45 proc. użytkowników Twittera zainteresowanych Eurowizją 2016

Ubiegłoroczna Eurowizja miała na Twitterze bardzo szeroki oddźwięk. Jeszcze większym zainteresowaniem na popularnym mikroblogu konkurs piosenki cieszy się w roku bieżącym.

km
km
Udostępnij artykuł:
45 proc. użytkowników Twittera zainteresowanych Eurowizją 2016

W 2015 roku użytkownicy Twittera na całym świecie wspominali o Eurowizji w ponad 6 mln tweetów, których łączny zasięg wyniósł 2,3 mld odbiorców.

Odbiorcy treści związanych z Eurowizją przyznają, że najbardziej interesujące są te interaktywne (głównie zabawne gify i vine'y), ale również relacje na żywo dotyczące wyników czy materiałów zza kulis.

Z kolei tegoroczną Eurowizję zamierza oglądać 47 proc. użytkowników Twittera.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele