2,6 mln widzów premiery „Drugiej szansy”. TVN liderem rynku

Pierwszy odcinek nowego serialu obyczajowego „Druga szansa” obejrzało w poniedziałek w telewizji TVN średnio 2,58 mln widzów, czyli niemal co piąta osoba oglądająca wtedy telewizję. Stacja w czasie debiutu obyczajowej produkcji z Małgorzatą Kożuchowską była liderem rynku.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Premierowy odcinek „Drugiej szansy” TVN pokazał w poniedziałek 15 lutego br. o 21.30. Z danych Nielsen Audience Measurement udostępnionych Wirtualnemedia.pl przez nadawcę wynika, że obejrzało go średnio 2,58 mln widzów. Dało to kanałowi 18,24 proc. udziału w grupie 4+ i 21,24 proc. w grupie 16-49. Przynajmniej jedną minutę odcinka serialu zobaczyło w sumie 4,55 mln osób.

TVN w czasie emisji „Drugiej szansy” wygrał z konkurencją. Średnio między 21.30 a 22.28 stacja miała 17,56 proc. udziału w grupie wszystkich widzów i 20,56 proc. w grupie komercyjnej (dane dotyczą pasma serialu wraz z przerwami reklamowymi). Zajmujący drugie miejsce Polsat, który nadawał wówczas film fabularny „Apocalypto” zanotował wtedy odpowiednio 13 proc. i 18,48 proc. udziału. Trzecia była TVP2 (12,79 proc. i 10,12 proc.), a bardzo słabo wypadła TVP1 (5,43 proc. i 4,38 proc.).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvp1-szykuje-trzy-seriale-jednym-z-nich-jest-telenowela-zloty-wiek ##

Wiosną ub.r. w poniedziałki o 21.30 TVN pokazywał ósmą edycję talent-show „You Can Dance. Po prostu tańcz!” - jego pierwszy odcinek obejrzało średnio 2,12 mln widzów przy udziale wynoszącym 15,12 proc. (wtedy sezon w TVN ruszał później, bo w marcu). Z kolei premierowy odcinek serialu „Aż po sufit!” jesienią ub.r. zgromadził przed telewizorami 1,51 mln osób, a jego udział wyniósł 11,64 proc. (serial nadawano we wtorki o 21.30).

Emisji „Drugiej  szansy” towarzyszy duża kampania reklamowa, realizowana głównie w internecie (w tym mocno w mediach społecznościowych), ale też w prasie czy na outdoorze. W zeszłą środę TVN zrobił też relację z kinowej premiery serialu po „Faktach”. Dodatkowo pierwszy odcinek produkcji udostępniono w sieci w serwisie Player.pl dopiero po premierze telewizyjnej.

„Druga szansa” opowiada o agentce gwiazd Monice Boreckiej (w tej roli Małgorzata Kożuchowska), która jest na samym szczycie i nagle zostaje skazana za posiadanie i handel narkotykami, traci pracę i narzeczonego. Obok Kożuchowskiej w produkcji grają m.in. Bartłomiej Świderski, Rafał Królikowski, Maja Ostaszewska, Magdalena Boczarska i Katarzyna Herman. Serial produkuje ATM Grupa, jego producentką jest Dorota Kośmicka-Gacke.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+