Glovo, aplikacja mobilna zajmująca się dostawami na życzenie, rozszerza swoją dotychczasową współpracę z McDonald’s. Od marca goście będą mogli zamówić jedzenie aż ze 120 restauracji. Przesyłka dotrze pod wskazany adres w czasie krótszym niż godzina.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-komponowac-w-mcdonald-s-indywidualne-oferty ##
– Wraz z McDonald’s stanęliśmy na wysokości zadania. W bardzo krótkim okresie czasu udało nam się uruchomić usługę w 11 miastach. W obecnej sytuacji nie ma możliwości jedzenia w restauracji, dlatego coraz więcej Polaków decyduje się zamówić jedzenie na dowóz, by w ogóle nie wychodzić z domu. Cieszymy się, że możemy spełniać potrzeby naszych klientów i pomóc im w tym trudnym czasie, a jednocześnie cały czas dbać o ich bezpieczeństwo. Glovo w tym celu wprowadziło między innymi dostawy „bezkontaktowe”, dzięki czemu zamawiający może odebrać przesyłkę spod drzwi bez kontaktu z kurierem – mówi Carlos Silván, head of expansion w Glovo.

Glovo w sierpniu ubiegłego roku 35 mln euro zakupiła od AmRest platformę PizzaPortal.pl. Aplikacja wywodzi się z Hiszpanii. Obecnie działa w 202 miastach z 26 krajów w Europie, Azji, Środkowym Wschodzie, Ameryce Łacińskiej, a od niedawna także w Afryce subsaharyjskiej.











