Motyw przewodni sportowego obiektu, znajduje swoje odzwierciedlenie w konstrukcji ubrań z kolekcji. Zwielokrotnione linie tworzące grafiki na wybranych modelach t-shirtów i bluz, nawiązują do projektu greckiego obiektu.
Kolekcja, o charakterystyce sportstyle kontynuuje projektowe założenia linii 4FxRL9 – połączenia klasyki z futuryzmem.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/piast-gliwice-nowe-stroje-4f ##
Co w nowej kolekcji 4FxRL9
Kluczowe modele takie jak bluzy i t-shirty powstały we współpracy z cenionym polskim artystą wizualnym, znanym w świecie designu – Filipem Popikiem, rozpoznawalnym pod pseudonimem „Rybskie”. Zaokrąglone krawędzie logotypu RL9 nawiązują do kształtu stadionu Panathinakos, dziewięcio - poziomowy szkic jest inspirowany dziewiątką na piłkarskiej koszulce napastnika, a stopniowane logo odnosi się do poziomów trybun greckiego obiektu. Projekty „Rybskie” nadają streetwear’owego charakteru kolekcji.

- Najnowsza linia idealnie oddaje mój styl – modny design, miejski charakter i modele oversize. Co najważniejsze ubrania te są komfortowe i minimalistyczne - mówi Robert Lewandowsk, ambasador marki 4F.

W skład kolekcji wchodzą bawełniane dresowe komplety, spodnie, spodenki, bluzy oraz t-shirty o kroju oversize. Uzupełnieniem kolekcji są lifestyl’owe snekears’y 4FxRL9 w nowej wersji kolorystycznej – głębokiej szarości.

Najnowsza kolekcja 4FxRL9 jest dostępna w wybranych salonach marki oraz w sklepie internetowym.











