4500 spraw Rzecznika Klienta

9 czerwca 2015 r. ERGO Hestia, jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce, wprowadziła funkcję Rzecznika Klienta. Rzecznik Klienta to otwarcie nowej na rynku ubezpieczeń ścieżki dialogu z klientem, zmniejszenie dystansu i pokazanie, że firma ubezpieczeniowa potrafi spojrzeć na ubezpieczenia z perspektywy klienta.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Rzecznik Klienta ERGO Hestii – Justyna Szymańska, po blisko 1,5 roku działania dzięki niestandardowemu podejściu pomogła 4 500 osobom, przełamując stereotypy o firmach ubezpieczeniowych.

Po wsparcie do Rzecznika Klienta ERGO Hestii zgłaszają się również klienci innych Towarzystw! Posiadając wiedzę ekspercką w każdym z obszarów ubezpieczeń od sprzedaży po konstrukcję produktów, przez procesy obsługowe do likwidacyjnych, łatwo znaleźć płaszczyznę porozumienia.

- Przygotowanie do roli Rzecznika Klienta trwało kilka lat - doświadczenie zdobywałam w Biurze Zarządzania Jakością - mówi Justyna Szymańska, Rzecznik Klienta ERGO Hestii - wydawało się, że przepracowałam z klientami wszelkie możliwe sytuacje i nic nie jest w stanie mnie zaskoczyć.  Tymczasem, już w pierwszym tygodniu o wsparcie poprosiła klientka, której opis sytuacji z powodzeniem mógłby znaleźć się w rubrykach kryminalnych. Determinacja i empatia, podstawowe motywy moich działań, doprowadziły do zakończenia sprawy.

Zespół Rzecznika Klienta, by szybciej pomagać klientom w usuwaniu przeszkód powstałych często na skutek niedociągnięć komunikacyjnych, korzysta z czata. Czat został bardzo pozytywnie oceniony przez klientów, pozwala na bezpośrednią rozmowę, przy jednoczesnym zachowaniu formy pisemnej, tak ważnej dla klientów. To właśnie dzięki zastosowaniu onlinowych form kontaktu 1/3 spraw załatwiana jest przez Rzecznika Klienta ERGO Hestii w ciągu 3 dni. Tematy dialogu z Rzecznikiem nie są ograniczane, wagę sprawie nadaje sam klient, to także klient wybiera kanał kontaktu (do dyspozycji jest czat lub formularz znajdujące się na stronie www.rzecznik-klienta.ergohestia.pl).

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu