10. urodziny portalu tvn24.pl. „Nowoczesna telewizja nie może istnieć bez części internetowej”

Należący do Grupy TVN portal informacyjny tvn24.pl obchodzi dziesiąte urodziny. - 10 lat portalu TVN24 i jego sukces pokazuje, że nowoczesna telewizja nie może istnieć bez swojej części internetowej. Będziemy ją dalej mocno rozwijać - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Samul, dyrektor departamentu programów i nowych mediów TVN24.

łb
łb
Udostępnij artykuł:

Grupa TVN uruchomiła portal informacyjny TVN24.pl 19 marca 2007 roku. Na początku w redakcji pracowało 40 dziennikarzy. W serwisie są publikowane materiały wideo m.in. rozbudowane relacje reporterów, materiały niedostępne na antenie, a także programy publicystyczne znane z TVN24. Użytkownicy portalu mogą przeczytać także felietony dziennikarzy „Faktów”.

- 10 lat portalu TVN24 i jego sukces pokazuje, że nowoczesna telewizja nie może istnieć bez swojej części internetowej. Będziemy ją dalej mocno rozwijać, by do naszych materiałów dostęp miały jak najszersze grupy odbiorców - komentuje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Michał Samul, dyrektor departamentu programów i nowych mediów TVN24.

Ważną częścią tvn24.pl jest serwis Kontakt24, w którym użytkownicy wrzucają własne materiały, np. relacje z miejsc wydarzeń. Zweryfikowane przez zespół dziennikarski informacje trafiają na portal oraz na antenę TVN24.

- Jestem przekonany, że w dzisiejszym świecie wygrywa tylko rzetelna informacja, którą możecie znaleźć wszędzie tam, gdzie jesteśmy: telewizji, internecie i social mediach. Dlatego z optymizmem patrzę na kolejne lata naszej działalności - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Mateusz Sosnowski, dyrektor działu portale informacyjne TVN.

W skład grupy portali TVN24 wchodzą również serwisy tematyczne: tvn24bis.pl, tvnwarszawa.pl, tvnmeteo.pl, sport.tvn24.pl oraz aplikacje takie jak TVN24, Fakty TVN, TVN Meteo, Kontakt24 (iOS, Android i Windows Phone).

W listopadzie 2016 r. stronę główną TVN24 odwiedziło 1,52 mln realnych użytkowników, czyli 5,72 proc. wszystkich polskich internautów. Odwiedzający wykonali na niej 44,57 mln odsłon, a każdy spędził na niej średnio cztery godziny (wynika z badania Gemius/PBI). Grupa TVN podaje, że w ciągu miesiąca materiały wideo są odtwarzane ponad 40 mln razy.

Konto tvn24.pl na Twitterze obserwuje 1,24 mln użytkowników, a profil na Facebooku - 1,2 mln osób.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"