20% rabatu na zakupy w sklepach Venezia i Unisono – wyjątkowa oferta tylko dla użytkowników systemu BLIK

BLIK to nowy system płatności mobilnych, który nie tylko oferuje możliwość dokonywania  ich szybko i wygodnie, ale także pozwala oszczędzać pieniądze. W tym tygodniu przekonać się o tym mogą wszyscy użytkownicy BLIKA, którzy wybiorą się na zakupy 

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

do sklepów Venezia oraz Unisono.

W dniach 21-24 maja br. klienci sieci Venezia oraz Unisono, którzy zapłacą za pomocą BLIKA, otrzymają 20% rabatu na wszystkie zakupione w tych sklepach produkty.

Rabat zostanie naliczony przy kasie w momencie płatności. By z niego skorzystać, wystarczy wybrać opcję płatności BLIK. Promocja dotyczy całego asortymentu sklepów stacjonarnych Venezia i Unisono.

BLIK to nowoczesny i wygodny system płatności mobilnych. Z BLIKA mogą korzystać wszyscy klienci bankowości mobilnej Alior Banku, Banku Millennium, Banku Zachodniego WBK, ING Banku Śląskiego, mBanku (również Orange Finanse), PKO Banku Polskiego oraz Inteligo.

Aby korzystać z usług oferowanych przez BLIK wystarczy mieć przy sobie smartfon z zainstalowaną aplikacją mobilną swojego banku – uczestnika systemu. Każda transakcja wymaga jedynie podania indywidualnego, sześciocyfrowego kodu, oraz potwierdzenia na telefonie. Dzięki temu płatności BLIK są szybkie i wyjątkowo bezpieczne.

Za pomocą nowego systemu BLIK można płacić zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych, usługa pozwala również na wypłaty gotówki z bankomatów.

Więcej informacji na temat nowego systemu płatności mobilnych BLIK można znaleźć na dedykowanej stronie www.blikmobile.pl oraz stronie Polskiego Standardu Płatności -  www.polskistandardplatnosci.pl.

Informacje podstawowe o Polskim Standardzie Płatności i systemie płatności mobilnych BLIK

BLIK - powszechny system płatności mobilnych to projekt Spółki PSP, której udziałowcami jest sześć polskich banków (Alior Bank, Bank Millennium, Bank Zachodni WBK, ING Bank Śląski, mBank, oferujący usługi również pod marką Orange Finanse, PKO Bank Polski i Inteligo) obejmujących swym zasięgiem ok. 60% wszystkich klientów krajowych instytucji finansowych. Początkowo z BLIK skorzystają Klienci banków - założycieli. System jednak został zaplanowany w taki sposób, aby w szybkim czasie, na tych samych warunkach, dołączyły do niego inne krajowe banki i firmy rynku finansowego. Nowi partnerzy, którzy przystąpią do systemu na kolejnych etapach to m.in.: Getin, Eurobank, NeoBank, BNP Paribas Bank Polska, Credit Agricole i Idea Bank.

Premiera BLIK w Polsce stanowi przełomowy moment procesu tworzenia krajowego, powszechnego standardu płatności, wykorzystującego nowoczesne technologie. Otwartość na współpracę z innymi instytucjami finansowymi na równych zasadach daje perspektywę błyskawicznego rozwoju i ustawicznego powiększania sieci akceptacji płatności telefonem, co jest gwarantem szerokiej gamy możliwości oferowanych użytkownikom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii