12 ofert w przetargu reklamowym Tauronu

W odpowiedzi na przetarg spółki Tauron Sprzedaż na obsługę reklamową w internecie wpłynęło 12 ofert - ustaliły Wirtualnemedia.pl. Wśród agencji chcących współpracować ze spółką są m.in. Sigma Bis, Euvic Media czy Fabryka Marketingu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
12 ofert w przetargu reklamowym Tauronu

Oferty w postępowaniu złożyły: Sigma Bis - agencja należąca do Orlenu i PZU, Formup Szynal Majewski, Yetiz Interactive, Media Maker, Mastermind Media, Novem, Promotraffic Services, Kerris Group, When, Ideo Force, Fabryka Marketingu, Euvic Media.

O wyborze zwycięzcy zdecydują: prowizja agencji od zakupu powierzchni reklamowej (waga: 30), cena realizacji zadań (waga: 5), cena (waga:15), jakość media planu (waga: 35) oraz stopień realizacji celu kampanii (waga: 15). 

Tauron Sprzedaż planuje wybrać do współpracy maksymalnie 4 agencje. Zawrze z nimi umowy na 18 miesięcy. Budżet, jaki na ten cel przeznaczy wynosi 13,65 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"