„Taliankę” na antenie TVP1 oglądać można było w piątki o godz. 20.25, w okresie od 6 marca do 1 maja br. Serial oglądało średnio 2,46 mln widzów, co przełożyło się na 15,64 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 8,47 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził trzeci odcinek produkcji, wyemitowany 20 marca br. Przyciągnął on do TVP1 uwagę 2,75 mln widzów.
TVP1 w czasie emisji serialu zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie był Polsat, nadający „Taniec z Gwiazdami”, co dało mu 19,66 proc. udziału. Trzecia pozycja należała do TVN (filmy fabularne; 12,28 proc. udziału), a czwarta - do TVP2 („O mnie się nie martw” i „Rodzinka.pl”; 9,71 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej liderem była stacja TVN, a dalej uplasowały się: Polsat, Dwójka oraz Jedynka.
Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu
Wpływy reklamowe TVP1 przy emisji serialu wyniosły 3,01 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/aminata-sila-milosci-nowym-serialem-tvp1-wideo ##„Talianka” to ośmioodcinkowy rosyjski serial, który wyreżyserowany został przez Jewgienija Zwiezdakowa. Produkcja opowiada o losach rosyjskiego lotnika Stiepana Wierigina i włoskiej sanitariuszce Giulietcie (w tej roli Joanna Moro), którzy poznają się w okupowanych Włoszech. Po wojnie zakochani biorą ślub i zamieszkują w Rzymie. Jednak Stiepan namawia Giuliettę, by przeprowadzili się do Moskwy.











