„100 proc. bieli Vizira” na ekoplakatach Cityboard Media

Na outdoorze kończy się kampania reklamowa Vizira. Akcja – przygotowana przez Nicety i MediaCom – obejmuje nośniki ekoplakat firmy Cityboard Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Trwająca obecnie outdoorowa kampania reklamowa proszku do prania Vizir Absolute podkreśla, że gwarantuje on 100-procentową biel ubrań albo – w przypadku jej nieuzyskania – zwrot pieniędzy. Akcja jest prowadzona w dziesięciu największych miastach i w kilku mniejszych lokalizacjach. Przekaz oparty na śnieżnobiałym kolorze upranej w Vizirze koszuli jest eksponowany na ekoplakatach, oferowanych przez Cityboard Media nośnikach z ekologicznym podłożem do druku.

grafika

Kreację kampanii – zaplanowanej na cały sierpień – przygotowała agencja Nicety, a planowaniem mediów zajął się dom mediowy MediaCom. Kontrolujący markę Vizir Procter & Gamble to druga firma, która realizuje ogólnopolską akcję reklamową na ekoplakatach Cityboard Media. Wcześniej kampanię wykorzystującą te nośniki rozpoczął Orange (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"