100 dni do Tour de Pologne! Odliczamy

Przygotowania do największego kolarskiego wyścigu etapowego w Polsce idą pełną parą. Oficjalne rozpoczęcie 71. Tour de Pologne UCI World Tour zaplanowano na 3 sierpnia. Najbliższe trzy miesiące to zarówno czas treningów kolarskich, jak i intensywnej organizacji imprezy. Weber jako sponsor wspomagający wspiera zespół LangTeam w przygotowaniu wyścigu.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Tour de Pologne to z perspektywy działań sponsorskich doskonała okazja do prezentacji marki. Jak wynika z badań Pentagon Research przeprowadzonych w ubiegłym roku, wyścig jest najbardziej rozpoznawalnym wydarzeniem sportowym w Polsce. Ponad 95 proc. respondentów słyszało o wydarzeniu organizowanym przez Czesława Langa.

O prestiżu i randze Tour de Pologne świadczy też obecność wyścigu w kalendarzu UCI World Tour skupiającym 14 największych wyścigów etapowych na świecie. W ubiegłym roku aż 2,5 miliona kibiców podziwiało zawodników na trasie Tour de Pologne.

„Nie mamy wątpliwości co do tego, że bierzemy udział w wydarzeniu najwyższej klasy, prestiżowym i doskonale zorganizowanym. Widzimy ogromne zaangażowanie organizatorów i to przekłada się również na nasz entuzjazm w stosunku do tej imprezy. Możliwość współuczestniczenia przy jej organizacji jest dla nas znaczącym wyróżnieniem, choć wymaga także solidnego przygotowania ze względu na jej mobilność” – mówi Karol Pilarski, Dyrektor Marketingu Weber, sponsora wspomagającego Tour de Pologne. „Decyzja o podjęciu współpracy z LangTeam była dla Weber naturalnym wyborem. Zależało nam na tym, aby zaangażować się w promocję wydarzenia na światowym poziomie – z jednej strony pokazującym siłę tradycji, a z drugiej – dynamizm. Tour de Pologne zdecydowanie spełnia te warunki– dodaje.

Tour de Pologne od lat cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem zarówno w kraju, jak i zagranicą. Organizatorzy dbają o to, aby wyścig był wydarzeniem promującym Polskę. Ideą przewodnią tegorocznej 71. edycji Tour de Pologne będzie 25. rocznica wolnych wyborów w Polsce. Dlatego też po siedmiu latach przerwy Tour wraca do Gdańska, skąd 3 sierpnia wystartują kolarze.

Do wyścigu zostało 100 dni – rozpoczynamy odliczanie!

***

Weber jest częścią Saint-Gobain Construction Products Polska, skupiającej tak znane marki jak Isover, Rigips, Pam i Ecophon. Firma jest częścią międzynarodowej Grupy Saint-Gobain, światowego lidera na rynkach związanych z budownictwem.

Saint-Gobain tworzy, produkuje i dystrybuuje materiały budowlane, oferując innowacyjne rozwiązania w odpowiedzi na wyzwania związane z rozwojem gospodarczym, oszczędnością energii oraz ochroną środowiska. Grupa Saint-Gobain jest obecna w 64 krajach i zatrudnia prawie 190 000 pracowników.

W Polsce Saint-Gobain jest jednym z największych inwestorów zagranicznych, posiada ponad 25 zakładów produkcyjnych, zatrudniając blisko 7000 osób.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+