2,5 mln euro na kampanię promującą polskie jabłka w Egipcie i Algierii

Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej rozpoczął przetarg na przygotowanie i realizację dwuletniej kampanii promocyjno - informacyjnej pod hasłem „Czas na jabłka z Europy”. Zostanie przeprowadzona w Egipcie i Algierii, a jej wstępny budżet wynosi 2,5 mln euro netto.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
2,5 mln euro na kampanię promującą polskie jabłka w Egipcie i Algierii
PAP / Marcin Bielecki<!-- 1.1553s -->

Wybrana w przetargu agencja zajmie się m.in. przygotowaniem propozycji trzech linii koncepcji wizualnej kampanii, w tym logotypu kampanii, stroną internetową, layoutem materiałów reklamowych i plakatów promocyjnych. Kampania ma być realizowana najwcześniej od połowy kwietnia. Trwać będzie dwa lata, a jej rynkami docelowymi są Egipt i Algieria.

Zaplanowane na tych rynkach działania obejmować będą targi, prasę, internet, media społecznościowe, telewizję (spoty i product placement), outdoor, eventy.

Wstępny budżet zaplanowanych działań wynosi 2,5 mln euro netto.

Warunkiem udziału w przetargu, który trwa do 3 kwietnia br. jest wpłata 50 tys. zł wadium.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"