Nagrody plebiscytu „100% Polski Produkt” trafią do przedsiębiorstw, które tworzą produkty w oparciu o polskie materiały i surowce, polską siłę wytwórczą oraz polskich podwykonawców i dostawców. Będą stanowiły wyraz uznania dla firm i producentów, którzy w swojej działalności kierują się nie tylko kryterium zysku, ale biorą pod uwagę otoczenie makroekonomiczne i czynnik społeczny. Tych, którzy rozumieją, że polski produkt to rozwój polskiej gospodarki, inwestycja w przyszłość oraz element budowy wizerunku silnej i nowoczesnej Polski. Przy ocenie produktów uwzględniane będą przede wszystkim: lokalizacja produkcji, pochodzenie materiałów i surowców, dynamika sprzedaży i rozwoju firmy, marka produktu, a także strategia promocji i sprzedaży produktu oraz jego długość życia.
Plebiscyt „Do Rzeczy” ma również pomóc konsumentom, którzy stawiają na patriotyzm gospodarczy. Firmy nagrodzone w konkursie będą mogły oznaczać zwycięskie produkty logotypem „100% Polski Produkt”. Takie oznaczenie da konsumentom pewność, że wspierają polską gospodarkę.

W konkursie udział może wziąć każda firma, która do 30 sierpnia 2016 r. zgłosi swój produkt, wypełniając ankietę na stronie http://polski-produkt.dorzeczy.pl.
W kapitule oceniającej zgłoszenia zasiądą przedstawiciele redakcji „Do Rzeczy”, firmy PwC, instytutów badawczych, naukowcy oraz eksperci zasiadający w Narodowej Radzie Rozwoju przy Prezydencie RP.
Plebiscyt „100% Polski Produkt” jest organizowany przez tygodnik „Do Rzeczy” – najbardziej opiniotwórczy tygodnik w Polsce, czytany co tydzień przez pół miliona dorosłych Polaków, a tworzony przez grono najlepszych polskich publicystów i dziennikarzy związanych z myślą konserwatywną. Partnerem merytorycznym konkursu jest firma doradcza PwC, która dostarcza swoim klientom najwyższą jakość usług w zakresie audytu, doradztwa biznesowego oraz doradztwa podatkowego i prawnego.

Więcej informacji o plebiscycie na: http://polski-produkt.dorzeczy.pl.
dostarczył
infoWire.pl











