Poniżej prezentujemy zestawienie 10 najchętniej oglądanych w 2016 roku na YouTube reklam wideo. Zestawienie YouTube Ads Leaderboard obejmuje tylko klipy oznaczone na YouTubie jako reklamy, ale z drugiej strony mające znaczący odsetek bezpłatnych, organicznych wyświetleń.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/youtube-rewind-2016-najchetniej-ogladane-filmy-i-teledyski-na-swiecie ##
10. Skittles „The Portrait”Agencja kreatywna: DDB ChicagoDom mediowy: Mediacom/ StarcomLiczba odsłon: 24,2 mln

9. Pokemon „#Pokemon20”Agencja kreatywna: OmeletDom mediowy: MediaComLiczba odsłon: 25,3 mln
8. Hyundai „The Chase”Agencja kreatywna: Innocean USADom mediowy: Canvas WorldwideLiczba odsłon: 26,1 mln
7. Always „#LikeaGirl – KeepPlaying”Agencja kreatywna: Leo BurnettDom mediowy: StarcomLiczba odsłon: 27,8 mln

6. Mountain Dew „Puppymonkeybaby”Agencja kreatywna: BBDODom mediowy: OMDLiczba odsłon: 27,8 mln
5. Clash Royale „ Theme Song”Agencja kreatywna: Barton F. GrafLiczba odsłon: 37 mln
4. Samsung Galaxy S7 i S7 EdgeLiczba odsłon: 45,8 mln
3. Nike „The Switch”Agencja kreatywna: Wieden+KennedyDom mediowy: MindshareLiczba odsłon: 56,4 mln
2. Knorr „#LoveAtFirstTaste”Agencja kreatywna: MullenLoweDom mediowy: PHD, MindshareLiczba odsłon: 60,4 mln
1. Mobile Strike „Arnold's Fight”Agencja kreatywna: 215mccannDom mediowy: 215mccannLiczba odsłon: 101,1 mln











