21East i Concept House z obsługą marki Velvet

Agencja 21East (należąca do grupy Young & Rubicam Brands) zajmie się obsługą kreatywną marki Velvet na polskim rynku, a Concept House będzie projektować nowe opakowania jej produktów. Umowy z obiema agencjami firma Velvet Care podpisała do końca przyszłego roku.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
21East i Concept House z obsługą marki Velvet

21East będzie odpowiadać za całościową obsługę kreatywną marki Velvet: opracowanie ogólnej koncepcji w tym zakresie oraz kreację reklam do najważniejszych kanałów komunikacji (telewizja, prasa, internet, outdoor) i rozwiązań niestandardowych. Z kolei Concept House będzie zajmować się przygotowywaniem projektów nowych opakowań wszystkich kategorii produktowych Velvet: chusteczek higienicznych, papieru toaletowego i ręczników kuchennych.

Obie firmy zdobyły to zlecenie w przetargu. - O ich wyborze w dużym stopniu zdecydowali sami konsumenci, gdyż wybrane we wstępnej selekcji pomysły przetargowe przetestowaliśmy w ilościowym badaniu konsumenckim, którego uczestnicy najwyżej ocenili właśnie kreacje 21East i Concept House. Na naszą decyzję wpływ miało także podejście strategiczne uczestników przetargu oraz oferowane przez nich zasoby ludzkie i zaplecze organizacyjne - opisuje Roman Jawczak, senior brand manager Velvet w Polsce.

Velvet Care nie ujawnia, które inne agencje brały udział w tych przetargach. Wcześniej marka Velvet była obsługiwana w Polsce w ramach globalnych umów zawieranych przez koncern Kimberly-Clark (po wykupieniu jego polskiego oddziału jesienią ub.r. powstała firma Velvet Care).

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"