24/7Communication prowadzi Instagrama McDonald’s Polska

McDonald’s Polska rozszerza zakres współpracy z agencją 24/7Communication o prowadzenie działań w serwisie Instagram.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
24/7Communication prowadzi Instagrama McDonald’s Polska

Od lipca 24/7Communication jest odpowiedzialna za prowadzenie komunikacji w ramach profilu @mamsmakanamaka McDonald’s Polska na Instagramie. Agencja odpowiada za produkcję materiałów, moderację profilu, jak również współpracę z wybranymi polskimi ilustratorami.

Treści publikowane na Instagramie marki będą współtworzone przez użytkowników, którzy oznaczą zdjęcia hasztagiem #mamsmakanamaka. Wybrane, oznaczone w ten sposób fotografie będą wzbogacone inwencją artystyczną znanych polskich ilustratorów.

24/7Communication współpracuje z McDonald’s Polska od 17 lat. Jest odpowiedzialna za działania z zakresu komunikacji produktowej i korporacyjnej, obejmujące współpracę z mediami tradycyjnymi oraz nowymi, a także digital influencerami. Opracowuje również strategie komunikacyjne dla firmy oraz organizuje eventy. Prowadzi także działania w social mediach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów