120 tys. widzów na seansach Orange Kina Letniego

Trzeciej edycji Orange Kina Letniego towarzyszyło ogromne zainteresowanie widzów. W ciągu wakacyjnych miesięcy pokazy filmowe obejrzało w Sopocie, Zakopanem i pociągach filmowych łącznie 120 tys. widzów.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Największą popularnością cieszyły się projekcje w kinie na sopockim molo, które odwiedziło ponad 70 tysięcy osób. Kolejnych 30 tysięcy widzów zasiadło na zakopiańskich Krupówkach, a blisko 20 tysięcy zobaczyło filmy w jedynych na świecie wagonach filmowych jeżdżącego między Bałtykiem a Tatrami pociągu PKP Intercity TLK „Orange Kino Letnie".

By zająć miejsce na leżaku lub góralskiej ławie, widzowie przychodzili do kina nawet dwie godziny wcześniej. W repertuarze Orange Kino Letnie Sopot-Zakopane 2010 wyświetlono ponad 100 najciekawszych tytułów filmowych ostatnich lat. Najchętniej oglądanymi tytułami były: "Kac Vegas", "Seks w wielkim mieście", "Kochaj i tańcz", "Sherlock Holmes" i "Trick". Rekord frekwencji padł na molo w Sopocie podczas projekcji filmu „Kac Vegas", na który przyszło ponad 2500 osób!

Podczas każdej podróży pociągiem TLK „Orange Kino Letnie", który codziennie przemierzał trasę między Sopotem i Zakopanem pasażerowie mogli oglądać te same filmy, co w kinach na Molo i przy Krupówkach oraz wiele innych przebojów kinowych i seriali telewizji TVN. W lipcu i sierpniu wagony filmowe pokonały swoją trasę 124 razy.

Ogromną popularnością cieszyły się towarzyszące akcji kinowej weekendy sportów ekstremalnych z Orange. W trakcie 3 letnich sobót i niedziel można było nie tylko zobaczyć zawody, ale też spróbować swych sił w takich dyscyplinach jak: skimboarding, wakeboarding, kitesurfing i skateboarding. Ambasadorem weekendów był Bartosz Obuchwicz, aktor i miłośnik sportów ekstremalnych.

W obu miastach czynne były też punkty informacyjne, w których można było uzyskać informacje o repertuarze, zapisać się na zawody i skorzystać z wielu z dodatkowych atrakcji. W Sopocie przez całą dobę czynna była kawiarenka internetowa Wirtualnej Polski, działały też strefy XBOX, w których chętni grali w gry komputerowe. W ciągu dwóch miesięcy punkty informacyjne odwiedziło ponad 200 tys. osób.

Portal OrangeKinoLetnie.wp.pl. zawierający szczegółowe informacje o projekcie, repertuarze, recenzje filmów, rozkład jazdy pociągu z wagonami filmowymi, prognozę pogody Sopotu i Zakopanego, a także zdjęcia z seansów i filmy z weekendów sportów ekstremalnych z Orange zyskał prawie czterokrotny wzrost liczby unique userów. W 2009 było ich 50 tys., a w 2010 roku ponad 170 tys. Liczba odsłon wzrosła z 400 tys. do ponad 1 miliona.

Specjalne profile akcja miała też na Facebooku, Naszej Klasie, Twitterze, kanałach video You Tube oraz Vimeo. Informowaliśmy o nich również na blogu Orange-TP. W te miejsca nadal zapraszamy kolejnych fanów, bo nie zamierzamy próżnować w czasie zimy. Czekając na kolejną edycję Orange Kina Letniego będziemy dzielić się z fanami ciekawostkami ze świata filmu, przygotowaniami do kolejnej edycji i regularnie organizować ciekawe konkursy.

Orange Kino Letnie w liczbach:

  • ponad 120 tys. widzów
  • ponad 100 tytułów kinowych
  • 70 tys. widzów w kinie na sopockim Molo
  • 30 tys. widzów w kinie przy zakopiańskich Krupówkach
  • 20 tys. widzów w Wagonach Filmowych
  • 200 tys. odwiedzających punkty informacyjne
  • ponad 1 milion odwiedzin strony www.OrangeKinoLetnie.wp.pl
  • ponad 2000 fanów na profilu Orange Kino Letnie na facebooku

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online