- Przetarg reklamowy dla marki Warka wygrała całościowo 2012 Agency. Na razie nie ujawniamy więcej szczegółów współpracy - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Magdalena Brzezińska, dyrektorka ds. korporacyjnych w Grupie Żywiec.
Oznacza to, że obsługa reklamowa wszystkich wariantów piwa Warka została skonsolidowana w jednej agencji.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/grupa-zywiec-wyniki-finansowe-pierwsze-polrocze-2021-rok,7170144596137601a ##
Poprzednio przez kilka lat każdy z wariantów Warki obsługiwany był reklamowo przez inną agencję. Dla Warki Jasne Pełne pracowała 2012 Agency (od 2017 r.), dla Warki Radler - Lvov (od 2015 r.), a dla Warki Strong - Havas Warsaw (od 2017 r.).
Grupa Żywiec nie podaje liczby i nazw pozostałych agencji uczestniczących w przetargu. Nie podaje też, na jak długo zawarto umowę o współpracy.












