Niewidzialni sportowcy w reklamach 4F Fuel

Pod hasłem „Feeling empty? Add some Fuel” rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa suplementów diety 4F Fuel. Producent przygotował ją wspólnie z firmami marketingowymi PZL, Best Regards Prdctn i LocoMotive.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Niewidzialni sportowcy w reklamach 4F Fuel

Kampania jest oparta na spotach, w których osoby uprawiające różne aktywności sportowe są przezroczyste, widać jedynie ich ubrania. Zmienia się to, gdy sięgają po suplementy diety 4F Fuel.

Akcja obejmuje internet (m.in. Facebook i Instagram), 30 czołowych klubów fitness (m.in. ZdroFit, Just Gym, Fit Fabric, Fitness Academy i Fabryka Formy), 270 siłowni w całej Polsce (spoty na interaktywnych ekranach Move TV) oraz sklepy 4F.

 

Koncepję kreatywną kampanii przygotowano wspólnie z agencją PZL. Spoty wyreżyserował Igor Ignacy Leśniewski, realizacją zajął się dom produkcyjny Best Regards Prdctn, a postprodukcją i udźwiękowieniem - LocoMotive.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji