Telewizji Polskiej (TVP 1,  TVP2. TVP Polska, TVP Kultura, TVP Polonia, pasma regionalne TVP Info).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?