158 mln Amerykanów obejrzy Super Bowl

3 lutego relację z Super Bowl - finału rozgrywek ligi futboluamerykańskiego NFL - obejrzy około 158 milionów Amerykanów.

KM
KM
Udostępnij artykuł:

Na towary związane z tym wydarzeniem wydadzą oni 9,5 miliardadolarów - informuje serwis Marketing Charts, powołując się nabadanie przeprowadzone przez firmę BIGresearch dla organizacjiRetail Advertising and Marketing Association.

Daje to średnią 59,9 dolara na osobę, w porównaniu z 56,04dolara w roku ubiegłym i nieco ponad 49 dolarów w latach 2005 -2006.

Dla większości osób (46,7 procenta), które zamierzają obejrzećrelację z Super Bowl, najważniejszą jej częścią jest sam mecz, wktórym zagrają drużyny New York Giants i New England Patriots. Dla26,3 procenta widzów najważniejsze będą reklamy, dla 19,3 procentaspotkanie ze znajomymi z tej okazji, a dla 7,7 procenta programnadawany w przerwie meczu.

Większość badanych (75,7 procenta) uważa reklamy nadawane wtrakcie Super Bowl za rozrywkę. Tylko 11,1 procenta twierdzi, żeprzez nie mecz trwa zbyt długo, a dla 4,3 procenta są oneuciążliwe.

Spośród respondentów, którzy zamierzają obejrzeć Super Bowl,67,4 procenta kupi z tej okazji jedzenie i napoje, a 6 procentodzież i gadżety drużynowe. W związku z tym wydarzeniem, Amerykanieplanują też kupić 3,9 miliona telewizorów, w porównaniu do 2,5miliona w roku ubiegłym.

źródło: Marketing Charts

KM
Autor artykułu:
KM
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji