4 agencje w walce o budżet reklamowy UPS

Cztery agencje pozostały w finałowej walce o globalny budżetreklamowy firmy kurierskiej UPS.

km
km
Udostępnij artykuł:

Firma w kwietniu rozpoczęła przegląd swojego wartego 200milionów dolarów budżetu, obejmującego m.in. tradycyjną i cyfrowąreklamę oraz planowanie i zakup mediów. Przetarg nadzorujelondyńska firma konsultacyjna AAR Group.

Finaliści to agencje JWT, Ogilvy & Mather i Young &Rubicam (wszystkie należące do WPP Group) oraz Euro RSCG (Havas).Wszystkim w przetargu partnerują domy mediowe: Mindshare (z JWT iY&R), Maxus (z Ogilvy) i MPG (z Euro RSCG). Finałoweprezentacje zaplanowano na wrzesień.

Z kolei wśród agencji, które nie awansowały do kolejnego etapuprzetargu, nie znalazła się The Martin Agency (Interpublic Group),która obecnie obsługuje UPS na rynku amerykańskim. Odpadły takżeArnold (Havas), Bartle Bogle Hegarty (Publicis Groupe) i TBWA(Omnicom Group).

źródło: Adweek

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa