Nowa dziennikarka w „19.30”. Przeszła z Wirtualnej Polski

Do zespołu redakcyjnego programu TVP „19.30” dołączyła dziennikarka Katarzyna Grzęda-Łozicka specjalizująca się w tematyce zdrowotnej. Wcześniej pracowała już w Telewizji Polskiej, a poprzednio była związana z Wirtualną Polską.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Nowa dziennikarka w „19.30”. Przeszła z Wirtualnej Polski

Katarzyna Grzęda-Łozicka to kolejna nowa osoba w zespole „19.30”. Jak informowaliśmy kilka dni temu, do redakcji programu dołączyła Klaudia Kocimska, która wcześniej pracowała już w Telewizji Polskiej przez dwie dekady.

Katarzyna Grzęda-Łozicka też pracowała już wcześniej w TVP. W latach 2006-2010 była związana z warszawskim oddziałem nadawcy (przygotowywała materiały m.in. do programów informacyjnych i interwencyjnych), a potem przez ponad dwa lata w TVP Polonia (w redakcjach „Polonia 24” i „Polska 24”).

Potem przez kilka lat pracowała poza branżą mediów (m.in. jako specjalista ds. promocji w Direktpoint oraz media & event coordinator w Gault&Millau Polska), natomiast w połowie 2019 roku dołączyła do redakcji Wirtualnej Polski (pisze o tematyce zdrowotnej).

Według danych Nielsen Audience Measurement w marcu br. „19.30” oglądało średnio 1,63 mln osób (1,35 mln w TVP1, 210 tys. w TVP Info, a 63,9 tys. w TVP Polonia), co dało 13,51 proc. udziału w widowni pasma. Rok wcześniej główne wydanie „Wiadomości” miało 2,61 mln widzów i 20,2 proc. udziału.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK