Resort zdrowia upublicznił informacje o tym, z jakich usług reklamowych zamierza w tym roku skorzystać. Budżet, jaki na nie przeznaczy wynosi 120 mln zł netto (bez VAT).
Każda z tych usług zostanie objęta przetargiem publicznym.
Wśród działań zaplanowanych na ten rok są m.in. opracowanie i publikacja tekstów do kampanii społecznej „Planuję długie życie”, kampania informacyjna i promocyjna wśród studentów medycyny dotycząca wyboru dziedzin onkologicznych jako ścieżki dalszego rozwoju zawodowego, kampania społeczna na temat korzyści zdrowotnych wynikających ze szczepienia przeciwko HPV, działania edukacyjno-informacyjno -promocyjne na rzecz profilaktyki przeciwnowotworowej i kształtowania postaw prozdrowotnych, promocja działań i projektów prowadzonych przez Ministra Zdrowia.
Zaplanowano też kampanię informacyjno-edukacyjno-promocyjną pt. "Odbudowa zdrowia Polaków", 32 eventy na terenie całej Polski, promujące postawy prozdrowotne, aktywności fizyczne, zdrowe odżywianie oraz kampania dotycząca e-rejestracji.

W ramach tych zaplanowanych działań przewidziano również utworzenie platformy psychologicznej w związku z realizacją programu REACT EU (koszt to ok. 12,7 mln zł netto) oraz akcje ją promujące.
48,7 mln zł ma zostać przeznaczone na usługi Infolinii Centralnej e-Rejestracji. Część pieniędzy będzie przeznaczona również na druk ulotek, realizację określonych badań społecznych, szkolenia.
Na obecnym etapie resort zdrowia nie podaje dat rozpoczęcia konkretnych przetargów.











