„4 plastry to wygoda!” w kampanii serów Hochland

Pod hasłem „Na litr mleka czasu szkoda, 4 plastry to wygoda!” ruszyła kampania promująca sery żółte marki Hochland. Akcję przygotowały agencje Grasp i Quality Public Relations.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„4 plastry to wygoda!” w kampanii serów Hochland

Kampania podkreśla, że sery żółte Hochland są pełnowartościowym źródłem wapnia dla dzieci, a cztery plasterki takiego sera zawierają dzienną dawkę wapnia dla dzieci, taką samą jak litr mleka. Reklamy przekonują, że jedzenie sera jest wygodniejsze od picia mleka, zwłaszcza dla dzieci.

grafika

Akcja obejmuje aktywności public relations w prasie i internecie. Jej koncepcję przygotowała agencja reklamowa Grasp, a za realizację działań PR odpowiada agencja Quality Public Relations.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów