„3 kroki do idealnego nawilżenia skóry” w kampanii kosmetyków Dermedic

W prasie, internecie, aptekach i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa dermokosmetyków Dermedic. Akcję, prowadzoną pod hasłem „3 kroki do idealnego nawilżenia skóry”, ich producent przygotował z firmą Redquark Studio.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„3 kroki do idealnego nawilżenia skóry” w kampanii kosmetyków Dermedic

Kampania podkreśla, że dermokosmetyki Dermedic dzięki formule trzystopniowej pielęgnacji nawilżającej przynoszą ulgę skórze przesuszonej i odwodnionej. Akcja tak samo jak promowane w niej produkty jest skierowana do kobiet mających skórę skłonną do podrażnień i alergii, które sięgają po produkty apteczne. Reklamy mają za zadanie wesprzeć sprzedaż kosmetyków Dermedic oraz wzmocnić wizerunek tej marki jako eksperta w zakresie rozwiązywania problemów skóry.

grafika

Kampania obejmuje outdoor, prasę (m.in. „Twój Styl”, „Pani”, „Elle”, „Glamour”, „Claudia”), internet (akcja testowania serum nawilżającego w serwisie Wizaz.pl, aktywności w blogosferze) oraz apteki (materiały POS, m.in. zestawy trzech promowanych produktów).

Kreacją reklam zajęło się Redquark Studio, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dział marketingu Dermedic.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"