20,5 proc. Polaków w sieci

6,17 mln, czyli 20,5 proc. Polaków w wieku od 15 do 75 lat korzysta z internetu

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

6,17 mln, czyli 20,5 proc. Polaków w wieku od 15 do 75 lat korzysta z internetu - wynika z badań NetTrack (na koniec sierpnia 2003 roku), przeprowadzonych przez SMG/KRC Poland Media SA. Podczas poprzedniego sondażu, obejmującego okres na koniec czerwca, korzystanie z internetu deklarowało 6,29 mln osób, czyli 21,1 proc. Część badanych korzysta z więcej niż jednego miejsca dostępu do internetu. Ponad połowa (51,4 proc.) korzysta z internetu w domu, jedna czwarta (24,9 proc.) w pracy, 22,5 proc. w szkole lub na uczelni, 15 proc. u znajomych, 21,2 proc. w kawiarni internetowej. Z badania wynika, że najpopularniejszą stroną internetową w Polsce jest nadal strona portalu Onet.

Którą stronę internetową odwiedził w ciągu miesiąca? (pierwsza 10 spośród 50 badanych)   ONET (www.onet.pl)71,72%  WIRTUALNA POLSKA (www.wp.pl)60,04%  INTERIA.PL (www.interia.pl)40,43%  GADU-GADU (www.gadugadu.pl)28,74%  GOOGLE (www.google.pl)18,48%  PORTAL GAZETA (www.gazeta.pl)15,98%  MP3.COM.PL (www.mp3.com.pl)9,02%  RMF FM (www.rmf.fm)8,29%  KOMPUTER ŚWIAT (www.komputerswiat.pl)8,16%  HOGA (www.hoga.pl)7,58%

Badanie NetTrack realizowane jest metodą ciągłą, a ostatnie wyniki są średnią za okres czerwiec - sierpień 2003 roku. Łącznie w każdym miesiącu przeprowadzanych jest 8.000 wywiadów w ogólnopolskiej grupie osób w wieku 15-75 lat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa