100% Polski Produkt. „Do Rzeczy” i PwC promują patriotyzm gospodarczy

Tygodnik „Do Rzeczy” i firma doradcza PwC zapraszają do zgłaszania produktów, które staną w szranki pojedynku o tytuł i logo „100% Polski Produkt”. Konkurs jest skierowany do firm prywatnych, spółdzielni oraz przedsiębiorstw z udziałem Skarbu Państwa opartych na polskim kapitale, które konsekwentnie budują swoją pozycję rynkową, stawiając na rodzime produkty i produkcję.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Nagrody plebiscytu „100% Polski Produkt” trafią do przedsiębiorstw, które tworzą produkty w oparciu o polskie materiały i surowce, polską siłę wytwórczą oraz polskich podwykonawców i dostawców. Będą stanowiły wyraz uznania dla firm i producentów, którzy w swojej działalności kierują się nie tylko kryterium zysku, ale biorą pod uwagę otoczenie makroekonomiczne i czynnik społeczny. Tych, którzy rozumieją, że polski produkt to rozwój polskiej gospodarki, inwestycja w przyszłość oraz element budowy wizerunku silnej i nowoczesnej Polski. Przy ocenie produktów uwzględniane będą przede wszystkim: lokalizacja produkcji, pochodzenie materiałów i surowców, dynamika sprzedaży i rozwoju firmy, marka produktu, a także strategia promocji i sprzedaży produktu oraz jego długość życia.

Plebiscyt „Do Rzeczy” ma również pomóc konsumentom, którzy stawiają na patriotyzm gospodarczy. Firmy nagrodzone w konkursie będą mogły oznaczać zwycięskie produkty logotypem „100% Polski Produkt”. Takie oznaczenie da konsumentom pewność, że wspierają polską gospodarkę.

W konkursie udział może wziąć każda firma, która do 30 sierpnia 2016 r. zgłosi swój produkt, wypełniając ankietę na stronie http://polski-produkt.dorzeczy.pl.

W kapitule oceniającej zgłoszenia zasiądą przedstawiciele redakcji „Do Rzeczy”, firmy PwC, instytutów badawczych, naukowcy oraz eksperci zasiadający w Narodowej Radzie Rozwoju przy Prezydencie RP.

Plebiscyt „100% Polski Produkt” jest organizowany przez tygodnik „Do Rzeczy” – najbardziej opiniotwórczy tygodnik w Polsce, czytany co tydzień przez pół miliona dorosłych Polaków, a tworzony przez grono najlepszych polskich publicystów i dziennikarzy związanych z myślą konserwatywną. Partnerem merytorycznym konkursu jest firma doradcza PwC, która dostarcza swoim klientom najwyższą jakość usług w zakresie audytu, doradztwa biznesowego oraz doradztwa podatkowego i prawnego. 

Więcej informacji o plebiscycie na: http://polski-produkt.dorzeczy.pl.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online