Powstałe podczas kampanii filmy ukazują produkty Amica w ciepły i naturalny sposób. Za efekt końcowy każdego z nich odpowiada Łukasz Kośmicki, operator i reżyser, twórca takich produkcji jak „Rodzinka.pl” czy „Przepis na życie”. Przedstawione w spotach sprzęty kuchenne stanowią tło opowieści przedstawiających najważniejsze dla marki wartości takie jak wspólne spędzanie czasu i pozytywne emocje związane z gotowaniem. We wszystkich filmach w przygotowywanie posiłków zaangażowani są zarówno rodzice, jak i dzieci, co pozwoliło na ukazanie marki jako producenta sprzętów przyjaznych najmłodszym i łatwych w obsłudze.
Największym zainteresowaniem wśród użytkowników YouTube cieszył się spot pt. Słoneczne Śniadanie, który osiągnął wynik ponad miliona wyświetleń w ciągu pięciu miesięcy od opublikowania. Poza kanałem na platformie YouTube, do promocji spotów wykorzystano także platformy typu „video na życzenie", takie jak player.pl.

Amica kładzie duży nacisk na dostarczanie interesującego i wartościowego kontentu, dzięki czemu przyciąga uwagę odbiorców.
Wszystkie filmy z serii „Historie Kuchenne” są dostępne na kanale Amica AGD na YouTube:
Słoneczne Śniadanie: https://www.youtube.com/watch?v=tKH1rGCZ7JI
Świąteczne pierniczki: https://www.youtube.com/watch?v=ShqT4DMtPY4
Mamy słodkie urodziny: https://www.youtube.com/watch?v=tYPIqVasoI4
Powrót z wakacji: https://www.youtube.com/watch?v=nfyyHLxDuKc

dostarczył
infoWire.pl











