„100 lat tradycji” w jubileuszowej kampanii Lajkonika

Rozpoczynają się działania marketingowe z okazji 100-lecia istnienia zakładu produkującego przekąski Lajkonik. Akcja pod hasłem „100 lat tradycji” obejmie m.in. okolicznościowe opakowania produktów tej marki, kampanię reklamową w mediach oraz specjalne eventy.

Tomasz Wojtas / tw
Tomasz Wojtas / tw
Udostępnij artykuł:

W ramach akcji promującej 100-lecie istnienia zakładu w Skawinie produkowane tam ciastka, krakersy, precelki i paluszki Lajkonik trafiają do sprzedaży w jubileuszowych opakowaniach. Odświeżono również serwis internetowy tej marki. Ponadto na cały rok planowane są działania pod hasłem „100 lat tradycji”, obejmujące m.in. zaangażowanie w czerwcowe obchody Dnia Lajkonika w Krakowie. Jubileusz zakładu produkującego przekąski Lajkonik wesprze również kampania reklamowa w telewizji, prasie, internecie i punktach sprzedaży (materiały POS).

grafika

Strategię i koncepcję całości działań (w tym jubileuszowe opakowania i odświeżony serwis Lajkonika) przygotowała agencja reklamowa Tequila\Polska, planowaniem i zakupem mediów zajmie się dom mediowy MediaVest, natomiast działania public relations prowadzi agencja Q&A Consulting.  

Tomasz Wojtas / tw
Autor artykułu:
Tomasz Wojtas / tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu