180heartbeats + Jung v Matt zajmie się obsługą Grupy PSA na targach Poznań Motor Show

Grupa PSA wybrała w przetargu agencję 180heartbeats Jung v Matt do kompleksowej organizacji stref ekspozycyjnych marek samochodowych Citroën, Peugeot, DS Automobiles podczas kwietniowych targów Poznań Motor Show.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
180heartbeats + Jung v Matt zajmie się obsługą Grupy PSA na targach Poznań Motor Show

Dział eventów 180heartbeats już po raz drugi wygrał przetarg na organizację promocji marek PSA podczas targów Motor Show. Projekt agencji został wybrany jako najbardziej przemyślany i wpisujący się w wizerunek marek Peugeot, Citroën, DS Automobiles.

Agencja przygotuje premiery nowych aut (Peugeot 508, Peugeot Rifter, Citroën Berlingo), zadba o projekt i produkcję strefy (scenografia i technologia), logistykę (przygotowanie aut, obsługa) oraz raporty z targów (statystyki wejścia/wyjścia, liczba osób itp).

Tegoroczne targi motoryzacyjne w Poznaniu odbędą się 5-8 kwietnia na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Pierwszego dnia zaplanowano m.in. spotkania z mediami oraz premiery aut. 6-8 kwietnia to dni otwarte  dla odwiedzających.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela