3,3 mln widzów serialu '4400'

Ponad 3 mln widzów ogląda - zapowiadany jako nowy hit Jedynki - serial '4400'.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Po trzech tygodniach i sześciu odcinkach serial „4400” ma niemal identycznie wysoką widownię, co jego poprzednik „Zagubieni 2”. Ten ostatni oglądało średnio 3,7 mln widzów, wynika z danych sporządzonych dla „Wirtualnemedia.pl” przez TNS OBOP.

    Wszyscy 4+ bez gościLp.DataGodzinaOglądalność (tys.)Udziały (%)12007-01-0420:223 561,424,422007-01-0421:103 362,724,632007-01-1120:243 298,223,842007-01-1121:113 397,425,852007-01-1820:243 145,022,862007-01-1821:113 016,123,9Średnia3 300,524,2

Wyniki w grupie wiekowej 16-49.

    Wszyscy 16-49 bez gościLp.DataGodzinaOglądalność (tys.)Udziały (%)12007-01-0420:221 791,226,322007-01-0421:101 872,627,432007-01-1120:241 599,725,742007-01-1121:111 834,928,652007-01-1820:241 589,326,062007-01-1821:111 651,026,8Średnia1 724,626,8

Serial częściej oglądają kobiety (52,2 proc.) niż mężczyźni (47,8 proc.).

 Płeć4400Kobiety52,2Mężczyźni47,8  Miejsce zamieszkaniaWieś35,3Miasta do 100.00035,1Miasta >100.00029,6  Wiek 4-156,816-247,625-3418,135-4416,445-5419,955-6414,165+17,2  Wykształcenie* Podstawowe23,2Zawodowe27,3Średnie32,7Wyższe15,7Amerykańska superprodukcja „4400” opowiada o ludziach, których przez lata uważano za zaginionych. Pewnego dnia wracają na pokładzie niezidentyfikowanego obiektu latającego. Nikt nie wie, gdzie byli i co robili. Sami bohaterowie także nie pamiętają, co się z nimi działo, gdy przebywali poza naszą planetą. FBI, prowadząc śledztwo w tej sprawie, odkrywa, że są to osoby, które - począwszy od lat 20. XX wieku do czasów obecnych - znikały bez śladu w różnych miejscach świata. Chociaż żaden z zaginionych nie zestarzał się, to jednak ich bliscy poumierali albo od nowa poukładali sobie życie. Emisja dwóch odcinków w każdy czwartek po godz. 20.

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech