OTCF rusza z kampanią olimpijską marki 4F (wideo)

Należąca do OTCF marka 4F, sponsor ośmiu kadr narodowych na Olimpiadzie w Tokio, wystartowała z kampanią wizerunkową w telewizji, digitalu i kinie. Jej realizacją zajęły się agencja mediowa Value Media i agencja martech & e-commerce SalesTube (Group One).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
OTCF rusza z kampanią olimpijską marki 4F (wideo)

W związku z nadchodzącymi Igrzyskami Olimpijskimi w Tokio. 4F rozpoczęło kampanię promocyjną w telewizji i online.

Głównym celem działań komunikacyjnych jest budowa wizerunku marki jako partnera wspierającego sportowców w ich walce o medale, jak również w przezwyciężaniu codziennych słabości.

Spot opowiada historię o trudnej drodze do sukcesu, którą przechodzi każdy zawodnik. 4F hasłem “We make a team” kolejny raz podkreśla, że jest obecna w życiu atletów na dobre i na złe.

Video będzie emitowane w telewizji (TVN, Polsat i portale tematyczne należące do tych nadawców) kinie oraz w digitalu - na YouTube i w social mediach. 

Realizacją kampanii w modelu house of communication zajęły się spółki należące do Group One. Value Media, jako strategiczny partner OTCF w planowaniu mediów, zadbało o zakup powierzchni mediowej. Agencja SalesTube jest odpowiedzialna za wsparcie komunikacji w digitalu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pierwszy milion w Polsacie. Padła główna wygrana w "Milionerach"

Pierwszy milion w Polsacie. Padła główna wygrana w "Milionerach"

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej promuje Fundusze Europejskie

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej promuje Fundusze Europejskie

Aleksandra Trendak w zespole XYZ

Aleksandra Trendak w zespole XYZ

Fundacja Uniqa z kampanią "Nie pozwól na hejt między wersami"

Fundacja Uniqa z kampanią "Nie pozwól na hejt między wersami"

Kiedy zaczyna się Black Friday 2025 i co warto śledzić?
Materiał reklamowy

Kiedy zaczyna się Black Friday 2025 i co warto śledzić?

Zmiany w LoveBrands Group. To efekt reorganizacji

Zmiany w LoveBrands Group. To efekt reorganizacji