- Jesteśmy zadowoleni z tego wyniku, ale będziemy walczyć o więcej – komentuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Jerzy Szulwic, prezes Wydawnictwa Zwierciadło. - To spodziewany wynik, ani nie jest to porażka, ani sukces – uważa przedstawiciel jednego z konkurencyjnych magazynów.
“Cars” zadebiutował na rynku 25 sierpnia br. i kosztuje 6,90 zł. Pierwszy numer liczył 144 strony i był wsparty kampanią w telewizji, radiu, prasie oraz mailingiem. Obecnie na rynku jest drugie wydanie magazynu “Cars”, które ma 160 stron. Zależnie od jego wyników, ma nastąpić optymalizacja nakładu trzeciego numeru, ale Szulwic nie podaje na razie, jak on się zmieni. Wydawca w planach dalsze działania promocyjne, które realizowane będą m.in. w telewizji.
W okresie od stycznia do lipca br. liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników motoryzacyjnych był magazyn ”Top Gear” (Grupa Burda) z wynikiem 67 373 egz. Na drugim miejscu znalazł się “Auto Świat Poradnik” (Axel Springer Polska), który sprzedał się w ilości 45 692 egz., a na trzecim - “Auto Motor i Sport” (Motor Presse Polska) - jego wynik to 34 469 egz. (dane ZKDP).












