38PR & Content Communication wraz z marką Tasectan oswoi biegunK

Do portfolio 38PR & Content Communication dołączyła kolejna marka farmaceutyczna z grupy Valeant Pharma Poland – Tasectan. Agencja odpowiada za kompleksowe działania contentowe dla marki, tj. działania strategiczne, produkcję video, product placement, działania PR i ePR, influencer marketing oraz media społecznościowe. Od lipca realizuje kampanię biegunK, która ma na celu oswoić temat biegunki.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Tasectan to innowacyjny wyrób medyczny, który szybko rozwiązuje problem biegunki. Dostępny jest w formie kapsułek dla dorosłych i saszetek dla dzieci, dzięki czemu można go podawać nawet niemowlętom od 3 miesiąca życia. I dlatego głównie do rodziców kierowane są działania komunikacyjne podejmowane przez 38PR & Content Communication.

 „Marka Tasectan dostępna jest na rynku od kilku lat – przez ten czas zyskała stałe grono zwolenników. Z uwagi na swój bezpieczny skład i skuteczność potwierdzoną klinicznie, z powodzeniem polecana jest bowiem przez pediatrów nawet najmłodszym dzieciom. Do tej pory nie miała jednak żadnego wsparcia komunikacyjnego, dlatego uznaliśmy, że czas najwyższy to zmienić. Wspólnie z 38PR & Content Communication stworzyliśmy kampanię #biegunK, która ma na celu zaznajomienie z naszym produktem, ale też oswojenie dość drażliwego tematu biegunki w przestrzeni social mediowej” – powiedziała Paulina Badowska, Brand Manager OTC w Valeant Pharma Poland, odpowiedzialny za markę Tasectan.

Valeant Pharma Poland jest częścią międzynarodowego koncernu Valeant Pharmaceuticals International, który pracuje na rzecz ochrony zdrowia ludzi na całym świecie. Spółka w Polsce należy do kluczowych firm rynku farmaceutycznego. Posiada szerokie portfolio produktowe, oferując pacjentom wysokiej jakości preparaty i leki z różnych obszarów terapeutycznych, które są głównie produkowane w Polsce w nowoczesnych fabrykach koncernu: ICN Polfa Rzeszów, Jelfa, Emo. W ofercie Valeanta znajduje się także bogaty asortyment produktów OTC, dostępnych na rynku polskim od wielu lat, znanych i cenionych marek, tj.: Tasectan, 4 Flex, Diosminex, Maxibiotic czy Sachol. Za działania komunikacyjne dla wszystkich wyżej wymienionych marek odpowiada 38PR & Content Communication.

Grupa 38PR & Content Communication to zespół ekspertów z branży mediów. W ramach Grupy funkcjonują następujące działy: public relations – 38PR, mediowy – 38media, produkcyjny – 38production i digitalowy – 38digital. Grupa zajmuje się kompleksową opieką nad wizerunkiem firm i instytucji, a jej specjalnością są niestandardowe działania komunikacyjne oparte na obecności marek klientów w kontencie mediowym.

Agencja powstała w 2010 roku, zatrudnia obecnie ponad 30 osób i posiada biura w Łodzi oraz w Warszawie. Prezesem Zarządu jest Katarzyna Życińska, która posiada 20-letnie doświadczenie w branży mediowej i marketingowej zdobyte m.in. w Grupie Starcom MediaVest, EuroZet oraz firmie FERAX. Obecnie w gronie klientów 38PR & Content Communication znajdują się m.in. następujące firmy i marki: Grupa Atlas, Ahmad Tea London, Bakalland, Centrum Medyczne Damiana, Gatta, Pizzaportal.pl, Grupa Tubądzin, Grupa Whirlpool, Zamek Topacz i Valeant Pharma Poland.

Firma zrealizowała kilkadziesiąt długoterminowych kampanii na rzecz polskich i międzynarodowych marek m.in.: SkyCash, Geberit, Koło, Jaguar, Land Rover, Instytut Żywności i Żywienia, Ministerstwo Zdrowia, Instytut Mikroekologii, Wawel, Bukovina Terma Hotel SPA, Muzeum Powstania Warszawskiego, Kruger & Matz, MakoLab oraz produkcji telewizyjnych m.in.: „Rinke za kratami”, „The Voice of Poland”, „The Voice Kids”, „#Supermodelka Plus Size”, „Pierwsza randka”, „Kocham Cię Polsko”.

Więcej informacji znajdą Państwo na www.38pr.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach