30 reklam w finale Spoters. Rusza głosowanie internautów (wideo)

Do finałowego etapu konkursu Spoters, organizowanego przez nadawcę stacji MTV i Viva oraz Atmedia, wybrano 30 reklam emitowanych w ub.r. Przez cały luty będą mogli na nie głosować internauci.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Do finału tegorocznej edycji Spoters w internetowym głosowaniu zakwalifikowano po 5 reklam w 6 kategoriach: w kategorii Cuda Techniki - reklamy Sony Alfa, kamery Sony, telewizji N, blenderu Zelmer i Sony Playstation, w kategorii Drogeria - reklamy Axe, Dove, Timotei oraz perfum Playboy i Adidas, w kategorii Pięć Smaków - reklamy Mentosa, Chipity, Lays, Lurpak i Biedronki, w kategorii Rozmaitości - reklamy IKEA, Nike, DHL, Red Bulla i Tesco, w kategorii Ważna Sprawa - reklamy Stowarzyszenia Chorych na SM, fundacji Itaka, fundacji Viva oraz kampanie „Nie jedź na kacu” i „Na co mi to”, w kategorii W Zasięgu - reklamy Netii, Polkomtela oraz trzech usług TP

Na ulubioną reklamę w każdej z tych kategorii można głosować do 28 lutego w serwisie spoters.com.pl. Jednocześnie na antenach stacji MTV i Viva rozpoczęła się zachęcająca do tego kampania reklamowa.

 

Ogłoszeni w marcu zwycięzcy konkursu otrzymają bezpłatny czas reklamowy na antenach MTV i Vivy. Całą akcję organizują kontrolująca te kanały firma Viacom International Media Networks oraz biuro reklamy Atmedia. Przy okazji konkursu we współpracy z Interaktywnym Instytutem Badań Rynkowych przeprowadzono badania nastawienia wobec reklam internautów z dwóch grup wiekowych: 14-29 lat oraz 16-49 lat.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji