"15 minut dla 20 lat emerytury" w reklamie ubezpieczeń Prudential

Ruszyła nowa kampania reklamowa Prudential z cyklu „Młodzi Bogowie”. Akcję przygotowały Publicis Lion i Starcom.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W nowej reklamie ubezpieczyciel zachęca, by klienci poświęcili 15 minut na spotkanie z konsultantem towarzystwa i przekonali się, jak  firma może im pomóc w dodatkowym oszczędzaniu na emeryturę. W spocie ponownie pojawia się postać Młodego Boga, który przy partii szachów rozmawia ze starszym panem o emeryturze.

Spot trafił do emisji 8 lipca (internet, od połowy sierpnia w stacjach ogólnopolskich, kanałach tematycznych,), co uzupełniają działania afiliacyjne i marketing w wyszukiwarkach. Na potrzeby kampanii twórcy przygotowali specjalny serwis internetowy Szczerzeoemeryturze.pl. Można w nim znaleźć specjalną grę, pokazującą nasze wydatki i przewidywaną długość życia na emeryturze.

Kreację przygotowała agencja reklamowa Publicis Lion, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Spoty wyreżyserował Michał Bulik, a ich produkcją zajęło się studio Corner Shop. Formaty w jakich będzie wyświetlany spot w stacjach telewizyjnych to 15” i 30”, zaś do działań online przygotowano wersje 6”, 10” i 15”. Kampanię wspierać będą działania PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"