135 strategii walczy o Media Trendy 2009

Do tegorocznej edycji konkursu Media Trendy zgłoszono 135 strategiireklamowych. 53 projekty ubiegają się o miano innowacji w mediach,a 82 - innowacji w planowaniu mediów.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

135 strategii reklamowych zgłoszonych do konkursu Media Trendy2009 to mniej niż w jego ubiegłorocznej edycji. - Rywalizacjadotyczy działań absolutnie nowatorskich, a z czasem rodzi sięwrażenie, że "wszystko już było" - uzasadnia Paweł Tyszkiewicz,dyrektor generalny Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR,które organizuje ten konkurs.

53 strategie zostały zgłoszone w kategorii innowacji w mediach,a 82 - innowacji w planowaniu mediów. Jury będzie w trybie on-lineoceniać prace od 16 do 24 lutego, a z wyłonionych w ten sposóbprojektów 5 marca wybierze zwycięskie. Ogłoszenie wyników nastąpi23 marca na uroczystej gali, podczas której zostaną równieżprzyznane nagrody dla człowieka mediów, medium roku i wydarzeniaroku na rynku medialnym. Wyjątkowy projekt, niezależnie odkategorii, może też otrzymać grand prix Media Trendów 2009.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji