Podstawowym elementem kampanii jest product seeding, polegający na dostarczaniu uczestnikom kampanii produktu do przetestowania. Trafia on również do ich rodzin i znajomych, a opinie o nowości przekazywane są bezpośrednio do producenta.
W kampanii rekomendacji bierze udział 4 tys. ambasadorek w wieku 25-45 lat, posiadających rodziny. Otrzymały one nową owsiankę Nesvita do przetestowania i podzielenia się ze swoimi znajomymi. Do ambasadorek trafiiły płatki Nesvita "Naturalnie na śniadanie" w rodzinnym kartoniku zawierającym 10 saszetek płatków, we wszystkich trzech smakach wprowadzonych właśnie do sprzedaży: waniliowym, golden syrup oraz jabłko z cynamonem. Ambasadorki otrzymały także przewodniki zawierające informacje o produkcie i jego walorach odżywczych.

Dwa podstawowe cele kampanii to zapoznanie konsumentów z produktem i przedstawienie jego zalet smakowych i odżywczych oraz umożliwienie producentowi przeprowadzenia badania konsumenckiego i poznania szczerych opinii na temat nowych płatków.











