38 Content Communication trzeci raz poprowadzi kampanie dla Bausch & Lomb

Agencja 38 Content Communication już po raz trzeci odpowie za kompleksową obsługę komunikacyjną marek Hyal-Drop i Ektin (Bausch & Lomb).  Zespół poprowadzi dla klienta dwie kampanie - #GodzinaDlaOka oraz „Otwórz oczy na alergię”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
38 Content Communication trzeci raz poprowadzi kampanie dla Bausch & Lomb

W tym roku do zadań zespołu specjalistów należeć będą działania strategiczne, media relations, współpraca z influencerami, działania digitalowe oraz ambientowe. Celem obu kampanii jest edukowanie Polaków w zakresie dbania o oczy – w zależności od potrzeb i dolegliwości.

Kampania dla marki Ektin „Otwórz oczy na alergię” skierowana jest do Polaków cierpiących na dolegliwości oczu charakterystyczne dla alergii. W ramach działań contentowych Ektin zbuduje świadomość i podpowie, jak zadbać o oczy alergika.  

Realizacja przygotowanej strategii opierać się będzie na działaniach media relations, współpracy z ekspertem medycznym, działaniach contentowych z serwisem Medonet, kooperacji z influencerami

-alergikami oraz mikro-twórcami. Ponadto marka zaprosi do wspólnych działań dziennikarkę Dorotę Gardias. Działania zaplanowano w kanale Instagram, gdzie konto znanej dziennikarki obserwuje ponad 200 tys. osób.

Ekspertka kampanii wystąpi w podcastach ZdrowoTOK (Onet), RadioKlinika, a także w podcaście ekologicznym Pauliny Górskiej, gdzie opowie o związkach między rosnącą liczbą alergików a zanieczyszczeniem środowiska i zmianami klimatu.

#GodzinaDlaOka

Z kolei marka Hyal-Drop w tegorocznej kampanii zwróci uwagę na różne style życia oraz potrzeby konsumentów. Specjalnie stworzona akcja #GodzinaDlaOka będzie początkiem społecznej dyskusji o konieczności dania naszym oczom wytchnienia i zainspiruje do działania.

 Autorzy kampanii zachęcą Polaków do przyjrzenia się swoim zwyczajom w zakresie dbania o wzrok oraz poradzą im, w jaki sposób mogą zadbać o codzienny odpoczynek i nawilżenie oczu.

W ramach realizacji założonej strategii agencja zajmie się stworzeniem eksperckiego poradnika (z udziałem autorytetu medycznego), a także przeprowadzi badanie opinii i zorganizuje konferencję prasową. W trakcie kampanii zaplanowane są także działania w przestrzeni Instagrama z udziałem makro i mikro-twórców.

Do akcji, przeprowadzanej za pośrednictwem platformy BrandLift, zaangażowanych zostanie kilkudziesięciu twórców. Nie zabraknie także działań digitalowych oraz tych prowadzonych w przestrzeni miejskiej – w ośmiu popularnych lokalizacjach w największych miastach marka zrealizuje działania OOH w formie citylightów przygotowanych w technice druku soczewkowego, dającego efekt iluzji ruchu.

Dla obu marek agencja będzie prowadzić regularne działania media relations z udziałem ekspertów medycznych (okulista i alergolog) oraz obsługiwać profile Hyal-Drop i Ektinu w mediach społecznościowych (Instagram i Facebook).

Działania po stronie Bausch & Lomb realizuje Tomasz Sroka, Natalia Pelińska, Marzena Rakocińska i Karolina Mirkowska. Z ramienia agencji za realizację projektu odpowiada zespół: Justyna Giers, Agnieszka Danowska, Justyna Spychalska, Nikodem Chudzik, Rafał Taranowski, Agnieszka Stępniak i Agnieszka Kuźniak.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"